onsdag, mars 04, 2009

Noe nytt i heimen.

Jeg var en tur på Fryd i går, og fant meg denne kassen som jeg bruker til RA-snellene mine. Vanligvis henger de på en stor tavle(link her), men siden kjellerstuen er under utbedring og tømt, får de bo i denne nye oppbevaringsesken.
 
Når jeg flytter inn i kjellersystuen min igjen, skal den hvite boksen bli verdens fineste verktøyboks.
 
Masse masse Robison -Anton-sneller klar til brodering.
 
På Mammut fant jeg en bok om interiør som jeg ville ha. Det er Erle Kyllingmark som har tatt bildene, og det var egentlig derfor jeg kjøpte boken. Hun er en god fotograf synes jeg.
 
Og en bok om uforglemmeligesteder på jorden. Min drøm har siden jeg var lita vært Taj Mahal i India. (Tror det kan være fordi jeg så et så vakkert bilde av Prinsesse Diana derfra)

Akkurat nå har vi eletriker her, som fikser nye spotter i trappeoppgangen og mer lys på kjøkkenet. Bilder av ny-lysene på kjøkkene kommer i morgen. Jeg ble ganske så fornøyd med dem. Living er bra på lys!

Christine

7 comments:

Klaffen sa...

Boka ser fortryllende ut, og JA jeg tror india er magisk!! Den boksen... den så vi på før vi møtte dere på Bloggtreffet. Jeg ville absolutt ha en, men må vente til jeg har flytta. Det baller seg på for å si det sånn. Se bloggen min for konkurransen hos meg! Kos deg videre. klem

Drøm sa...

Så fin boks du hadde kjøpt!
Så faktisk på den samme i dag, men så visste jeg ikke helt hva jeg skulle bruke den til, men verktøykasse var jo helt genialt!
Kanskje jeg må tilbake og kjøpe den senere i uka :-)

Klem Julie

Fabrikken sa...

Heisann
Juhuu, salg er gøy :) Fine ting du har funnet. Særlig den interiørboken kunne jeg hatt!

Klem fra nr. 5

Photo-Me-Life sa...

Snellene passet oppi der, fargerikt og fint:)

Photo-Me-Life sa...

Heia, jeg bør ha en stålampe så jeg blir gjerne med deg på Bohus:)

aase sa...

her går det ikke mange timene mellom innkjøpene nei...he he det liker vi!!

Boksen er bare rålekker og kan godt hende den kunne blitt med meg hjem også!!

Bøker er alltid gøy!!

uniktliv sa...

Synest du er flink å finne ting jeg.. tross alt det kan jo blir masse innkjøp til et hus :)

Men du finner alltid noe å bruke et el annet sted .. kreativt og unikt ja... Så jeg liker shoppingen din Cristine :)) ler

Jeg har lett meg gal etter Silje glass på Fryd.. men utsolgt desverre,,, og de hadde du ogsp likt tror jeg :)

Ha en superduperdag.