lørdag, april 04, 2009

Fra Japan til Nesøya

På null komma nix kom stoffene jeg bestilte fra Japan frem til meg. Faktisk bruker pakker fra "Mor i Nord" lengre tid fra Narvik til Nesøya!!! (Det er Posten det!)

Stoffet til høyre over er med både russiske dukker og svenske dalahester!



Mer dukker og hester!
Makroner er noe av det beste!

Nå skal det bli kjole til Celine, som hun kan ha på seg i Russland i sommer!

Klistremerker og knapper!

Nå skal jeg ut å kjøpe ramme til noen bilder jeg kjøpte til Celine på Folkemuseet i går. (foto kommer)

Ha en herlig lørdag. I år har vi påske i byen, men vi håper på god vær slik at det blir påske i skiløypene i Asker!

Christine



19 comments:

Anonym sa...

Oy, så flott. Har du lyst til å fortelle fra nettadresse du fant de flotte stoffene, kappene ... . mvh Tonemor

hvitstil.com/Christine sa...

Klart jeg forteller. Det var på ETSY, men jeg husker ikke helt hva selgeren het. Du finner det om du søker på FABRIC, det gjorde jeg.

Christine

Mette sa...

Nydelige stoffer! Og så fine knapper! Tenker Celine blir fin i kjolen sin.

Med ønske om en god påske!

Mette

Ps. Håper dere får noen fine (lange) skiturer i fint påskevær! Her i Rauland blir det full rulle med påskearrangementer og masse folk hele uken, men slik er det å bo på fjellet i høytidene...;o)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Noe så nydelig!! Jeg tror jeg må kjappe meg og få sykurs av svigermor... Ikke for det, og jeg kjøper og smiler pent er hun så snill at hun syr for meg!!


Håper dere får en flott påske i byen, det skal vi også ha. :)

V & HK :)


PS: Det er mulig jeg på plage deg på mail en dag, har lyst til å mobilblogge, men får det IKKE til! *hmfr*

Monicas sa...

morsomt stoff....og fine knapper..spent på kjolen....ha det fint på denne lørdagen med dine...:) hilsen fra et Bodø som ligg bada i sol

aase sa...

Så utrolig vakre stoffer du har kjøpt!! Gleder meg til å se det etter du er feridg med mange prosjekter!!

Interiør 63º N sa...

Stilig ;O)

Ønsker deg en herlig bypåske :O)

Den gode feen sa...

Så gøy :) Er det fra "From Japan with Love"? Eg har nemleg kjøpt fleire av dei samme tinga før (klistermerkene og babuskadukkestoff etc). Gledar meg til å sjå kva du skal lage, mine stoff er delvis ubrukt, medan klistermerkene heng på påskeegga :) Ha ein flott lørdag!

Perlehvit sa...

Så skjønne stoffer! Gleder meg til å se resultatet av kjolen du skal sy!!:D

Ha ei kjempefin palmehelg!!

MeyBiMe sa...

Masse artige stoffer du har kjøpt!!!
Dette må nå bli noen flotte kjoler!!!
Ha en fin PÅSKE!!!

Anonym sa...

Vet du hva Christine, nå ble jeg helt matt av missunnelse her jeg sitter, det stoffet med hester og dukker, ja det gikk rett inn i hjertet mitt for å si det sånn!!!
Hvor kan jeg bestille det? Ikke det at jeg kan sy en dr....., men kanskje jeg kunne sette deg på et oppdrag med tid & stunder, Christine!!
Du er så kreativ og flink at du tar helt pusten fra meg, jeg har sagt det før og sier det igjen, du burde velge deg et slikt yrke hvor du kan forme & produsere forskjellige tekstiler m.m. i fremtiden!
Jeg har kjøpt noe spesielt i dag, men det kan jeg ikke røpe enda, forteller mer siden!
Ha en herlig lørdag!
Yuhu... jeg har påskeferie og det er så deilig å tenke på!!! Ikke på jobb før min bursdag 1. sommerdag - Herlig!!!
Klemmer til deg og dine :)

mi-rachel sa...

galtøffe stoff!

Lykkelita sa...

Så fine stoffer, gleder meg til å se hva du lager av de:)
Stor klem!

Ingrid sa...

Så kule stoffer du har bestilt! :)
God påske!!

AK sa...

Så utrolig fine stoffer! Jeg leter etter møbelstoff jeg så jeg skal ta meg en titt om de kan ha noe sånt noe der! Mvh AK

Anonym sa...

Du er tydelig like glad i fine stoffer, slik som meg ( bestilt en del på nett kan du si..)!
Gleder meg til å se et ferdig produkt.
God påske, klem Hege :-)

isabell sa...

Wow de var sikkelig lekkre og KULE:)

Anonym sa...

ååhh, masse flotte stoffa!!! vil du dele me meg kordan sia du har kjøpt det på??? ;)

klemma ;)

Anonym sa...

Hei,


Selgere på Etsy som selger slike stoffer - f.eks. Karaku, cottonblue, myetsyshop, søk dem opp under taggen Sellers.

Lykke til

Ja jeg undres flere ganger over at pakker fra USA, Japan og Kina kommer langt raskere enn når Posten sender for Stoff og Stil.....

Hilsen Hilde i Trondheim