fredag, mars 13, 2009

Celine skal feires på Nesøya

Tusen millioner takk for så mange hilsener til lille Celine. Det ble jeg utrolig glad for!
Celine skal feires på Nesøya i morgen. Jeg har laget to sjokoladekaker. En klovnekake som er formet som en stjerne.
 
Og en løvekake.
 
Celine vil ikke ha prinsessekronen på seg. 
 
Jeg har satt inn bursdagshilsen til Celine i Fremover (lokalavisa i Narvik) og Budstikka.
 
Dette klippet er fra Fremover i Narvik.
Ha en fin kveld. Her skal "Mor i Nord" lage kveite. mmmm
Christine

32 comments:

Ann Kristin sa...

Nam, nam. De kakene så gode ut.
Ha en fin dag videre.
Klem :D

Havets Datter sa...

Gratulerer med dagen til lille Celine :o) Så fine kaker du har lagd! Ha en fin kveld, og bursdag i morra..

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

gurimalla for nokre flotte kaker!! reine konditoren du!!
håpe du får ei fin helg!
klem til celine :)
Klem :o)

A-H sa...

Gjett om dere skal kose dere! Gratulerer så mye med 1åringen:)

Maria ( Idekroken ) sa...

Så utrolig fine kaker ;) Du er jo helt utrolig flink! Tar et tips der. Elsker å pynte kaker selv og, så dette må prøves :)
Klem Maria fra Idekroken

Photo-Me-Life sa...

Å du salige tid du er flink til å bake. Hvordan i alle dager klarte du gjøre dem slike på toppen? Hadde mine kaker (om jeg skal kalle det kaker fra nå) sett slik ut skulle jeg baket døgnet rundt!

My home is my Castle sa...

For noen nydelige kaker !!! Sååå flink du er !! Er helt imponert her :)
Gratulerer så mye til den lille vakre prinsessa :)) Så nydelig hun er og så flott navn...

Kos dere, Årene flyr så fort ;)

Klem,Kari

Solstad sa...

Gratulerer så masse med dagen til Celine !!!
Herlige kaker du har bakt ...og så flott pyntet :)
Ha en fin kveld videre.

Anonym sa...

Fantastisk fargerike & flotte kaker!!!!

Familien Tuv sa...

Gratulerer til lille Celine. Vi gleder oss til kakene, de ser fantastiske ut!!

Jorid + NOE Blog sa...

Så fine kakene ble:D

Ha en fin helg!

Unknown sa...

Gratulerer sååå masse med bursdag til lillesnuppa Celine! Håpa dere har hatt en flott dag og får en fin dag på Nesøya! Utrolig flotte kaker du har lagd!

Klem Nina

Lykkelita sa...

FANTASTISKE KAKER!! MMmm, der skulle vi ha vøri...
Hils alle og kos dere med kveite og kaker.. Klem, klem.

Unknown sa...

WOW, for noen flotte kaker!
Skal si du fikk det derre til!

Gratulerer med overstått!!!

I de dype skoger sa...

Nydelig kaker, Christine!!

Kjempe koselig hilsen :)

Anita sa...

Flotte kaker til ei nydelig jente. Du er så flink!!!!!!!!!! Gratulerer med dagen til lille Celine,
Ha ei superflott helg.

klem

mali-mo sa...

Gratulerer så masse med 1-årsdagen til lille Celine ;) Kjempesøt billedkavalkade under her ;) Og bursdagskakene så jo helt fantastiske ut! Jøsses som du imponerer da!

Håper kveiten var god, fikk SÅ lyst på jeg også når jeg leste det!

God helg!

Kari sa...

For noen fantastiske kaker! Gjetter på at de vil imponere enhver gjest...
Gratulerer med dagen til Celine.

Kari :-)

Ingun sa...

Gratulerer med dagen til ei fin lita jente.Som vi sier her jeg bor.. Du er et Grepa Kvinnfolk;-)) Kjempeflink er du....God helg!!

Kosene mine sa...

Oh, de kakene så gode ut :o)
Gratulerer så mye med lille Celine, morsomt at dere har brukt Italia som mellomnavn forresten.
Hilsen meg og kosene mine

Anonym sa...

For ett søtt bilde dere har sendt inn som bursdagshilsen :) Det er jo ett skikkelig sånn reklame-bilde:p Du er en skikkelig flink blogger : )

Renate sa...

Flotte kaker!
Men så er du flink til alt og:-)
God helg!

Stine sa...

Jøye, for noen flotte kaker du har laget!! Heldige Celine! Gratulerer med dagen til henne!

Anonym sa...

Åhhh Gratulerer med dagen til Celine. Er jeg også bedt i selskapet? :). Bor bare et steinkast unna:)den klovnekaken så SÅÅ god ut.
Klem M

Interiør 63º N sa...

Gratulerer med dagen til Celine, hun er bare sååå søt :O)
Du skrev tidligere at ett år har gått så fort, min "lille pike" flyte 10 år for noen dager siden, og jeg kan ikke skjønne at det virkelig har gått 10 år alt ;O)Så nyt tiden mens hun er liten ........

Ha en fin fødselsdagsfeiring med stilige kaker :O)
Kirsti

Pia sa...

Så flotte kaker!

God helg!

Mio Casa sa...

Utrolig flotte kaker du har lagd :-).

Cathrine Aksnes sa...

nam nam... de kakene var skikkelig freshe:) gratulerer så mye med dagen til den lille herlige snuppa di. koselig å følge bloggen din:)

Anne sa...

Wow, så lekre kaker. Utrolig kreativt. De så kjempegode ut. Ha en deilig lørdag. klem

Veronica sa...

Så flotte kaker!!
Og gartulerer med dagen til lille Celine en dag på etterskudd :)

Fregnepetra sa...

For noen fantastiske kaker. Jeg er så imponert. ALT du gjør blir så flott. Håper dagen var flott. Det er jo så spes. med første prinesesses første bursdag.

Marianne sa...

De kakene var rå!!!
Vi bestilte..sjekk bloggen..