torsdag, mars 26, 2009

Knipsing

Jeg har knipset litt bilder etter at journalisten og fotografen har vært her.
 
Blogge/lese hjørnet.

 
Fra Vinduskarmen i stua.

 
Preben ga meg en enorm bukett med hvite ranunkler i går. 
 

De fleste bildene i huset har jeg malt selv.
Spisestuen
Hele stuen.
Spisestuen

Lysekronen er kjøpt på B&B interiør på Frogner.

Servietter og spisebrkker som jeg har brodert på Janome`n.
Mer blomster fra ektemannen!

I kveld skal vi slappe av . Er det virkelig sant at det er meldt SNØ i helgen??? Jeg hadde sett for meg en helg med ski på bena og sol i ansiktet!
Christine

27 comments:

Anonym sa...

NYYYYDELIG!!!!!

LIVS LYST sa...

Fine bilder! Javisst har du et fint hjem!

Ha en fin vårdag!

Hilsen Ljo :O)

Maria ( Idekroken ) sa...

Å, så vakkert. Du er virkelig flink! Og egenbroderte detaljer ;) Helt nydelig!
Klem Maria fra Idekroken

Anonym sa...

Hva kostet den lysekronen?
Må dra dit i morgen å se hva de har!
Nydelig hjem dere har!

hvitstil.com/Christine sa...

Den kostet ca 2500 kr for 1,5-2 år siden. Vet ikke om dem har de enda.

Landcharm sa...

Et vakkert syn disse bildene!

Lenemora sa...

Så vakre fotografier av hjemmet ditt. Synes den gjennomsiktige stolen i rokokko-stil er helt nydelig.

SiljeVanilje sa...

Så fine bilder!:) Virkelig et vakkert hjem!
Gleder meg til å se hvilket magasin som har vært på besøk!:)

Klem Silje

Christina Mari sa...

Kjempe fine bilder!:)
Du har virkelig et flott hjem.
Ha en vidre fin dag! :)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Nyyydelige bilder! Du har et vakkert hjem! Så lyst og lekkert over alt:)

I hvilket blad kommer reportasjen?!

Klem Anette:)

Tyra sa...

Flott hjem du har!!
Klem fra Cathrine

Photo-Me-Life sa...

Det er en sann fryd for øyet å titte innom dere...
Dere har det rett og slett VAKKERT!

Jeg fikk meg ranukler i dag jeg også, men jeg hadde bare ett valg å det var den fargeglade versjonen:)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Du har et N Y D E L I G hjem!
føler jeg sitter å blar i en utgave av "vakre hjem" når jeg titter på disse bildene.. :)

Englefryd sa...

Utrolig flott dere har det altså. Du er virkelig en inspirasjonskilde.

Håper du får en fin kveld.

Klem fra meg:-)

Maliva`s verden sa...

Lekkert hjem i hvitt...

Anonym sa...

Utrolig v a k k e r t! Så harmonisk og gjennomført.
Du er virkelig dyktige! Er du interiør konsulent? Jeg hadde lett innleid deg til å innrede hjemme hos meg!

Hilsen Julie Helen

tonemor sa...

utrolig vakre bilder som vanlig fra ditt hjem. Ser at du er kommet en del lengre enn meg på maleri fronten. Du er virkelig kreativ på alle måter.
En fin helg ønskes dere.

Borte Bra - Hjemme Best sa...

For et nydelig hjem dere har :) Så lyst å trivelig :) (ble plutselig så mørkt her hjemme hos meg)

:)Anette

Nadja sa...

Virkelig nydelige bilder du har tatt med kameraet ditt!!

Tiiter ofte innom bloggen din for å se "hva har hun funnet på nå da" ;) Her kan man hente mange ideer..takk!

Hr du malt det bildet på spisestuen? Det var bare utrolig tøft..Er det "piperensere" jeg ser som er limt på bildet?

Klem fra Nadja!

Anonym sa...

Så fantastisk nydelig! Drømmehjem :)
Du, det teppet du har i stua ved salongen. Det er egentlig akkurat sånn jeg er ute etter! Leter og leter etter det perfekte teppet... Hvor har du kjøpt?
Takk for hilsen på bloggen min.
Ha en fin helg! Selv i snøværet.
klemmer

hvitstil.com/Christine sa...

Nadja:
Bildet over spisestuen er det eneste jeg ikke har malt selv i vårt hus. Det er ikke piperensere, men malingsstreker, som har tegnet inn en skygge under....

Mette Christoffersen som har malt bildet.

Teresa:
Teppet under stuebordetet er fra danske ILVA. De har masse fint. www.ilva.dk

Monicas sa...

nydelig det bilde du har over spisestua...vakkert om det e du sjøl som ha malet det..

Interiørfreak... sa...

Hei!
Du har et nydelig hjem og jeg kommer til å følge denne bloggen :)

Anonym sa...

Så flott spisebord du har!!! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i det?

hvitstil.com/Christine sa...

Anonym.
Jeg har kjøpt bordet og stolene på ILVA i danmark.

www.ilva.dk

:)

Anonym sa...

Kan eg spør hva slags gulv dere ha lagt? Eller var det gjerne sånn når dere flyttet inn? Eg synes det er SÅ fint med hvitmalt tregulv. Me skal legge gulv, vil gjerne ha hvit tregulv, men det finns vel egentlig bare hvit parkett. Har du noen tips, du som er så flink?

En stor hvitstilfan,

Julie Helen

Maiken sa...

For eit nydeleg hus du har. Kan eg få det? :D Elskar å lese bloggen din, du har så mykje fine bilete og flott tekst. Og igjen, aldeles nydelig hus.