torsdag, september 24, 2009

Gode naboer

I dag gledet jeg meg skikkelig til vi skulle stå opp, for etter Celine la seg i går, stakk vår snille nabo hode over gjerde til oss. Hun hadde strikket klær til Celines dukke. Celine elsker dukken sin(og kanskje jeg bør skamme meg litt for den dukken hadde ikke ett eneste plagg).
Snille Strikke Gunhild hadde strikket kjole, body, vest og lue til dukken. Helt utrolig snilt og fantastisk flott. Celine var helt i hundre da hun så "bebi".
Celine er veldig opptatt av å "ta av" og "ta på". Så etter litt morgen kos med "bebi" så ville hun ha på seg luen selv.

Christine
Posted by Picasa

13 comments:

sylvia sa...

så herlig med sånne naboer.koselig med hjemmestrikket tøy til dukken.
ha en hyggelig dag.
fra sylvia

Kort og Søm sa...

Så snille naboer du har! :o)

aase sa...

Så heldig den nydelige jenta di er da!! Slike naboer vokser ikke på trær dessverre, ta vare på de!!

ta av og på, varer nok lenge det ja!!! DE ER JO SÅ HERLIGE!!

Ocean showroom sa...

Det var inga dåliga grannar! :-) Wilmas docks är nog ganska ofta naken den också även om hon har en del kläder. Får ta och önska mig hemstickade till jul! Ha en fin dag! Kram Alexandra

Klaffen sa...

Næmen så herlig da:) Skjønningen skal nok bare kose seg med "bebi" i dag ja.... Nyt livet lille venn:) klem i fleng

irina sa...

Heisann Kristine. har kjøpt to slike stoler som ligner på drn rosa stolen. Bare at de er andrte farger. men de har slettet anonnsen og stolene er i sandefjord. kan jeg låne bilder av din stol for å vise mitt nye funn. Skal linke til deg ??

Celine er nå like søt.

klem

Anonym sa...

Så søt hun er.... kjekt med oppmerksomme og gode naboer :)

Landstil sa...

Så snille naboer du har! Kan tenke hun ble glad ja :)

Kan jeg spørre deg litt ang symaskinen din?
Hvilken type har du? Og pris?
Har tenkt å prøve meg på denne syinga etter å ha sett hvor mye fint dere bloggerne lager :)
Men jeg har jo aldri gjort dette ( ikke siden ungdomskolen iallefall)

Har du noen forslag til maskiner? Vil og kunne brodere sånne monogrammer o.l.
Gjerne med pris hvis du har det!

Var inne på den Janome siden, men blir bare forvirret jeg!

klem Anette

Lykkelita sa...

Så søtt! Snille naboen din:) Klem!

ELIN sa...

Hei,
Så flott med gode naboer. Nydelig liten tulle du har. Er ny her på bloggen, og synes du har en flott blogg. Ser vi har like kjoler til jentene våre :) Og så flott med tips om blogg bok. Jeg har akkurat begynt å blogge, så fint å få litt inspirasjon. Håper det er ok at jeg legger deg til på blogglisten min :) Ha en fortsatt flott dag. Klem Elin

Mitt lille hjem sa...

Så koselig :)

Monicas sa...

e det ikke koselig med sånne koselige naboer...hun er blitt så stor jenta dåkkers...min eldste er 23 imorra...å mamman er såå stolt atte....måtte jo lage ett innlegg om det da vettu., ha en god natt...

Anonym sa...

For ei skjønn datter dere har, og for en fantastisk nabo! Tenker Celine koser seg med og kle av og på dukken sin nå(: Min datter ønsker seg strikkede klær til dukke sin hos sin bestemor, og det har også hendt at hun har fått hos venner i fødselsdagsgave. Kan man strikke går det visstnok fort og strikke et lite plagg eller to til dukke frøken(: God gaveide, både strikket og hjemmesydd!