torsdag, april 02, 2009

Smallstuff dukkeseng

Det er flere som har spurt om Celines dukkeseng. Det eneste jeg viste var at den var kjøpt på Sprell, men nå når Celine har brukt den som gåstøtte og slengt den her i stuen, ser jeg at det står smallstuff under den.
Foto: lånt fra minimums.dk



Googlet Smallstuff og dukkeseng og fant bla denne og denne nettbutikken.

Nå når Celine har sovet har jeg vært ute på terrassen og hugget vekk masse snø. Nå skal vinteren bort enten den vil eller ikke! :)

Christine

10 comments:

Lenemora sa...

Kjempesøt dukkeseng!
Mine jenter er dessverre blitt litt for store for slikt - gleder meg til barnebanra kommer, men det er maaange år til altså ;-)

Solveig sa...

heisann! for en herlig seng, og herlig bilde av lillemor!

håper alt er bra hos dere, jeg kjente jeg fikk mistenkelig lyst på denne dukkesengen.

GOD PÅSKE!

aase sa...

Man kunne jo ønske seg en slik lekker dukkeseng til pynt kanskje?? Nydelig er den!!

Hugge snø på verandaen gidder ikke jeg enda,enda godt over metern igjen her!!

Ha en vakker helg på øen!! Mona og jeg skal på Kadettangen på søndag vi!!

T:o)ve sa...

Nydelig dukkeseng, nestem synd min lillemor er blitt for stor...
Ha en videre fin dag :o)

Dentinista sa...

Tenk at du hugger snø, mens vårløkene er ferdigspiret, nesten, i Stavanger. Og vi har klippet hekken og spilt fotball i hagen...
God påske! Og grattis med barnehageplass!
Klemm

Mitt lille hjem sa...

Nydelig dukkeseng! Passer så godt hos dere :)
Gøy at Celine er så opptatt av den og.. Min lille
var ikke det.

God klem til dere!

Havets Datter sa...

Fant den på `denblågiraf.dk`også. De sender den som "gave" om spør ;o) Så nå er det snart på tur en slik seng til oss også :D

Anonym sa...

Hei Christine!
Tusen takk for tipset-den er nemlig kjempe-søt:-)
En sånn måå lille prinsessa mi også få..!
Ha en fin kveld,Hege:-)

Villa Drømmeverden sa...

kjempesøt den sengen! Pernille fyller 1år i mai, da står dukke og seng på ønskelisten. Får håpe hun blir like glad i den som Celine, jeg var selv en veldig dukkejente.

Celine er skjønn!

Ha en fin helg, i vårsolen:)

Vi må nok inn en tur til Oslo på lørdag, elsker våren i byen.

Lykkelita sa...

Så fin hun er med dukkesengen:)
Stå på med å tvinge våren fram!! Jeg heier på deg:)
Stor klem!!