søndag, mars 08, 2009

Kom og vinn personlige broderte servietter!

Bursdagsuka er her. Husbonden fyller på onsdag og Celine fyller på fredag. Bloggen blir 2 år den 18. mars. I den anledning har jeg en trekning . Jeg gir bort ett sett broderte servietter (12 stk) til en som legger inn en kommentar med navn eller mailadresse, bloggadresse eller en annen måte jeg kan få tak i vinneren på.
Monogrammet og farger får vinneren velge selv. Jeg broderer med min Janome, nøyaktig slik vinneren vil ha serviettene.
Jeg har masse fonter å velge i.
Celine trekker vinneren på bursdagen sin. Lykke til og god søndag.

280 comments:

‹ Eldst   ‹Eldre   1 – 200 av 280   Nyere›   Nyest»
Jeanette Jess1 sa...

En slik trekking må jeg jo hive meg med på ;o) Serviettene er jo helt fantastiske,så har er det bare å krysse fingre og tæ og håpe på det beste ;o)
Ha en super bursdagsuke og lykke til med kakebaking,gleder meg til å se resultatet.

Anonym sa...

Hei, jeg må jo bare hive meg på denne konkurransen, og håpe på at lille Celine trekker meg :) Jeg har jo allerede fått noen nydelige servietter fra deg, men satser nå på å vinne servietter med mitt monogram på.Lykke til meg bursdagsfeiringen :)
Hilde

Villa Creme sa...

Det vil jeg:)

Jeg skjønner ikke hvordan du får tid til alt, tror du har et Bree Van de Camp gen i deg jeg altså!

Klem Camilla

Høvebakken sa...

Lykke til med bursdagsfeiringene:) Du e råflenk ;)

Eddan sa...

Grattis till alla jubilarer, både mannen, dottern och bloggen :-)!

Vilken jättefin utlottning - den
vill jag gärna vara med på!

/Anette

Unknown sa...

Di serviettene dine er jo nydelige så en slik trekkning vil jeg gjerne være med på!!

Anonym sa...

Hei. Dette må jeg bare delta på, og håpe at jeg vinner. Det er tydligen den store bursdags dagen den 13 mars, jeg har bursdag og min vennine og hennes søn.
Ha en fin bursdagsuke. Og tusen takk for en fin blogg:)

Linda sa...

Fantastisk nydelige servietter!
Jeg vil gjerne være med på trekkningen av disse.
Jeg blir hoppende glad hvis jeg vinner :O)

Klem fra meg.

Malin sa...

Hei.
Dette må jeg bare delta på. Det er tydligen den store bursdagen den 13mars, jeg, en vennine og hennes søn og en bekjent har bursdag da også. Ha en fin bursdagsuke:)
Og tusen takk for en fin blogg:)
Malin

Anonym sa...

Disse flotte monogram serviettene har jeg hatt lyst på lenge....så denne trekningen må jeg jo nesten være med på :) De er jo bare så utrolig flotte :)

Skjønner at dere får en begivenhetsrik uke med to bursdager og i tillegg en bloggbursdag. Ønsker dere så mye lykke til...og kos dere masse :)

Ha en fin søndag :)

Verandasol sa...

Heihei, denne trekningen vil jeg gjerne være med på! En utrolig bra premie :) Gratulerer med alle feiringene!

uniktliv sa...

Åååååååååååååååå tenk om jeg skulle være så heldig :) og håper også at Celine trekker servietter til meg som er 1 mnd eldre enn henne..
Samboeren min har bursdag 15 mars og Can Aksel hadde 8 februar..

Men jeg hiver meg med på trekningen etter god blogginspirasjon fra hvitstil.- startet blogge etter jeg fant siden din.. veldig unikt:)

Ha en flott søndag, bak med måte.. det kan "ta litt av" når en skal feire sin skatts 1 bursdag:)

Stine sa...

Åh, jeg prøver igjen :) Er inne på bloggen din hver dag, synes serviettene dine er nydelige :) Er å treffe på bloggen min.
Stine

khs sa...

Dette er jo en sjanse man ikke må gå glipp av! Jeg ønsker meg gjerne 12 broderte servietter =)


lillepia@gmail.com

KOSELIGE HJEM sa...

Åj. dette vil jeg være med på! yntes det e så flott med monogrammer på det meste. Tar du imot bestilling forressten? Ja, hvis æ ikke skulle være så heldig å vinne da.

Anonym sa...

fin bursdag ønskes gubben og jeg ønsker meg servietter!!!
anne-grethe
anne-gk@online.no

Rådyrveien sa...

Hvem kan vel la være å ønske seg så lekre servietter? Jeg hiver meg på og krysser det som måtte være mulig å krysse. :D
Er absolutt ikke overtroisk (ennå) så jeg satser på at fredag 13. er den STORE LYKKEDAGEN!!
Gratulerer masse med dagen til mannen din, bloggen din og ikke minst lille, vakre Celine.
Min mormor ville forresten vært 100 år fredag 13. mars hvis hun fortsatt hadde levd, så det hadde vært utrolig morsomt å vinne på hennes 100-årsdag!
Ønsker deg en koselig søndag!
Klemz

IKT i min vardag sa...

Vilken härlig blogg du har! Vet inte hur jag hamnade här, men jag är glad för det. Fin inspiration du ger.

Linda:)

Christina sa...

Vil gjærne være med i trekningen din;)

Klem C

Anonym sa...

Oioioio :) Jeg må jo bare prøve lykken i konkurasnsen din!! :) Sikler ofte på det du viser frem her inne, og hvis jeg vinner så vil serviettene gjøre seg perfekt på bryllupsbordet mitt... :) ha en super bursdagsuke, kos dere :)

Mvh

Elisabeth

Elisabethwestbye@hotmail.com

Sommerfuglen sa...

Gratulerer med bursdag til både liten og stor!

I de dype skoger sa...

Ååå, ja jeg vil gjerne vinne servietter :)

Her er april bursdagsmåneden, så jeg gleder meg til å se kakene dine. Kanskje jeg får litt inspirasjon ;)

AstridVU sa...

Yeay, jeg vil gjerne være med :) Og jeg skjønner virkelig ikke hvordan du får tid til alt... Gratulerer med trippel feiring i heimen, gleder meg til å se bilde av kakene!

Anonym sa...

Jeg håper jeg har vinnerlykke denne gang. Tvi tvi.

VillaVanilje sa...

Wow en sånn sjanse på å vinne de lekre serviettene dine kan man ikke gå glipp av, så jeg hiver meg absolutt på denne :)
Super snilt av deg å gi bort gave til andre fordi Celine og mannen din har bursdag da :)

Jannicke sa...

Så fine!
Ja, jeg hiver meg på,
og håper vinnerlykken står meg bi...

Fru Luna sa...

Jeg vil også gjerne være med på trekningen om de nydelige serviettene :)

Monicas sa...

Gratulerer du med jubileum i form av blogg, mann og barn:) koselig...du er raus må æ si....å det e klart at æ bi med....som sagt hjertelig til lykke, å det var som æ ha sagt før, du som gav mæ inspirasjon og løst te å lage egen blogg, så tenk ju,....go søndag

Unknown sa...

kjempelekre servietter m monogrammer.
liker bloggen din.
klem

Anonym sa...

De nydelige serviettene dine vil jeg gjerne være med i trekningen av. Du er sååå flink! :) Elsker bloggen din.

Gleder meg til å se kakene du skal trylle frem til uken.

God søndag!

Hilsen Pernille
(pernillebonesvoll@hotmail.com)

Anonym sa...

Syns serviettene dine ser kjempefine ut. Hvem har ikke lyst til å være med i trekningen?
Lykke til med bursdagsuken!

Anne sa...

ja ja ja... Jeg vil være med, som jeg har skrevet til deg før, jeg er imponert over slike søm kunster:) Å kunne få være med på en slik trekning gleder meg veldig, ha en fin søndag.

Linn Merethe sa...

Jeg får prøve denne gangen også, har sikkelig lyst på slike servietter som du lager!:)
Håper Celine og husbonden får ei fin bursdagsfeiring!:D

www.linn-merethe.blogspot.com

Linn Merethe:)

Andre etage sa...

Siden jeg har gått å siklet på de nydelige serviettene du lager, lenge nå...så er jeg mer en gjerne med på trekningen:)

Og igjen, du er en av mine absolutt favoritt bloggerene, uten tvil.

Ingrid sa...

Hei! Gratulerer med alle jubileer! :) Klart jeg vil være med på trekning av en så flott gave! :) Lykke til med alle feiringene, og ha en god søndag!

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Hei Christine - det er litt av en måned du er inni med så masse feiring. Jeg ønsker meg servietter med monogram - det har jeg gjort lenge og kanskje du får tid å sy for meg engang. Jeg har lekkre linservietter liggende som hungrer etter prikken over ien. Kanskje du trenger hjelp i den travle tiden? Kan jeg bidra med noe?
Uansett lykke til og gratulerer med de store dagene. klem Hanna

Ingrid bloggar sa...

Åh, vil jo så gjerne vinne de fine serviettene!

Gratulerer med alle dagene også, håper kakene blir fine.

/ingrid

Anonym sa...

Hei! Dette må jeg jo bare hive meg med på, synes de serviettene dine er nydelige. Krysser fingrene for at du må sende en pakke til meg i Narvik :-)
Klæm fra

lisabertheussen@hotmail.com

Perlehvit sa...

Denne vil jeg gjerne være med på;)

Ønsker meg slike servietter!!!:)

Anonym sa...

Heisann!
Gratulere med alle feiringene dere har fremover!
De serviettene dine er kjempe fine!! Jeg blir veldig gjerne være med i trekningen.
Ønsker deg og dine en fin, fin uke!

Hilsen fra Linda
linda-m-s@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerer med alle bursdagene, og lykke til med kvinnedagen!

Helene sa...

Jeg hiver meg også på trekningen. Synes det er helt fantastiske servietter og kunne ønske jeg var flink til håndarbeid selv. Jeg krysser finger og tær:)

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Jeg ønsker også å være med på denne trekningen! :-)

Lykke til med bursdager!

Klem Jorid

Klaffen sa...

hei vennen :) Ja dette vil jeg være med på!! Satser på at Celine gjør sitt for oss, he he. Kos deg iallefall med alle bursdagene og ikke slit deg ut!! Stor klem

"Liffliff" sa...

åååå det vil jeg også:):) de serviettene er jo så fine!!!!

ha en fin bursdagsuke:)

Lisbeth

Anonym sa...

Hei- og ha en koselig bursdagsuke:) Du har en flott blogg, og serviettene er bare nydelige:)
Jeg vil gjerne være med i trekningen:)
Minelle

mon-ott@hotmail.com

Anonym sa...

Denne trekningen må jeg henge meg med på=) Serviettene dine er jo bare knallfine, så krysser fingrene for at lille søte Celine trekker meg:) Lykke til med bursdagsfeiring!

Stine (stinebjerkestrand@hotmail.com)

ANETTESHUS.COM sa...

Oj, oj, så flotte servietter! Jeg vil være med!!

Lykke til med feiring av bursdager og gratulerer med 2-års dagen;) Bloggen min er snart 1 år.Får vel prøve å få tilen liten konkurranse/trekning jeg også nå da!

Klem Anette:)

Ingeborg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Utrolig nydelig blogg:) Lykke til med jubileene, blir spennende å følge med framover;) Datteren min blir 3 år 18.mars:)))

Mvh Kine
tappeline@hotmail.com

familiens Johnsens hverdag sa...

Og kan ikke la vær og bli med her..:D Jeg bare elsker de serviettene dine. De er utrolig flotte:D Ønsker meg virkelig slike.

Håper at jeg er så heldig at Celine trekker ut meg:D

Ha en flott dag:D

Huset på kollen sa...

Ajaj, enda en mulighet til å vinne skjønne servietter fra deg - jeg vil gjerne være med! *krysser fingrene*!! Forøvrig spent på å få se kakene du skal lage uka som kommer - regner med de blir like flotte som alle andre prosjekter du setter i gang ;) Og du - fornøyd med Nespressoen? Vurderer å kjøpe, men er redd det skal være stas i 2 uker og så bare benkefyll, dermed ålreit å høre fra noen som har "tatt steget"!

Maliva`s verden sa...

Oh så flott gave...har jo fulgt med dine flotte syprosjekter.....så jeg vil gjerne være med i trekningen..Lykke til med bursdager kommende uke:o)Klem fra Maliva

Virre sa...

Man må jo prøve lykken når du frister med sååååå flott premie!
Gleder meg til å se resultatet av kakebakingen din :)

Fortsatt god søndag!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Steike... Her var det mange kommentarer allerede!! :)))

Håper dere får en flott uke, vi skal kose oss også ;) (Og neste uke, det er meldt opptil 20 varme i Firenze!!)

Jeg skal ikke ha lodd, jeg har jo tyvve servietter allerede!!! :D

Flinke, flinke Christine!

Drøm sa...

Gleder meg til å se sjørøverskipet! Det blir nok bra!
De serviettene dine er så flotte, så jeg kunne gjerne tenkt meg 12 av de til middagsservering ja....
Ha en super fin bursdagsuke og lykke til med forberedelser!
Klem Julie

Lena sa...

Ja takk gjerne!! Du er utrolig flink med de serviettene:)
Ha en fin søndag fortsatt!!

Ann Kristin sa...

Tror jeg må hive meg på denne konkurransen.
De serviettene er jo bare så fantastiske.
Klem :D

Anonym sa...

Å lykke! Jeg hiver meg på! :o)

maria.vevang@gmail.com

Christine C sa...

Så nydelige servietter! Jeg blir gjerne med på konkurransen :-) Lykke til med feiringen til lille Celine.

galadrielcc@yahoo.com

Marianne's Blogg. sa...

Lykke til med bursdagsfeiringer. nydelig navn, min datter heter Celina :) ja denne trekkningen må man jo hive seg med på :)
*klem*

Anonym sa...

Hei, vil veldig gjerne være med i denne trekningen ja!:o) Kjempefine broderier. Følger med på bloggen din, syns det er veldig koselig og inspirerende.

Hilsen Marianne

Anonym sa...

Hei!
Denne trekningen vil jeg gjerne være med på - utrolig fine broderier :o) Og veldig koselig og inspirerende blogg å følge med på!

Hilsen Marianne

Anonym sa...

Gratulerer så masse med bursdagene i huset!
Hadde vært så gøy å vunnet de nydlige serviettene :)
Kikker innom bloggen din ofte!

Ha en fin uke!

Hilsen Ingrid
ingridrl@hotmail.com

Anonym sa...

Hei! Jeg vil veldig gjerne vinne de fine serviettene du broderer!

Takk for at du blogger, du inspirerer og gleder:)

Hilsen
Anna fra Telemark

Hilsen Bodil F.T. sa...

Jeg har alltid drømt om å ha ei symaskin som kan brodere monogram!! Dine er kjempeflotte!!

Ha ei flott bursdagsuke med mange flotte feiringer!!

Kamstong sa...

Åh, sååå fine. Håper jeg er en av de helldige! Kamilla - kamstong@gmail.com

Anonym sa...

Her blir vi mange om beinet,men hvis man ikke slenger seg på har man ingen sjanse.Du har en fantastisk blogg og en skjønn liten datter.
Hilsen Wanja

Anonym sa...

heisann! har fulgt lenge med bloggen din, og beundret de flotte serviettene. Så klart jeg vil være med på trekningen. Lykke til med bursdagsfering til uka. Bli spennende å se på kakeprosjektet ditt. Klem Kjersti (kjerzti@yahoo.no)

ENGEL sa...

ja,dette er jeg jammen med på!gurimalla for en herlig premie!!!!!håper på masse vinnerlykke!!!!

Trudelutten sa...

Heisan! Ser det er mange som har hevet seg på denne konkurransen her og det forstår jeg godt, de er jo aldeles nydelige :-) Vil gjerne vinne de jeg:-) Lykke til med en travel bursdagsuke, kakene blir sikkert helt supre, gleder meg til bildene kommer :-) Hilsen Trude

Anonym sa...

Lykke til med både bursdager og jubileum :) Håper dere får en fin uke!! Klem fra Hildemor!

Kristines verden sa...

O-la-la du er jammen så effektiv- jeg skjønner ikke hvordan du får tid til alt! Bare å ta av seg hatten:) Gratulerer så mye med alle feiringene- Kritine

Unknown sa...

Dere har virkelig mange feiringer fremover! Gratulerer så masse både med bursdager og blogg!
Er jo litt spesielt med den første bursdagen i livet, har selv ei som fyller 1 år den 1 april. Vi gleder oss masse. Tiden går jo så innmari fort.

Ønsker gjerne å være med i trekningen og prøve lykken:)

Klem fra Nina

Anonym sa...

Takk igjen for en fantastisk blogg! Ser det er mange som feirer bursdag i mars. For meg og min mann er mars spesiell, det var da vi ble kjærester :-) I år er det 18 år siden. Som tiden flyr...
Husker den herlige første tiden, men jammen meg har vi klart å beholde den gode stemningen og også litt av forelskelsen! Selvfølgelig har vi hatt våre utfordringer, men med omsorg og kjærlighet, og et felles mål om at vi skal bli gamle sammen - går det meste greit!!

Å lese bloggen din blir litt mimring for meg.. Vi bodde sammen i Asker i noen år, og flere ganger har jeg lest høyt for min kjære: " Nå har Christine vært på Sandvika storsenter, se her er det bilder fra Nesøya osv.... Vi hadde ei herlig tid på Nesbru og vår eldste datter ble født på Bærum sykehus for 14 år siden til sommeren.

Skulle jeg være så heldig å vinne disse serviettene skal de pryde bordet da vi skal feire 10 års bryllupsdag til høsten.

Keep shining!

Hilsen Gunn K

Interiør 63º N sa...

Wow, en slik fin gevinst ser ut til å være gjev..Lykke til med konkurranse og ikke minst bursdager :O)
Kirsti

Anonym sa...

Selvfølgelig vil jeg være med i håp om å vinne de fine serviettene dine. Hadde jeg vært så heldig å bli trukket ut..... Ha en fin uke med bursdagsfeiring : ) Hilsen Elisabeth

Et hverdagshjem sa...

Ja denne må jeg bare prøve meg på! kjempenydelige servietter! Skulle hatt dine sy-egenskaper!

Gry sa...

Må hive meg med på denne trekninga jeg også! De er så nydelige de serviettene dine! Er forøvrig innom bloggen din flere ganger om dagen og kikker. Har blogg selv, dog ikke en interiørblogg, men moro å følge med for det. Ser vi også har barn med et par ukers mellomrom! :)
Gry
www.gryshverdag.blogspot.com

Stjernebarna sa...

klart jeg vil være med på konkuranse:-)altid morsomt det:-)
men hvor laster du ned fonene dine?

ha en fin søndag:-)

*Randi*

♥ Pia... sa...

Oj ..en sån här utlottning ..vill man inte missa:)..fast jag är en ny på din sida..kanske det går bra ändå...länkar en bild till mej...kram..Pia ..."Vardagsrummet"

SiljeVanilje sa...

Denne trekningen må jeg bli med på ja!!:) helt NYDELIGE disse serviettene!:) akkurat som resten av bloggen din!

Lykke til med kakebaking og bursdagsfeiringer!:)

Kort og Søm sa...

Oj, ja det vil jeg gjerne være med på!! Du har jo laget så utrolig mye fint med den broderisymaskinen din.
Vil gjerne ha servietter du har laget! :o)

Ha en fin uke,
hilsen Fredrikke :o)

Strikkelaura sa...

Lykke til med bursdags uken, gleder meg til å se kaken du skal lage!
Hiver med på konkurransen :D

Fabrikken sa...

Ååå, jeg prøver meg igjen. En gang må det jo bare slå til :) Så snill du er som lodder ut ting hele tiden :)

Krysser alt jeg har jeg, og håper på det beste! Og lykke til med bursdagsforberedelser!!!

Klem fra nr. 5

Anonym sa...

Aiaiai, denne sjansen må jeg også benytte meg av! Er stadig innom bloggen din og titter, du imponerer og inspirerer meg!! Så får jeg bare håpe at jeg er den heldige vinner av de nydelige serviettene dine!

Anonym sa...

Gratulerer med bursdagsveka. Følger bloggen din med stor interesse! Den gir meg mykje inspirasjon:-)
Camilla, cme@nifes.no

Anonym sa...

Jeg er med denne gangen også. Ha ei riktig fin uke.

Hilsen Wenke

Unknown sa...

jippi, dette vil jeg være med på!
Setter min lit til lille Celine!!

lykke til med kakebaking,
linnxxx

aase sa...

Hvem vil ikke være med på dette?? Så snill du er Christine!!

Lykke til med bursdagsfeiringer!! Regner med mye flotte bilder av glade barn og kaker senere nå!! Ta noen fine bilder vi kan scrappe da!!!!

Venke sa...

Det vil jeg gjerne være med på! Har så lyst på en slik maskin selv, men det kommer nok litt lenger ned på prioriteringslista enn en masse andre mer fornuftige ting...:/ Ha en flott uke! :)

Ingrid sa...

Håpe, håpe! Det må jo være ren lykke å kunne dekke et bord med dine servietter;) Gratulerer med bursdagene og bloggjubileum!

Sissel sa...

Jeg kaster meg med i konkurransen, og krysser fingrene for at bursdagsbarnet trekker meg!

Familien Tuv sa...

Hei, vi er tilbake fra Hemsedal:) Er gjerne med på trekning.

Anonym sa...

ÅÅÅ, jeg har kjempe lyst å være med i trekningen :) Har alltid vært litt for sen de andre gangene... Og så har jeg bursdag i mars :)

Hilsen Heidi P

Anonym sa...

Jeg vil gjerne vinne de flotte serviettene dine! Nydelige ;-) ingridedalsmo@gmail.com

Hanne-Marit sa...

Hei !!

Disse broderiene dine er jo så kjempesøte så jeg vil gjerne være med i trekninga :)

Mvh Hanne-Marit

PrinsWilliam sa...

Jeg får prøve lykken å se om jeg er heldig :-) Elsker serviettene du lager, å de er så personlige å fine, så det hadde ikke vært meg imot å vinne de :-)

Ha en fin kveld :-)

Klem

(www.prinswilliam.blogspot.com, cathrinemuledal@gmail.com)

Anonym sa...

Hei:O)
Dette blir en morsom uke for dere.
Gleder meg til å se kakene du skal lage:O)
Jeg vil veldig gjerne bli med i
trekingen om vakre broderte servietter.:O)
Masse gratulasjoner til Celine og husbonden.
Ha en flott uke:O)
Hilsen Marianne Eng

Anonym sa...

Hei, har sett mye av det du har brodert, og serviettene du lager er jo bare helt fantastiske. Gratulerer med bursdagsfeiring, og sjørøverkaken blir sikkert like flott som alt annet du lager :)

Klem, Mette

Dentinista sa...

Hei!!

Så snill du er!!! Vel hjemme fra London, hvor jeg fotograferte en kake på Harrods med Celine i tankene, men bildet ble så dårlig at det ikke kan blogges... Jeg har meldt meg ut av nib, by the way, så nå er det det nære og kjære det går i... Men er selvfølgelig innom interiørbloggerne daglig... Og vil gjerne være med i trekningen din!!!

Gratulerer mad alle kommende store dager!!!

Mvh Hanne Christin

Renate sa...

Å nå vil jeg vinne:-)
Siden jeg selv hadde bursdag i går hadde det vært ekstra artig! :-)
Og kanskje jeg ble kommentar nr.100?

God søndag!
Klem

Trude sa...

Selvsagt vil jeg være med:-) Og benytter anledningen i min første kommentar til deg (mener jeg å huske) til å si at jeg synes det er inspirerende å titte innom bloggen din.

Prinsessen-og-skurken sa...

Jeg prøver igjen, jeg! Du er så flink, blir skikkelig inspirert av det du driver med :)
Ha en fin uke, og lykke til med kakeprosjektene :)

Mvh
Marianne
http://prinsessen-og-skurken.blogspot.com

Anonym sa...

Kjempefin blogg du har:-) Er ofte innom og henter inspirasjon her..
Ha en kjmpekoselig bursdagsuke og hipp hurra for Celine:-)

Hilsen Steinhaug@yahoo.com

Anonym sa...

Wow 104 kommentarer, det er jammen mange som er innom bloggen din, Christine!

Denne konkurrransen vil jeg svært gjerne være med på!

Premien er jo fantastisk fin og jeg skulle gjerne hatt noen skjønne hvite personlig broderte servietter!

Jeg sier som jeg har sagt før at jeg er svært glad i bloggen din og syntes at du er så kreativ at du burde leve av det! Jeg er innom deg hver dag og er dypt impornert over alt hva du får til!!!

Tvi tvi og stor stor klem fra Ann-Christin - Det hvite hjerte

Anonym sa...

Jeg hiver meg med! Har jo så lyst på en janome å brodere egne servietter med... Men den slunkne lommeboka er ikke like enig ;/

Håper dere får en herlig uke med bursdagsfeiringer!

klem fra jenny
(jenny_mary@hotmail.com)

Livy sa...

Heisann!
Jeg vil gjerne være med i trekningen! Gratulerer så mye med alle jubileumene!

Ønsker deg en fin start på den nye uken!

Klem fra Livy

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekning av flotte servietter. Kjempefin blogg du har og lykke til med alle feiringene.
Hilsen Linda
ldelerud@online.no

Anonym sa...

Du har en sånn kjempekoselig blogg, og du lager sinnsykt mye flott må jeg si :-)
Har veldig lyst på lekre smekre servietter ja :-) Jeg følger bloggen din hver dag, og det er så koselig å titte innom.
Hilsen Linda

tokheim22@hotmail.com

Anonym sa...

Hei hei:-)
Du har alltså ei sånn flott sia her på nettet,,måtte skryte til mora di her om dagen:-)Kjempeflotte servietta,,håpa man e med i trekninga:-)Gratulere med bursdagan. Tove

AG sa...

Gratulerer med alle bursdagene i heimen:)
Jeg blir gjerne med på konkurransen din:)

My home is my Castle sa...

Dette blir jeg med på ;)
Skal si det har vært respons her inne ;)
Er jo sååå mange som kunne tenke seg disse nydelige serviettene..
Håper det blir meg haha ;)

Klem,Kari

Linn fra Solheim sa...

Jeg er også med, serviettene du lager blir så fine! Og lykke til med bursdagsuke!

~Linn

Cathrin sa...

Hei Christine!
De serviettene dine er bare sååååå nydelige, så denne sjansen tør jeg ikke la gå fra meg! :O)
Prøvde lykken forrige gang du delte ut, men da hadde jeg ikke vinnerlykke. Men jeg gir ikke opp! :O)
Fortsatt fin søndagskveld til deg!
Klæm

Anonym sa...

Hei!
De serviettene du lager er så flotte, så tror nesten jeg må hive meg på jeg også :-).
Har fulgt med på bloggen din den en stund nå, og fatter ikke hvordan du får tid til alt du gjør jeg :-).
Lykke til med bursdags feiringene :-).

Klem Christine
chnomo@start.no

Villa Drømmeverden sa...

Jeg hiver meg på! Det du broderer er jo bare så nydelig. Skjønner ikke hvordan du får tid til at du gjør, skulle nesten tro du har flere timer i døgnet enn oss andre!?

Ha en fin fin uke!

Marteslillerom sa...

Så fine servietter du lager å gir bort, den som vinner er heldig.
Jeg håper det blir meg, krysser fingrene. Lykke til med kakebaking.

Ha en fin uke.

Amelie78 sa...

Skulle gjerne pyntet bordet med fine monogramservietter... :) Jeg slenger meg med!

Du har en kjempekoselig og inspirerende blogg - både med tanke på interiør, hverdagsglede og babysnakk :)


Min mailadresse er: hildeka@gmail.com

Gonatt fra Amélie

Anonym sa...

Må jo bli med i en slik trekning! Utrolig bra blogg forresten! Inspirasjon for mange!

Anonym sa...

Kjempefine servietter!! Håper jeg vinner! :) -Triny-

Charlotte sa...

Å, så snill du er! Du lager jo bare verdens peneste servietter! Da får jeg bare krysse armer og bein og alt annet, og håpe, håpe på at jeg blir den heldige vinner!
Uansett, så ønsker jeg dere alle tillykke med de store dagene! Håper dere får noen fine dager og at dere koser dere sammen!
Klem fra Charlotte

Unknown sa...

Fordi du er inspirerende, kreativ, ordentlig, arbeidssom, tiltaksfull, familiekjær og ryddig så inspirerer du meg i min hverdag. I januar var det full storrengjøring av kjøkken og garderobe takket være deg- og det sier litt.. Gratulerer med dagen(e) i huset og tvi, tvi til meg i serviettkonkurransen din.
Klem fra Trine
(einvikutvik@gmail.com)

Anonym sa...

Hei! Igår fikk jeg serviettene og brikkene jeg hadde bestilt av deg, og jeg er så fornøyd!!!: ) Har allerede fått masse skryt for de, og ønsker meg fler - derfor var det perfekt at du hadde en slik konkurranse nå! Håper Celine trekker meg!!

Ha en fin uke, lykke til med kakebaking: )

Mvh anne-lene (anne_lene5@hotmail.com)

PS: internettside med de lekreste og beste kakeoppskrifter: www.detsoteliv.no

Home By Virginia sa...

Ooooiii...!!! For en herlig premie da... :) Helt nydelige servietter...
Ha en fantastisk bursdagsuke...
*--- Klem ---*

Noatunfrua sa...

Hei og takk for den hyggelige kommentaren du la inn på min nyoppstartede blog for en stund tilbake :)

Syns du har mange koselige innlegg her :)og bloggen din har faktisk jubileum på termindagen min! Melder meg gjerne på konkurransen din :)

Til lykke med fødselsdag til mannen og lille prinsessa di :)

Hilsen Laila Johanne

i min verden...(ikke kommet igang..) sa...

Hei, vil gjerne vinne de nydelige serviettene :-) Lykke til med feiringene, og sørg for at lille prinsessen trekker riktig navn.. haha ;-D

Størhuset sa...

Ojoj, her var det mange som håper å vinne, men jeg prøver jeg også. De serviettene er jo så lekre. Blir masse å feire for dere så jeg ønsker dere en fin feiring,blir nok masse gode og fine kaker!

Anonym sa...

Kom over en link til bloggen din i dag - en fin blogg som jeg kommer til å følge :-) Blir gjerne med på trekning også :-)

Nora, Paul og Astrid sa...

Disse serviettene vil jeg jo ikke gå glipp av. Vi bruker bryllupsgavene hele tiden og de er urolig pene og se på og å hvile hodet på. Vi gleder oss også stort til besøk!! Can't wait!! Klem fra nord

Anonym sa...

Uh, det hadde vært gøy å få i posten! :) Jeg "melder" meg på! :D
Hilsen Randi
(frk.andreassen@gmail.com)

Frk. K sa...

Jeg prøver meg på lykken igjen jeg. :)
Går ikke glipp av en trekning med de flotte broderte serviettene dine! ;)
Ha en flott bursdagsuke!
Håper å få se baksten. Her er det bursdag om 2 uker. Trenger inspirasjon..
Ha en fin mandag. Klem :)

Ellen sa...

Å ja, jeg melder meg på!! Ser at jeg ikke er alene ;) Ha en riktig deilig uke, med bursdagsforberedelser og alt som hører med! Ellen

Anonym sa...

I'm reading your blog with google traduction, and I'd love to participate! Greetings from France!
Aurélie

Anonym sa...

Hei, hei

Denne muligheten kan jeg ikke la gå fra meg:-) Følger bloggen din hver dag, og det er kjempespennende å se hva du til stadighet finner på.
Gratulerer med alle bursdager denne uken!

Marianne@th-k.no

Anonym sa...

Jeg er gjerne med i en slik trekning jeg også:) Er inne og leser på bloggen din ved en hver anledning, kjempekoselig!

Nærmer seg 1-års feiring her hjemme også:)

Mvh Signe(fruhagen.blogg.no)

Mariann sa...

Disse skulle jeg gjerne hatt. De er fantastike!!! Til lykke med burdagene.
Mariann

Anonym sa...

Hei, jeg vil også gjerne være med i trekningen av de fine serviettene du tryller frem. Nydelige er de!

Ser for meg i fremtiden at du får ditt eget tv-program, helt seriøst. Et livsstilprogram? Interiør, mat, og trivsel?!

Ønsker dere en fin bursdagsuke!!!

hildej4@online.no

Anonym sa...

Heisan, er innom bloggen din så og seie dagleg for å få inspirasjon. Du er så kreativ!!!
Så dette må eg bere vere med på ;) Tenk å ha muligheit til å få sine heilt personlege serviettar! Helsing Mariette (mariette_elise@hotmail.com)

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Her vil jeg selvfølgelig være med! Etter DE lekre serviettene som jeg bestilte til svigers til jul, er ønsket om egne servietter stoooor;-)
Ha en fin bursdagsuke!

~L~ sa...

slenger meg med her..
men ser jo at muligheten for å vinne er liten, er jo så mange her:)
fin blogg har du!

Mette sa...

Hei! Henger meg på jeg også, konkurransen er stor ser jeg... Mye enklere å melde seg på trekning om ferdigbroderte servietter enn å lage dem selv vet du ;o)

Gleder meg til å se kaka!
Scrapping er kjempegøy, ble hekta da jeg fikk mitt første barn og nå ligger det mange bilder av min datter og venter på plass i et album. Må bare finne det rette...

Lykke til med bursdagsforberedelser!

Mvh. Mette

Anonym sa...

Hei:)

Denne sjansen kan jeg ikke la gå forbi. Jeg er gjerne med i trekkingen av de nydelige serviettene:)Er fast tilhenger av bloggen din. Du har en kjempefin blogg som gir meg mye inspirasjon og glede:)Kryssere fingrene og håper......

Klem Rachel:)

Anonym sa...

Serviettene dine er fantastisk flotte, så jeg henger meg på :)

Ønsker deg en flott og forberedende uke når dine to kjære fyller år. Gleder meg til å se bursdagskaken :)

Blå-hvit samlemani sa...

kan jo bare drømme om at det er jeg som er den heldige og vinner de nydelige serviettene dine.

Ønsker deg lykke til på bursdagene..

hilsen Kristin

Fire Hjerter sa...

Disse flotte serviettene skulle jeg gjerne vunnet.
Så her er mitt"lodd" i trekningen.

Cecilie sa...

Gratulerer og lykke til med alle de kommende feiringene :). Håper dere får en flott uke!

Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen - de er så lekre, de serveiettene du lager :)

Anonym sa...

Heisann.
Jeg vil veldig gjerne være med på denne trekningen. Hadde vært supert å vinne de flotte serviettene dine. Følger med på bloggen din daglig. Utrolig inspirerende! 18 mars for 2 år siden - da du startet bloggen din -fødte jeg en liten prinsesse på min egen bursdag. Denne datoen er derfor veldig spesiell hjemme hos oss. Gleder meg til å se bilder av de fine kakene du skal lage denne uken. Tenker jeg får ideer der til våre bursdagskaker. Ha fin fering denne uken.

Pia:-)

piadaae@broadpark.no

Christina sa...

Jeg vil gjerne bli med i trekningen! De serviettene er bare nydelige.. :)

kos deg denne bursdagsuken!!

Kari sa...

Jeg er en stor fan av det du lager og broderer. Selvsagt vil jeg gjerne være med i trekningen og håper Celine trekker meg...
Ha en fin dag!

Kari :-)

Frk Mille sa...

Dette vil jeg bli med på. Håper vinnerlykken er med meg.

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen :) Mvh Ida K.S.

janne - kathrine sa...

Heisann.

Ønsker å være med på trekningen din jeg også :-)

Cathrine sa...

å de serviettene dine er så fine! melder meg på og håper jeg vinner;)

ha en fin uke:)

Ingun sa...

Hiver meg på. ;-)

Bea sa...

Hei
Gratulerer med alle bursdagene denne uka.


Så hyggelig. Jeg vil gjerne bli med på trekningen:o)

Klem fra BEa

annikken - osloliv sa...

Melder meg på:)

Fin og inspirerende blogg. Takk for at du gir gode forklaringer når du lager/pusser opp noe!

annikken@hotmail.com

Meg sa...

Wow så flott premie :)
Jeg blir gjerne med og krysser fingrene for at det er min tur til å vinne... har aldri hatt vinnerflaks .....

Krysse krysse kysse

Anita sa...

Så spennende. Jeg vil gjerne være med i trekning og legger igjen et lodd. Lykke til med bursdagsfeiring.

Anonym sa...

Vil gjerne ha sånne servietter sendt til Narvik..:)

camilla_arnt@hotmail.com

Anonym sa...

Nydelige servietter,kunne godt tenkt meg dem ja ;)

Gratulerer med dagen til liten&stor,takk for en fin og inspirerende blogg!

Elisabeth
elisabethiddeland@hotmail.com

Anonym sa...

Tenk å kunne vinne disse lekre serviettene! Denne trekningen vil jeg gjerne være med på. :-)

woldli@hotmail.com

Emmeline sa...

Celine Celine du hører til de fine;)
Trekk en serviett til meg. Da syns jeg du er kjempegrei...

163 lodd??? Det er jo virkelig en basar med stor interresse;)

Carinaoggutta sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen. Krysser fingre :)

Anonym sa...

Wow! De serviettene var jammen lekre. Skulle ønske jeg hadde en så grei maskin, men siden jeg ikke har- får jeg ønske meg hos deg! Lykke til m kaka! ;o)

Beste hilsner ingunn340@hotmail.com

Anonym sa...

ÅH, skal du gi bort gaver igjen!! Ønsker meg veldig slike servietter. Kjempekoselig å følge bloggen din! Gratulerer med dagen til bursdagsbarna i forskjellig alder og til bloggen :-) Hilsen fru H, gudruneriksen@hotmail.com

Veronica sa...

Ser at det er kjeeempe mange som allerede har hevet seg på, men jeg tar sjansen og slenger meg med i konkuransen jeg også:)

Vil jo prøve å vinne de nydelige serviettene du lager:)

Ha en fin mandag:)

Anonym sa...

Hei !

Har aldri lagt inn kommentar til noe før, men en gang må være den første ...! Ble jo fristet når man ser de fine serviettene. Har ikke blogg selv, men koser meg med å se på andres blogger, blant annet din.Kjempekoselig blogg ! Lykke til med bursdagsfeiringen i huset:o)

Sivs hus sa...

Hei, Ja jeg vil gjerne ha de vakre serviettene. Titt inn til meg og bli med i konkurransen om en vakker lilla dagbok. Klem Siv

Anonym sa...

Ååååå hvor jeg ønsker meg slike servietter! Celine, trekk meg:)

Anonym sa...

Jeg slenger meg på i konkurransen. Kunne mer enn gjerne tenkt meg slike servietter. De er råflotte :-)
Klem Mariann

Anonym sa...

Så utrolig gøy! Følger daglig med på bloggen! Er så mye inspirasjon å hente :D

belinda hagen sa...

Sa fine servietter! Jeg flytter tilbake til Norge fra USA i juli/august og kunne gjerne tenke meg nye servietter i mitt nye hus som ma pusses opp fullstendig.
Du har forresten ogsa en kjempefin blogg!
Belinda

Christine Louise sa...

Ååååå for en vidunderlig gave :) Gjett om jeg vil vinne :) Hadde vært en drøm å hatt slike servietter :)

Klem

Anonym sa...

Hei hei,jeg har vært innom bloggen din nå det siste halvåret og er kjempeimponert over alt det du får til og det er så inspirerende :)
Jeg er ingen håndarbeids "frøken" men jeg har nå nevnt for min mor alt det flotte en kan trylle frem med den symaskinen din ;o) så hun har vært å fått brosjyre,men kan jeg spørre hvilken modell du har ?
Jeg kunne godt tenke meg å bli med i konkurransen :)
Lykke til med bursdagskaker og feiring - gratulerer til jubilantene.
Mvh Anne

rod i hob sa...

Nesten 200 som har lyst på dei nydelige serviettane?! Eg e ikkje ett unntak!! Gratulera med dager både i hus og på blog! Krysser fingrer og tær for at celine plukker ut meg! Då hadde fredag 13. Blitt en festdag for meg og ;)

Anonym sa...

Alltid spennende med trekning på den fine bloggen din, må innom hver dag å titte :)

Lykke til med bursdagsforberedelsene i huset :)

liv-ir@hotmail.com

Anonym sa...

Nydelige servietter, elsker slike monogrammer :) Har vært på leting etter slike på loppemarked, men uten hell :/ Så kanskje jeg blir den heldige! Utrolig flott blogg har du også, her er det masse inspirasjon :)
Håper det blir fine feiringer! :)

susi_q18@hotmail.com

cam sa...

Oi så snill du er:)

Lykke til med alle feiringene:)

Anonym sa...

Vil gjerne være med i trekning av de flotte serviettene dine! Kos dere med bursdagsuke!

Hanne
(hannekb@hotmail.com)

Anonym sa...

Hei! Jeg er en flittig leser av den fine bloggen din. Og vi gjerne være med i trekningen av servietter! Kos dere i bursdagsuka.

Ragnhild U.

Anonym sa...

ja jeg prøver igjen jeg også,ser det er mange-men prøver jeg ikke vinner jeg ihvertfall ikke. De tøflene har vi også hatt til vår lille prinsesse sidn hu ble født-kjempegode!!
Mvh Julie

Marielle sa...

Hadde blitt kjempeglad om jeg hadde vunnet slike fine og personlige servietter, så hiver meg i trekningen jeg også!

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Anne som lurer på hvilken maskin jeg har.

Jeg syr og broderer med en Janome MC 11 000. Jeg har lagt ut link på bloggen til Janome sine hjemmesider, for det er mange som lurer på det samme som deg. Anbefaler maskinen på det varmeste, og send meg en mail om du skulle lure på mere.

Jeg var ingen syjente jeg heller før jeg kjøpte min første maskin i juni. Alt jeg syr og broderer nå har jeg lært det siste halvåret.!

Silje Mari sa...

oj her var det mange som liker serviettene like godt som jeg gjør:) Satser på at Celine har godt teft og trekker mitt navn:D

Tre Kusiner sa...

Hei
Eg hiv meg med i trekkinga!!!! Håpa lukka er med meg!!!

V i Tre Kusiner

Whoopsi Daisy sa...

JEg har lyst til å vinne servietter!!!! De er jo så flotte. Uten symaskin i hus og skolearbeid til over kronen - blir det lite slik her i heimen :)
Klem
fra Whoopsi Daisy

Anonym sa...

Jeg vil gjerne vinne servietter :)

Solstad sa...

Jeg krysser fingrene og hiver meg med :) *tvi tvi*
Grattis med jubileum ...både hjemme og på bloggen !!

Anonym sa...

Hei, denne trekningen vil jeg og være med på. Bor i Dubai, og savner det norske hvite interiøret så masse!!! Kofferten blir fylt opp hver gang jeg er hjemme. Får masse inspirasjon av og følge med på din fantastiske blogg!!
Keep it up!!!!

Jean

Fotballmamma sa...

Dette må jeg slenge meg med på, selv om jeg ser jeg ikke er den første...! Helt vanvittig fine de serviettene!

A-H sa...

Vil gjerne være med i konkurransen til skjønne Celine!! Tvi tvi!!

Anonym sa...

Hei Vil veldig gjerne vere med på trekkinga om dei nydelige serviettane!! Stor klem frå Inger Marie!

Miss.T sa...

Dette må jeg jo bare være med på : )
Lykke til med sjørøverskip kakebaking !! det blir nok fint : )

Ha en fin uke.

Anonym sa...

Krysserfingre-krysserfingre-krysserfingre osv osv.. Jeg må jo så klart prøve lykken her, og håper vesle Celine trekker meg :) Nydelige servietter og nydelig blogg!

Mange hilsner fra Gry

grybjerkeli@hotmail.com

Fjasevas Huset sa...

vil ha vil ha!! Prøver lykken igjen jeg! Ha en flott uke.

Auuud sa...

hiver meg med på denne konkurransen. Du lager så nydelige servietter! :) jeg krysser fingrene denne gangen også. Lykke til med bursdagsuken! :)

Aina sa...

Innlegg nr 198.......jaja.....jeg er nå med ihvertfall!

Den som intet våger, intet vinner!!!

-Aina Wie-

Anonym sa...

Hei :)
Jeg er ikke aktiv på å følge blogger - leser faktisk bare din... Ble tipset av en kollega.
Blir litt inspirert - har nå tømt barnas rom for alt, vasket ned og kjøpt inn hvit maling og hvite barnemøbler. Ut med fargede Mammut-møbler fra Ikea, så dette blir annerledes.
Jeg er gjerne med i trekning av nydelige servietter.
Lykke til med bursdagsuke.
Catharina

Anonym sa...

Det er første gang jeg er inne og kikker på interiørblogger, og jeg må jo bare si at du har en veldig inspirerende blogg. Får lyst å skape noe etter å ha lest om deg og alle dine flotte tiltak i heimen!Jeg må jo bare slenge meg på i trekning av nydelige servitter:)
Hilsen Lisa
lisajohansen10@hotmail.com

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 280   Nyere› Nyest»