mandag, mars 09, 2009

Oppbevaring i yttergang + kom og vinn

Jeg drømmer om et hus med stor yttergang, og en ekstra grovgang, der jeg kan henge våte dresser og trille barnevogna rett inn......
Men akkurat nå har vi en bitteliten yttergang, som vi prøver å gjøre det beste vi kan med. Nå trenger vi mer oppbevaring, derfer har jeg kjøpt noen hvite blanke hyller på Ikea.
 
De skal skrues opp nesten under taket. Der setter jeg kurver, som skal inneholde votter, skjerf, skopuss osv. Jeg er glad i gjenbruk, så jeg har funnet frem noen kurver som ikke ble brukt så mye, og de blir nå hvite. Bilder kommer forhåpentligvis senere i dag.
 
Her er kurvene.

Det er fortsatt mulig å vinne 12 broderte servietter. Legg igjen navn eller annen kontaktinformasjon under dette innlegget. Celine trekker fredag.

Nå skal vi avgårde og kjøpe tøfler til Celine.Det er ikke så lett for henne å få tak på det hvitmalte glatte gulvet vårt. Bena hennes sklir i alle retninger når hun skal gå på gulvet. Nabojenta hadde noen fine fra barnashus, så nå får Celine like.

2 comments:

Lykkelita sa...

Det gikk strålende, huset er selvfølgelig et oppspussingsprosjekt, men alt er i orden og det elektriske er nytt. Skal legge ut bilder senere - nå skal det trenes:)
Klem!

Anonym sa...

Så flink du er:) Spraymaler du kurvene eller?