mandag, mars 16, 2009

Rydde, rydde og rydde.

Forrige uke ble jeg ringt opp fra et magasin som skulle lage interiørreportasje fra tre forskjellige blogger-hjem, og mitt var ett av de hjemmene de hadde lyst å besøke. Så gøy sa jeg.
I morgen kommer journalist og fotograf, så nå må jeg rydde litt her. Celine sine fargeklatt-leker får bo i boden når det skal fotograferes. Heldigvis har jeg plenty av blomster etter Celine og Husbondens bursdager. Så da er det snart klart, og bare å komme. 
Jeg forteller senere når og hvor reportasjen skal trykkes.

Christine

PS: i dag trekker Celine serviett vinneren!

24 comments:

Maria ( Idekroken ) sa...

Å så spennende. Masse lykke til fra meg. Skjønner godt at de spør ;)Klem

Størhuset sa...

Så spennende,lykke til!

Størhuset sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Så spennende Christine, gleder meg til å se resultatet, kos deg!
Klem klem

Frk. T sa...

Gratulerer! Det må være en ære å bli spurt om noe sånt... Gleder meg til å se reportasjen!

Anonym sa...

Så spennende! Gleder meg til artikkelen. Lykke til!!!

Monicas sa...

Så spennende...x fingrene for trekninga i dag.....å du, skjønna godt at de vil lag reportarsje hos dæ....koselig heim du ha laga...klem fra nord

Christina sa...

Åhh,så artig!Masse lykke til,det blir kanonbra skal du se:)Glæde mæ til å se resultatet;)

Klem C

Englefryd sa...

Oj så spennende. Blir nok kjempe bra tenker jeg. Disse lekene er alltid en utfordring for interiøret synes jeg. Og med to jenter er det ikke akkurat lite leker her i heimen. Men det er vel bare sånn det må være mens de er små:-)

aase sa...

Oj, så spennnede!! Gleder meg til å se!!

Stine sa...

Guri, så spennende! :) Det er lett å se hvorfor de spurte akkurat deg! Gleder meg til å se!

Photo-Me-Life sa...

Næææ så gøy da! Det blir spennende. Syns sånne ting er kjempe gøy jeg.

Mitt lille hjem sa...

Gratulerer så mye!
Du er vel kjempe spent..
Velfortjent, for bloggen din
er utrolig fin!

Lykke, lykke til :)

Jorid + NOE Blog sa...

Så spennende :-)) Gleder meg til å se hvordan det blir!

Veronica sa...

Så gøy å blir sprut om å bli med i en interiørrepoasje:) Må ha masse lykke til. Er ikke noe problem med å skjønne hvorfor de valgte deg. :)

ha en fin mandag

Anonym sa...

Hei! SÅ GØY! Hvor har du kjøpt den skåla du hadde på salongbordet...den med marsmellows i?

hvitstil.com/Christine sa...

ANONYM:

Skåla på bordet er en gave fra "Mor i Nord". Jeg vet hun har kjøpt den hos russerne som selger krystall fra boder i narvik i vinterfestuka. (som faktisk er akkurat nå)
Jeg har en liten og en stor. Kjempefine!

Anonym sa...

Kjmepmorsomt at de vil besøke deg og ditt hus!!! Blir spennende å lese om:)lykke til

Ingrid bloggar sa...

så spennende! Gleder meg til å kjöpe det magasinet!

/ingrid

Vigdis sa...

hei,jeg er nesten ''grønn''av misunelse for ditt vakre hjem...
Jeg er ganske lei grønt og nå håper jeg at vi får malt om stua vår slik at andre kan skryte *s*

Gleder meg til å se mer fra ditt vakre hjem....
Lykke til!
Hilsen Vigdis,en enkel nybegynner blogger.

Anonym sa...

Så gøy!!! Du bør føle deg beæret. Du må fortelle oss hva slags magasin det er og når det kommer...
Ragnhild

Vibeke / Mammas Hus sa...

Saa moro!! :)

Vi takker for deilig middag - vi fikk tom med oss poelser hjem (namnamnam).

(Mannen sjekker tipping, jeg sjekker mail og maatte da takk for tips til restaurant!)

Her er det sol og ca 20 grader. Koser oss!!

Anonym sa...

Hei! Hvor er sølv lysestakene på salongbordet kjøpt?

AGENT 77 sa...

vilken vacker bild,sååå snyggt!!

kram E