lørdag, april 18, 2009

Klar for sommeren

I dag er den store loppemarkeddagen. Masse loppemarkeder i Oslo, Asker og Bærum. I utgangspunktet skulle jeg dit(selfølgelig), men i går ettermiddag ble Celine skikkelig dårlig, så vi dropper helle loppedagen. Celine har kastet opp sikkert 10 ganger i natt, og fortsatt i dag. Takker for mammatipsene jeg fikk i forrige innleg. Kjeks, eplejuice og farris er servert.
 
ISiden vi ikke kan gå ut har Celine og jeg sittet i vinduet og sett på Husbonden som er ute med terrassevasker. Virkelig knallbra resultat. Da vi flyttet inn i huset vurderte vi å bytte terrasseboerene ute, men min pappa tipset oss om terrassevaskeren . Det sparte oss for mye arbeid og masse penger

Christine
Posted by Picasa

13 comments:

Veronica sa...

Ikke noe kjekt med sykt barn.
Ønsker den lille god bedring:)
Ha en fin helg

Anonym sa...

Hei, kan du være snill å skrive hva den terrassevaskeren heter og ca pris? Det er noe vi trenger her hos oss! God helg fra fast leser, men kommernterer ikke så ofte. Johanne

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Johanne

Så hyggelig at du leser bloggen. Det gjør ikke noe at du ikke kommenterer, jeg er ikke så flink til det selv....

Terrassevaskeren heter Kärcher terrassevasker. Jeg mener vi betalte rundt 1300- 1700 på supertilbud på Smartclub. Mannen min mener den koster rundt 2000 kr nå.

Ha en fin helg
Christine

Fru Jensen's sa...

Uff, ikke kjekt med sykdom i huset!
God bedring til Celine!

Håper dere får en fin helg!

Villa Creme sa...

Venter på bilde av prosjekt visionboard jeg, noen fremtidsutsikter der? Hi hi;)

Min stil sa...

Uff og uff, ikke noe særlig med syke barn. Ønsker god bedring.

Anita sa...

Er det snø vi ser på terrassen?!?!?!

hvitstil.com/Christine sa...

Villa Creme:
Visionboardet er ferdig, men jeg fant ut at det ble for personlig til å legge det ut for alle til å se.....

Anita:
Jepp, eller det er ikke på terrassen, men på gresset. Snøen har vært så kompakt der siden preben skuffet taket. Nå synger den dog på siste verset!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

God betring til Celine!!!
God helg :)
Klem M :)

Landcharm sa...

God bedring, og nyt helgen. Det kommer flere lopper..

Villa Creme sa...

Sukk... Har aldri sett et slikt et før, men hadde en coach på forrige kurs jeg var på som nevnte dette med visionboard. Og det hadde du jo fortalt oss om på bloggen:) Så jeg var så spent!

Men skjønner veldig godt at du ikke legger det ut likevel, det hadde nok ikke jeg gjort heller! Får glede meg til å se barnerom og kjellerprosjektet dere har på gang istedet:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Var også spent på visionboardet ditt, men skjønner deg godt, selv om man legger ut mye på bloggen (jeg har en tendes til å legge ut alt) er det greit med noe privat. Spesielt om man selv synes det er for privat å vise frem! ;)

Lurer på om jeg må lage meg noe lignende, hadde liste over det vi skulle gjøre denne uka - ingenting er gjort! Hjelpes... *oppgitt*

Vibeke / Mammas Hus sa...

Selvfølgelig hadde det vært spennende å se, men du skal få lov til å ikke vise det frem altså!!! ;)

(Men har du veeeeldig lyst har du mailen min ;) )