lørdag, mars 28, 2009

Hurra hurra hurra

I dag 28. mars fyller min lillesøster 25 (!) år. Hipp Hurra for deg vennen min. Helt utrolig så fort tiden går. Husker godt at jeg gledet meg til at lillesøsteren min skulle lære seg å snakke ;) "Mor i Nord" og jeg kaller fortsatt henne og lillebroren min  for "ungan" eller "småttingan"
 Vi får ikke vært sammen med Emily på bursdagen fordi hun er flittig medisinerstudent og bor i Gdansk, men håper at vi sees snart. Stor klem til deg- glad i deg!

Minner alle om Earth Hour i kveld. Les mer på Emmelines blogg.

Christine

2 comments:

Lykkelita sa...

Sendte Emily sms på morgenen og tenkte ikke på at hun kanskje sov da - det gjør jo ikke vi småbarnsforeldre:) Hi Hi...
Ikke stress med de knottene søta, kommoden har stått uten i flere måneder, så det haster ikke.
Ha ei super helg, alle tre.
Bamseklemmer fra hele hurven!

Tyra sa...

Med ønske om en hyggelig Earth Our-kveld og en deilig helg forøvrig!!
Hilsen Cathrine