onsdag, september 23, 2009

Lag en blogg bok

Jeg har lenge tenkt på hva jeg skulle gjøre for å "sikre" bloggen min for all fremtid. Jeg legger litt tid i den, og det er jo på mange måter blitt en dagbok for oss. Jeg har snakket med ett bok-binderi som kunne lage en bok til meg om jeg selv printet ut bloggen. Pariret var kjøpt inn og jeg var klar til printing da Gjertrud sendte meg denne linken!


Bloggbok for 2007 og 2008 er nå bestilt- mye billigere enn om jeg skulle printe selv!

Nå kommer strax årets ved!
Christine

22 comments:

Kathleen sa...

For et godt tips! Jeg sier det igjen jeg: Du er helt utrolig på å tipse altså! :D

Klem

Ellemeller sa...

Supert tips! Tusen takk!
Eg har tenkt på det mange gongar at eg skulle ha tatt vare på det eg skriv og lagar og ikkje minst alle FØR-bileta som eg har sletta... *skamme seg*
Når året er omme skal eg få laga meg ei slik bok, linken er lagra:)

Anita

Anonym sa...

Å supert tips! Denne siden har jeg lagt til mine favoritter på dataen, så da er det bare til å bestille når tiden er moden :-)

sandra sa...

så lurt!! det vil jeg også gjøre:)

Forever Love sa...

Takk for tips! Det skal jeg prøve:)

Tonje ♥

Line! sa...

Takk for tipset! Sender det videre til mine egne lesere jeg, håper det er i orden.
Ha en fin kveld videre =)

Drømmen om en eplehage sa...

Jeg begynte å laste opp bloggen min for noen uker siden, men så gikk maskinen varm. Og da gadd jeg ikke begynne på nytt.
Men takk for påminnelsen, jeg skal også få min mellom to permer ;o)

Det er jo etterhvert blitt en del av meg/oss så hvorfor ikke? Tenker på den reklamen på Tv hvor han spør om hvor fremtidige generasjoner skal lete etter gamle kjærlighetserklæringer. I syberspace... Nei, nå sikrer vi de noe i papirformat hvertfall.

Tuddelu!

Line sa...

For en super ide!!

Anonym sa...

Smart altså! Boken kan nok bli et kjært minne, det er jo en super dagbok over deres hverdager, og det er jo slik at livet har flest hverdager og de må nytes og huskes :-)

Lurer på om du skal blogge noe om alt det du shoppet til lille Celine før barnehagestart? Mener du skrev noe om at du skulle vise bilder av det? Jeg har en som nettopp har startet barnehage og vil gjerne ha tips om utstyr.

Super blogg, hvit stil er min favorittblogg :-)

Klem trofast leser

Anonym sa...

Heisann!

Jeg vil også gjerne ha en liste med bilder over hva man trenger til bhg start.
Kamilla Løsenslutt

Frk. Fosli sa...

Åh, så utrolig morsomt. Takk for tipset! Håper du viser oss resultatet når boka kommer i posten! Greit å ha deg som "prøvekanin" først :)

Olstad sa...

Må sjekkes ut. Utrolig smart tips. Hadde vært artig å samle alt som har med oppussingen av huset i en bok... Jeg får se på det.

Ha en fortsatt fin kveld.

MissMette sa...

Kjempe bra tips!!!
Har tenkt på dette selv, men viste ikke hvordan jeg skulle gjøre det. Det er som du sier, bloggen er en dagbok for meg også :o)
Et supert tips, har laget linken og skal få laget meg en slik bok når jeg har blogget litt mer...
Klem fra Mette

Gro sa...

Så flott at du delte dette med oss andre! Håper å treffe deg på Lillestrøm??? Hørte at du kanskje skulle dit? Snakk med Aase - vi har felles skyss fra Drm/Lier!!! Klem fra Gro

(eddas) sa...

takk for kjempe tips:)
ha en fin kveld
klem edda

Eva sa...

For en god idé! Takk for tipset:)

Linn fra Solheim sa...

Utrolig godt tips, det er mye man skriver som det er fint å spare på!

~Linn

nadja sa...

et godt tips. lurte veldig på hvordan jeg skulle gjøre dette.. det er en slags dagbok. og jeg tenkte at una hadde likt å se den om noen år.

Hanne sa...

Lurt!

Franciskas Vakre Verden sa...

Kjempefin blogg du har! Masse herlig inspirasjon, jeg legger meg gjerne til som følger hos deg!

Har akkurat selv startet ny blogg. Veldig hyggelig hvis du har lyst til å komme en tur innom.

Har også lagt ut en liten giveaway. Bli gjerne med.

:-)

Trine sa...

Tusen takk for tipset!

Mads sa...

Så utrolig fin og nyttig blogg du har her. Jeg fant bloggen din da jeg søkte etter en bok, som jeg selv har blogger om :-)
Jeg fikk mange gode tips fra deg som ikke bare gjelder bok her :-) Så tusen takk. Ta gjerne turen innom min blogg en gang å se hva jeg skriver,
Hilsen Mads