onsdag, september 02, 2009

Dagen i dag

* Bloggingen fører med seg mye hyggelig. Jeg er blitt kjent med masse fantastiske mennesker. I dag møtte jeg jenta bakden knallflotte bloggen "Glad i Hvitt" og den nydelige datteren hennes som er jevngammel med Celine. Utrolig koselig jente som faktisk bor bare noen meter fra oss...

*Så må jeg fortelle om Celines barnehage. Når jeg kommer og henter henne så henger det en plakat i gangen med ca 15-20 bilder fra dagen. Er ikke det flott at de tar seg tid til det??. Så kan vi foreldre se at barna koser seg.  Utrolig bra synes jeg!

*Videre har vi hatt barnevakt i kveld og Husbonden og jeg har vært på Kino. (Igjen) Vi har vært mer på kino de siste to ukene, enn vi har vært de siste 5 årene! Ho ho ho. Så Hangover. Tommelen opp fra meg.

Det var en kort kort oppdatering.

Christine

10 comments:

aase sa...

Supert å finne en lekekamerat til Celine i nærmiljøet da!!

Så deilig å høre at det går bra i barnehagen!!

Har fremdeles ikke fått noe pakke her...men snart...

Anonym sa...

Det var utrolig koselig og treffe dere i går! Annabell syntes det var så trist og gå i fra dere at hun snufset hele veien hjem:) Håper vi ses snart igjen!

Klem fra Eli og Annabell

Camilla sa...

Så utrolig flott at de tar bilder iløpet av dagen, det var jo et supert tiltak =)


ha en fin dag!

Anonym sa...

hei
Trodde ikke du likte å se film? (kommentar 17 aug)
Hvis du har forandret mening så har jeg mange å anbefale.
Ha det flott
Sanne

sylvia sa...

heiså gdt de har det i bhg,godt de kan trives,å så herlig å komme se ut på kino ,trenger det i en travel hverdag

Vibeke / Mammas Hus sa...

Sånn gjør de i barnehagen "vår" også. Kjempekoselig! :) Og alle barn får med seg en cd med bilder når de slutter, med bilder fra hele tiden de har vært der. Stor stas! :)

Så moro at dere blir kjent med noen i nærheten gjennom bloggingen, utrolig hva internett fører med seg. ;)

Ha en flott dag!

Therese fra huset med de rare i sa...

Så utrolig flott gjort av barnehagen!!! Og kjekt å treffe noen i nærmiljøet! Det høres kanskje teit ut men gjennom forum og blogger har jeg truffet noen som vet mer om meg enn mine aller nærmeste venner! Man blir mye mer seg selv på nett og kan finne noen virkelig herlige peroner!!! Ha en fin dag!!

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Anonym/Sanne

Du er egentlig litt "skyld" i at vi har vært på kino nå. Mannen min leste det jeg hadde skrevet om at jeg ikke likte og se film, og han mente at det heller var det at vi ikke hadde mulighet til å se film pga barnevaktsituasjonen.(altså på kino) Vi snakket litt om det, og så dukket det jo opp to barnevakter for oss, og da gikk vi på kino!. Og vi har storkost oss!

Bare kom med anbefalingene dine du.

Christine

Lykkelita sa...

Så fint at det går bra med Celine i barnehagen. Da har nok mammaen det bra også.
Klem

Ocean showroom sa...

Så härligt att ni fått till ett biobesök. Jag och maken måste få till ett snart vi också! :-) På Wilmas barnehage har de också ett bildspel som går på en skärm då man hämtar. Superbra! ¨Ha en fin kväll. Kram Alexandra