søndag, mars 29, 2009

For et fantastisk søndagsvær

Mest av at skulle jeg ønske vi satt i en snøborg på fjellet nå, men siden Husbonden skal vise frem hus i dag måtte vi lage andre planer. Derfor er vi akkurat kommet hjem fra Risenga svømmehall. Celine har kost seg(med ca 7000 andre barn og foreldre) og plasket og svømt. Husbonden tok henne til og med i sklien. Fantastisk badeanlegg på Risenga i Asker.


Foto: Lånt fra Oslopuls

Det er lenge siden husbonden og jeg har vært på basseng(hvis vi ser bort fra Celines svømmekurs). Sist jeg var på svømmehallen tror jeg det kostet 10 for barn og 20 for voksene. I dag betalte vi nesten 300 kroner for to voksene og en liten! Hmmmm.......

Siden Husbonden skal jobbe, skal Celine og jeg leke litt i hagen. Husbonden har satt frem Baden Baden stolen jeg kjøpte på plantasjen i fjor,så når Celine skal hvile i vognen, skal jeg hvile i stolen og solen.  

Christine

4 comments:

Landstil sa...

Hørtes ut som en kjempe koselig dag!
Kos dere videre i vårværet! Det er sååå herlig!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

å for eit eldorado av eit badeland!! der er det nok nok å finne på...og litt støyfullt og kan eg tenke meg :o/ men såg veldig kjekt ut :)
kos deg ute i sola...eg skal på seinvakt :(
Klem :o)

Lynetmor sa...

Hei, høres ut som om dere har kost dere :-) Ha en fortsatt fin dag :-)

Photo-Me-Life sa...

Ja det er sykt dyrt altså, nesten litt synd at det skal koste mye å gjøre ting sammen som en familie.

Akkurat nå drømmer jeg om vannland jeg var på i syden, har sååå lyst å dra tilbake:)