lørdag, april 25, 2009

Vårsysler i hagen

Siden jeg er hjemme på Nesøya i hagen vår, og ikke i en Biergarten i München med jentene, har jeg funnet ut at jeg like så gjerne kan gjøre nytte for meg. To klappbord og plantebordet skal pusses ned og males.
 
Tusen takk for alle god bedringene jeg har fått. Omgangsyken er borte og jeg er kommet meg etter allergianfallet. Jeg ble skikkelig redd i går, og synes det hele var veldig ubehagelig. Jeg har aldri hatt allergi før jeg fikk Celine, men etter henne er jeg blitt allergisk mot masse. Noe andre nye mammaer bør være obs på!
Tusen Takk til "Mor i Nord" for fine blomster.

 
Celine med klærne hun fikk i bursdagsgave av bloggeren Vibeke fra bloggen Mammas Hus. Kjempekult skjørt og hoodie! Her har hun sløyfe i håret for første gang og er klar til å dra på tur med Husbonden.
 
Mens Celine spiste frokost med oss i dag tidlig (i pj) oppdaget hun husken utenfor vinduet. Hun ville ikke roe seg, så vi gikk ut og lot henne huske en liten runde. Fortsatt har hun på seg luen i str alt for liten, men nå har jeg på listen å skaffe ny bomullslue til henne.

Jeg har innsett mine begrensninger når det kommer til hekling. Nå har jeg brukt laaaang tid og kun produsert 8-9 lapper, så i dag har jeg motet meg opp og spurt min strikke/heklenabo Gunhild om hun kunne hjelpe meg. Og det ville hun. Jippi! 

Christine
PS: Jeg ser jeg har fått masse mail de siste dagene, som jeg ikke har svart på. Beklager det, sykdom i huset får jeg skylde på denne gang og lover å svare a.s.a.p.

4 comments:

Lykkelita sa...

Åh, så herlig å kunne gå ut og huske i pysjen... Det ville småttisene ha likt:) Flott at formen er bra igjen - omgangssyke er noe skikkelig *dritt*!!
Klem, klem:)

Monicas sa...

hihi,..smiler i smug her...så kjekt med snill nabo,..ha jo vært så spent på teppe, men har ikke villet spørre...nå skjønner æ kofførr..:) ha en flottings lørdag i sør....her e det tåker og litt duskregn i nord.

Anonym sa...

Godt at formen er stigende og malingslysten er tilbake :)
Herlige bilder Celine...

Flott huske - hvor er den kjøpt?

Klem og god lørdagskveld...

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fin hun var! :)

Hedda har også fått huske i dag, det var stor stas! :)))

Flott at kroppen har kommet seg, min var bedre under graviditet og frem til nå, nå er jeg tilbake der jeg var før jeg ble gravid(Fibromyalgi). Rart hva graviditet og fødsel gjør med kroppen, snodig at du er blitt så allergisk!!

Fortsatt god helg! :)

V.