tirsdag, september 22, 2009

Celine sitt område

Jeg har fotografert litt med den nye vidvinkelen på Celines rom.
Siden lekene til Celine har fått fast plass er det blitt veldig lett å holde orden på rommet hennes.
Celine selv vet godt hvor hun finner duploen sin!
I sommer var vi i Stocholm, og på en lekebutikk på NK fant jeg dukker til teateret hennes i serien "Bamse Verdens Sterkeste Bjørn"- det som er litt kjedelig er at jeg har lagt dem et sted jeg ikke finner.......!

Så må jeg vise frem den nydelige buketten vi fikk av våre venner som var på besøk i helgen. Den nydeligste sarte rosafarge! Tusen takk.

Jeg har tatt detaljbilder på Celines rom, men jeg får legge de ut senere for nå må jeg løøøøøøøøpe!

Christine

15 comments:

Photo-Me-Life sa...

Hun har et flott rom lille Celine:)
Jeg skulle gjerne hatt meg vidvinkellinse selv men det blir nok neppe med det første:(

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig rommet hennes er! :-)

Breivik Samfunnshus sa...

Kjempefint rom, en prinsesse verdig !!!

Anonym sa...

NYDELIG ROM DU HAR LAGET TIL CELINE!!!

Har du forresten sett bloggen din og bilde av soverommet ditt på forsiden av side2.no i dag?


Julia

Anonym sa...

Kjempe-koselig rom:-)
Gleder meg til å lage til jenterom til min lille datter!
Så fin headeren din har blitt:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

Ocean showroom sa...

Jättefint rum! Man blir glad av färgerna. Var har du köpt sänghimmeln till Celines säng? Wilma har just bytt till stor säng och jag behöver en större sänghimmel än den jag hade. Fin ny header förresten! Trevlig kväll! Kram alexandra

Bette sa...

Kjempefint rom Celine har!! Snart skal min Sophie få eget rom,og jeg gleder meg villt til å sette igang!! Har handlet inn masse fint,som bare ligger og venter på å få komme på plass!!
Kjekt å få litt inspirasjon fra andre:o)

Ha en fin tirsdag!

Klem fra Bette!

Landstil sa...

Så nydelig rom Celine har da :) Du er kjempe flink!

Karin sa...

Celine er såååå nydelig å det er rommet hennes også. Liker sengehimmelen hennes,er det det det heter? Skikkelig fin rosafarge på den også.Morsomt å se et barnerom som er så ryddig. De fleste barnerom jeg ser er helt bomba. Fint at lille Celine lærer seg å holde rommet ryddig. Skikkelig fint altså.

Anonym sa...

knallfint:)
Hva jobber du med?
marianne

ps! er du gravid? fikk det plutselig for meg:)
Mvh Marianne

Anonym sa...

Kjempefint rom!! Hvor har du kjøpt de kassene som står nederst i hylla? Jeg er på leting etter tilsvarende kasser og likte veldig godt de glade fargene på disse!

Randi sa...

For et vakkert rom. SÅ mange detaljer. Skikkelig gjennomført og flott!!

Flott blogg du har også:o) Har fulgt den lenge. Du er så kreativ og flink til mye.

cocobongoo sa...

Så koselig prinsesserom!
Må ta meg i at med 3 pikerom blir ikke alle detaljer alltid som mor ønsker :)
Jobber med saken..
Gøy å se, fin inspirasjon!:)

Anonym sa...

Side2.no i dag! Sååå flink du er! Ha en fantastisk dag, vakre du! Klem fra Marthe-mor!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Sååå nydeligt prinsesse rum ;D I LOVE IT!!!!

Tenker det er en snuppe som koser sig där!

//Sessan