mandag, april 13, 2009

På 2. påskedag

I dag føler jeg vi virkelig har fått gjort noe. Siden været var så som så i dag, så har vi vært hjemme.  Så dette har vi gjort:
*Spist gooood påskefrokost
* Solgt voksensengen som stod på Celines rom. Demontert den og sendt den avsted.




*Begynt å ommøbelert på Celines rom, og satt inn det nye bordet jeg har pusset opp


*Bakt 2 loff.
*Jeg har endelig funnet en løve-dørhammer på nett. Jippi. Den er bestilt og snart på vei til oss.
*Hengt opp enda flere bilder i trappegangen ned til kjelleren.

Man får ganske mye ut av dagen når man har små som er oppe før fuglene.! Nå hviler Celine, og det kan jeg love at vi gjør også.

Christine

11 comments:

Aina sa...

Er det ikke deilig med slike dager???
Har tatt en liten vår-rufs idag jeg også....føles bra!

Likte dørhammmer-løva.....;-D

-Aina Wie-

Jannicke sa...

Herlig!

har hatt en energirik dag jeg og!!
Det er SÅ deilig!

Nyt ettermiddagen :o) J.

Smineset sa...

Du har vært driftig! Likte den dørhammeren utrolig godt. Hvilken nettside har du funnet den på? :-)

Carpe Diem sa...

Så nydeleg sengehimmel. Kor har du kjøpt den?

hvitstil.com/Christine sa...

Smineset:
Dørhammeren fant jeg her:
https://r-bergersen.secure.flexiweb.no/productview/132540/

Carpe diem:
Sengehimmelen fant jeg på en liten butikk i Strømmen som het Lucca. Jeg tror desverre den er nedlagt. De hadde nettbutikk også.

Klem fra Christine

Anonym sa...

kan ikke du ha et innlegg om hvordan du får gjort så mye med en liten en? Har du noen triks?

hvitstil.com/Christine sa...

Hm.... triks? Det er viktig å understeke at VI får gjort mye. Helt umulig å få gjort noe hvis man har en liten og ikke er to. Det er helt sikkert. All ære til alenemammaer. Jeg kan ikke forstå hvordan dagen deres henger sammen.

Chrisitne

Min lille krok i verden sa...

Hei på deg, Christine
vel overstått påske, håper dere har kost dere.
Først må jeg gi deg en stort kompliment for den knallbra bloggen din. Det er en kunst å lage en god interiørblogg som samtidig inneholder litt barn og familestoff. Du er en av dem som klarer det med glans. Her er det aldri noe "se på den gode brødskiva mi-innlegg" :-) Tusen takk for det!
Du er jammen driftig på påskens siste dag. Pulten ble kjmpefin. Gleder meg ti lå se endelig resultat av pikerommet til Celine.
Fortsatt fin dag.
Klem fra meg

Bitteliten sa...

Så effektiv du har vært da! Kan du sende over litt overskudd til å gjøre nyttige ting... ;)

Flott dørhammer!!

Villa Creme sa...

Den dørhammeren har jeg også, de selger den i HS Interiør kjeden som har utsalgssteder rundt om kring...!

Photo-Me-Life sa...

Den løvehammeren der var kjempefin!!! LEKKERT, som alltid hos deg!