tirsdag, april 21, 2009

Leilas Country Living

Min favoritt kokebokforfatter Leila Lindholm har kommet med ett eget magasin! Jippi.
 
Jeg har ikke sett det i Norge, men "Mor i Nord" har kjøpt det til meg da hun var i Sverige og sendt det i posten til meg. (Derfor litt skriblerier på bladet fra henne).

 
Måtte ta noen bilder inni for å vise hvor fint det var.
 
Det var også oppskrift på hvordan man syr vimpelsnor. Det skal jeg jammen lage til Celine.

Tusen takk for ale hyggelige mail og kommentarer jeg får. Jeg er veldig takknemmelig for det.

I dag skal jeg på en spabehandling. Jeg gleder meg, har ikke vært ute siden Celine ble syk før helgen. Skl bli artig å se folk ;)

Christine

7 comments:

Anonym sa...

åååh kunne du ikke legge ut hvordan man lager vimpel på bloggen også - for det har jeg så lyst til å gjøre også!!!!
Håper spa var deilig!!!

Villa Creme sa...

Kos deg på spa:)
Jeg har et gavekort på 2500 kr her på Hankø spa og resort som jeg ikke har fått brukt. Nå er det utgått på dato... Typisk meg!
Står det noe i bladet om abonnering? Mange blader som tilbyr abonnement på tvers av landegrensene...

Photo-Me-Life sa...

Kose deg masse på SPA:)

Villa Creme sa...

Hei igjen!
Tilfelle det er fler som lurer:
På siden til Leila står det at det kun er 2 utgaver som kommer av dette bladet i 2009. Ett i mars og ett i mai.

Villa von Krogh sa...

Den boka fikk jeg lyst på også!

Kose deg på spa. ;)

Vi blogges siden!

RA/finetingtingeling sa...

Spa hørtes deilig ut! Skal til Oslo i mai og da skal venninnen min og jeg på behandling sammen! :D Vi må "shine" oss opp til sommeren!

Anonym sa...

hei christine!
Jeg fant denne siden på internett, og tenkte litt på http://www.leilascountryliving.se/leilas-country-living/, gjerne det er mulig å abbonere på bladet, selv om du bor i norge:)
Som alltid, nyyydelige bilder og kjekke oppdateringer fra deg. Du har uten tvil min favoritt blogg!
Hilsen Julie Helen, Stavanger