fredag, april 03, 2009

Utemøbler

Vi trenger egentlig nye utemøbler. (strengt talt holder de vi har muligens en sesong til)
Jeg likte disse skikkelig godt! De er fra ELLOS!!!



Vi bør nok vente ett år til og se :)
Flyttelasset til kjelleren er kommet og jeg brukte kvelden i går til å flytte Janome`n til sitt "nye" rom. Esker ble pakket opp, bilder hengt opp osv osv.....
Celine og jeg skal på en liten utflukt i dag, hvis det er lov å ta bilder der vi er kan det nok hende det kommer et bilde fra mobilen:)
Ha en vidunderlig fredag før påske.
Christine

6 comments:

Christina sa...

Hei

Skikkelig fine møbler...de kunne jeg også tenkt meg!Fikk nettopp en rabattkupong fra de der jeg fikk 50% på hele bestillingen fra "hjemavdeling" deres.
Kanskje jeg får slå til..hehe

Kjøpte spisestuen vår fra Ellos(!)
Ble ikke mange lappene & den er fin & god å sitte på...:)

Ha en fin dag & god påske..
Klem C

Photo-Me-Life sa...

Kjempefine møbler altså. Ellos kan av og til ha en og annen tingen altså det må jeg bare si

Livy sa...

Heisann!
Så utrolig fine utemøbler - helt min stil!!

Kos dere masse i dag:-)
Klem fra Livy

Christina sa...

Jeg er kunde hos Ellos & da får jeg hver uke tilbud fra de både på mail & i posten...
Kommer forskjellige tilbud fra deres sortement,så når det passer bruker jeg gjerne det..
Sengen vår er å fra Ellos forressten...!

Klem C

Verandasol sa...

Oi, det var jo utrolig fine møbler!Visste ikke at ellos hadde så fine ting :)

Photo-Me-Life sa...

TUSEN takk for at du heia på meg i går under jobbkorstoget:) Jeg ble varm om hjertet i går. Utrolig at folk er så gode som dere er!!