søndag, september 27, 2009

Søndagstur

Stort sett jobber Husbonden på søndager, og i dag var ingen unntak. Men søndagstur ble det det når han var ferdig å vise frem hus.
Her ser Celine og jeg på "Æst" som betyr hest. (Celine snakker nord-norsk- jippi)
Ingen tur ut "bebi"!

Tok bilder til julekort- i fjor kom jo kortene i januar (posten sin skyld), så i år skal jeg være supertidlig ute.
Husbonden og Celine

Akkurat ett år mellom disse bildene som er tatt på akkurat samme sted!

Nå er det myskveld.
Christine

18 comments:

Karrierekvinne sa...

Det er utrolig vakkert! Vi gikk virkelig glipp av noe her :(
Ha en strålende søndagskveld!
Klem Rita&Amir

mistin sa...

Så fine bilder fra søndagsturen. Nydelig Celine dere har, så fin i den stikkagenseren.

mistin

Anonym sa...

For noen nydelige jenter.... Stemningsfulle bilder!
Lurt å begynne å tenke på julekortene, det skal jeg legge meg bak øret :)

Takk for tips om leke, Eirik blir 10 mnd i morgen, så den kan kanskje være midt i blinken for han.

Har tenkt å kjøpe nøstebarn nattpysj her også, så flott å høre at du har god erfaring.

Ha en forrykende uke :)
Klem

mammahaaland sa...

He på deg!
Det der så ut som en perfekt dag!
Ha en fin uke;)
Klem Monica

Kjersti sa...

Så fine bilder. Nydelig jente du har!!! Som fersk mamma (seks mnd) plukker jeg stadig opp tips fra deg.
Kjersti

beate sa...

Så nydelige bilder av jenta deres!
Flott strikketgenser.

Beate

Anonym sa...

Nydelige bilder!
Fikk lyst å gå tur der, er det ved Sembsvannet...?!?
klem

Anonym sa...

Herlige høstbilder:) Hvor går dere tur?? Jeg bor selv i asker....men ikke så kjent enda.
Kjempe flott blogg, jeg er ofte innom og får masse tips!!

Hilsen Renate:)

irina sa...

Nydelige bilder...nydelige unge ;)

Inger-Lise sa...

Så flotte bilder, og så gøy med ganske like bilder av Celine nå og for et år siden! Det er jo en kjempe god ide til alle med barn å ta bilder på samme sted og samme dato hvert år. Fin måte å følge med på hvor store de blir år for år, og stas for barna å se tilbake på når de blir eldre! :-)
Ha en fin høstuke! Klem

Havets Datter sa...

Flotte bilder!! Her regner det sidelengs for tredje uke på rad, så ingen fine høstbilder å få tatt her *grrr*
Nord-Norge på sitt beste :(

Photo-Me-Life sa...

Dette så ut som en fantastisk tur. Artig å ta bilder av barna år for år, da ser man hvor de forandrer seg:)

Klaffen sa...

Å så herlig bilder Kristine! Lenge siden jeg har hørt fra deg, men ser jo her inne at du er travel!! Julebilder ja.. det var en fin ide:) Har laget ett innlegg på bloggen om å ta vare på dagene, og nyte det som ER nå... har aldri fått en sånn respons på ett innlegg noen gang. Til og med folk som har ringt, sendt mail:) Kjempe fint at noen ord fra meg kan gjøre noe med andre! ta en titt du og, om du ikke har vært der?! Nyt dagen kristine, mannen og snuppa di:) klem i hundre

Ingvild B sa...

Å så herlige bilder!
~Ingvild

Breivik Samfunnshus sa...

Nydelige bilder !! Søt jente i fine strikkaklær ;))

Unknown sa...

Koselig skogstur med herlige unger.
God uke til deg.
Klem...Ellen

Vigdis sa...

Så nydelige bilder! Her i nord synes jeg hele september har regnet bort...

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Så ljuvliga bilder på en ljuvlig liten flicka♥

Jag föll så pladask för den stickade genseren med lue till i rosa/off white, såg dom på andre bilder i blogge og & må fråga om du strikket dom själv?
Eller finns dom att köpa ett sted?

Skulle så gärna haft ett sådant fint strikke sett till min Prinsesse!

Ha en fin Söndag
//Sessan