fredag, april 24, 2009

Jeg er så lei meg

Akkurat nå skulle jeg vært på Gardermoen med jentene. De er på tur til årets jentetur til München! Jeg derimot ligger hjemme i sengen med omgangssyken. Den slo til i natt og gjorde det umulig for meg å reise.....Buhuuuuu
 
Reisekomiteen hadde ordnet med vesker til hele gjengen med vår egen reiselogo brodert på! Håper dere jentene får en fantastisk tur og drikker ett glass hvitvin for meg også.

Oppdatering:
Ok, så jeg tenkte det var lurt å dra på legevakten og få en legeerklæring på omgangssjuka. For å komme meg dit heiv jeg innpå en smertestillene. Det skulle jeg ALDRI ha gjort. Jeg fikk en super allergisk reaksjon, hele kroppen begynte å klø, jeg hovnet opp, fikk blemmer og halsen ble tett. Heldigvis var vi underveis til sykehuset, så jeg ble hoiet inn der og fikk en sprøyte mitt i skinka. Så sånn var det. Jeg er i alle fall myyye bedre nå. ALDRI MERE SMERTESTILLENDE: A_L_D_R_I!!!

Tusen takk for alle god bedringene!




Christine

35 comments:

moa sa...

hei -
huff da, så leit...
skjønner godt du er fryktelig lei deg..
en god-bedringsklem fra meg!

moa

Cathrin sa...

Huffda, d va nu ikke nå koseli! Omgangssyka e nå kjipe greier og spesielt når d går utover sånne koselie ting! Skjønne godt du e lei dæ! Du får nu ha go bedring, så håpe æ du e fort kvitt jækelskapen! Klæm fra Narvik

Lykkelita sa...

Så trist, Christine... Virkelig - men sykdom rår vi ikke over! Sende dæ tusen go-bedring-klemma og håpe du blir fort frisk.
-Elisabeth, som nesten måtte gråte litt på dine vegne:(

Aina sa...

Huff, sånt er leit.
God bedring!
Oppmuntringsklem fra Aina.

Anonym sa...

jammen er du uheldig!!! Er det ikke typisk!! Håper du blir frisk veldig fort alikevel!!!
Jeg kom ikke til Paris i fjor jeg - men pga av en enda værre grunn - mannen min hadde glemt MITT pass hjemme!!!!!

Frk. T sa...

Huff, så kjipt!! Finnes ikke noe verre enn omgangssyken og når du i -tillegg- går glipp av jenteturen syntes jeg veldig, veldig synd på deg..

Masse god bedring til deg!!

Frau Putz sa...

Åh så trist!
Sender dig mange gode tanker - og håber din familie forkæler dig lidt ekstra som et plaster (band-aid) på såret.
God bedring!

Jorid + NOE Blog sa...

Huff så trist :-((
Håper du fort blir frisk!

Klem jorid

Rådyrveien sa...

Æsj, så utrolig kjedelig! Forstår godt du er lei deg for det.
Ønsker deg riktig god bedring og en god helg!

♥ Stines hverdag sa...

Nei og nei, så kjedelig da :(
Typisk at det slår til rett før man skal noe gøy...

Men du får prøve å kose deg hjemme. Sender deg mange gode tanker og ønske om god bedring!

Emmas Verden sa...

Huff..det var ikke noe særlig..Sender deg en god klem og håper du føler deg bedre snart!!!Klem Anne***

Anonym sa...

Å nei!!! Så pyton, ønsker deg god bedring! Klem fra Elin

Bdicte sa...

Ååå, så grusomt. Omgangssyken er grusom nok, uten at man skal gå glipp av en jentetur i tillegg....

God bedring!!

aase sa...

Føler virkelig med deg nå Christine!! Ikke noe er jo verre enn å bli syk når man skal på noe så koselig!!

Stor god bedringsklem fra meg!!

Jannicke sa...

Stakkers deg, så dumt!!!

Riktig god bedring,
håper du får en kjekk helg - tross alt! J.

Lenemora sa...

oj, oj ikke gøy det der, nei - skikkelig strek i regninga!

Ønsker deg god bedring, men det hjelper vel så lite...

Nydelig jente du har forresten, skikkelig søt!

Frisk og varm klem fra Lenemora

Kari/Hestia sa...

Huff så leit. Omgangssyke er noe dritt!!!!
Håper du får slappet av i helga likevel og at du kommer deg snart etter den allergiske reaksjonen også.

-klem-

Ellen sa...

Jeg ble lei meg på dine vegner.

Ønsker deg god bedring og håper mannen din er ekstra snill med deg i helgen.

Jentene får det sikkert ikke noe morsomt uten deg...(forsøk på trøst).

En oppmuntring kan være at jeg synes du har en utrolig flott blogg!!

Jeanette Jess1 sa...

Så tamt da....vi lå hele familien mend omgang forrige helg,så jeg har virkelig medlidenhet med deg.
Du får bli fort frisk,og nyte helga i Norge istedet du da,og det blir vel flere turer med jentene ;o) GO BEDRING!!

Havets Datter sa...

Ååå så kjedelig!! Skjønner godt du er lei deg :( Du får ha god bedring...og god helg

Karina

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

uffa då :( so uflax :(
det kjem din tur seinare, sjøl om det er liten trøst akkurat no...

håpe du vert fort betre, og at du får nyte helga litt likevel :)

god betringsklem

M :)

Anonym sa...

dette var leit Christine,
syntes synd på deg nå, riktig
god bedring!!!
klem ann-christin

Strikkelaura sa...

Kan trøste deg med at München er en meget lite spennende by. Går ikke glipp av noe!

God bedring.

Christina sa...

Uff Christine,det var kjedelig!Håper du føler deg bedre & kommer deg til hektene igjen!;)

GOD BEDRING!Klem

Lykkelita sa...

Anafylaktisk sjokk i tillegg til omgangssjuka?? Nei, men fy fader da!! Så syk som du er må du bare ønske deg god pleie, mye godt å spise (du er jo helt tappet nå...) og masse kjærlighet og omsorg!!!
Glad i dæ! Klem fra alle oss som tenke på dæ i Tyriveien!!

Anonym sa...

Stakkars deg!! dette var jo kjempe dumt. uff og uff.
God helg uansett, og du fortjener å kjøpe deg noe luksus på parfymeriet :-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Stakkars deg, så kjedelig! :(

Og fysj for en reaksjon! Godt dere var på vei til legen da... Hjelpes.

Jeg misset en Nice-tur en gang pga bihulebetennelse, det er kjipt ennå. :( Neste år, frue, neste år!

God bedring!!!

*stor klem*

RA/finetingtingeling sa...

Stakkar! :s Masse god bedringsønsker sendes din vei! (",)

Min vri sa...

Å nei.. så kjipt!
Du får ha god bedring :)
Håper husbonden steller godt med den syke.

Brocante sa...

Huff da - men kanskje de får regnvær og du solskinn. Kanskje butikkene i Munchen streiker og du er så pigg i morgen at du kan ut og shoppe? Man kan finne mange ting å trøste seg meg med..... Kos deg i alle fall så godt du kan.

Solveig sa...

Hei:)
Huff da!! Så kjedlig at du er blitt syk og ikke kan dra:( Det skjønner jeg godt at du blir lei deg av!

Forresten,jeg fikk allergi sjokk av paralgin forte for 2 år siden. Fikk pusteproblemer og svimte av og ble hentet av ambulanse og lagt inn på sykehuset..
Men det er ikke slik at du må holde deg unna alle smertestillende. Hvordan type var det du reagerte på?? De fleste reagerer når de tar paralgin forte og lignende tabletter som inneholder kodein. Ibux inneholder ikke kodein så da kan man ta de om man har behov for det;) Du kan jo også sjekke dette med legen din!

God bedring!!:) Unn deg noe nå som du må bli hjemme!

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Solveig:
Jeg tok en cox2 hemmer- celebra. Det er en slik sort som virker på muskelsmerter. Jeg ble så skremt i dag med kvelningsfornemmelsene, så jeg tror jeg skal holde meg borte fra alt så langt det går.

Takk for tips, jeg skal spørre legn min.

Villa Drømmeverden sa...

Så kjedelig! God bedring;)

Nina sa...

Huff, stakkars,stakkars deg som ikke fikk vært med på tur, jeg føler såååå med deg. Håper du er bedre og får en koselig helg med familien din.
Takk for koselig tilbakemelding her om dagen forresten.

Nina :)

Bette sa...

Å,så leit da!! Jeg skal på jentetur til Barcelona på torsdag,og hadde jeg blitt syk da,så tror jeg at jeg hadde grått meg halvt ihjel!!!!
Du må iallfall ha masse god bedring!! (og hold deg unna smertestillende.....hehe)

Klem fra Bette!
-xxx-