mandag, mars 30, 2009

Mer påskepynt som jeg har laget.

Jeg er i påskemodus. Her har jeg malt noen små egg i svale pasteller.  Ikke helt lett å male de jevnt, da jeg satt i mørket under Earth Hour og malte :)
 
Eggene har jeg kjøpt på Panduro. Ikke var de dyre, og ikke knuser de og ikke får jeg vondt i ørene av å blåse ut egget.
 
Nå skal jeg sy teppe og pute til Celines dukkeseng. Jeg har ett lite stykke med hardangersøm(!!) som jeg broderte i fjor (Link her), som jeg skal felle inn i sengetøyet. Tror det kan bli fint! Hardangersøm er noe av det peneste jeg vet om, men for min del var det et alt for tidkrevende prosjekt. Jeg får heller se om jeg finner noe hardangersøm på bruktmarkeder. For nydelig- det er det!

Christine

6 comments:

Silje Mari sa...

Du er så kreativ og effektiv at jeg blir helt misunnelig:)
Hvordan får du tid til alt? hehe..
nydelige egg disse også! bare sjarmerende at de ikke er helt jevnt malt:)

Carpe Diem sa...

Kjempefine egg. Likte at dei ikkje var så jamn i fargen, det gjorde dei finare tykte eg.

Ha ei flott veke;)

Ingun sa...

Hei
De eggene var bare helt nydelige. Gir inspirasjon....God middag i duse farger....

Kristin`s lille hjem sa...

Disse påskeeggene var utrolig herlige. Likte fargene du hadde valgt veldig godt. Takk for inspirasjon :-)

Englefryd sa...

Kjempe lekre egg.

klem

Anita sa...

Du er utrolig kreativ og flink. Alt er så gjennomført hos deg. Skulle ønske jeg var i nærheten av det du er ihvertfall:o)))

Ha ei fortsatt fin uke;o))

klem