onsdag, september 16, 2009

Knipsing


I dag har jeg knipset litt bilder i huset. Her er soveromet vårt. Vuggen som er i bildet i headeren min er for leeeengst borte fra soverommet og inn er stolen som jeg la med bladsølv i vinter kommet.

Nattbordene er kjøpt på finn.no for noen kroner og pusset opp selv og fått nye knotter. Vippespeilet det samme. Sengehimmelen har jeg kjøpt på en interiørbutikk i Horten som jeg ikke vet navnetpå, men importøren er nomi import.



Den gamle ramma som ble smykkeoppheng har kommet på veggen.
Gardinene både i vinduet og på sengehimmelen er vel mer eller mindre snik-innført. Husbonden er vel i utgangspunktet ikke veldig "happy" med blonder......
Her er Celine akkurat kommet fra barnehagen, og da var det viktig å finne babyen litt fort. "baby bade" ropte hun og badet dukken sin i vasken på det nye lekekjøkkenet fra "Mor i Nord"

27 comments:

nika sa...

Så nydelig du har det.
Kjempefin blogg har du også.

Mvh
Nina Kathrin

HusmorDronninga sa...

Så nydelig soverom du har! Stilrent og fint :)

Ser du endelig har fått tak i kjøkkenet til Celine, det er bare kjempefint. Mye finere enn de i plastik! :)

Villa Creme sa...

Lenge siden jeg har sett bilder fra soverommet deres, hadde nesten glemt hvor fint det er:)
Soverommet vårt skal snart til pers, vurderer å male det helt hvitt... ikke eggeskall som vi har i 1. etg.
Kanskje du kan konsultere litt?
(PS:Er det et LV brilleetui jeg skimter på vippespeilet? *kremt kremt*)
Ser ut som lillegullet ditt storkoser seg på det nye kjøkkenet:)

Karianne og Vegard (veien til hjertet) sa...

så utrolig fint soverom! så forseggjort:) og for et pent barn du har, der er nok sjarmfaktoren ganske høy kan jeg tenke meg:)

ha en fin kveld

klemmer fra karianne

hvitstil.com/Christine sa...

Villa Creme/c

Du ser godt, men ikke såååå godt. Det er smykkeskrin (egentlig et reisesmykkeskrin) som jeg fikk i bursdaggave av min kjære.

Klem

Loppe Leah sa...

For en fin blogg jeg har tittet innom nå.. du har det utrolig fint hjemme! Nydelig soverom :o) Legger meg til som følger jeg!

Loppe Leah sa...

Og glemte å skrive at du også har ei nydelig litta jente!

Photo-Me-Life sa...

Jeg elsket sengehimmelen din, den var enkel, vakker og nydelig rett og slett!

Lykkelita sa...

Søte Celine - åh, som jeg gleder meg til dere kommer!
deilige, luftige og lyse soverommmet - gjesp, er nesten klar for senga nå... Lang dag, men så masse ting gjort:)
klem, klem

Monja sa...

Så lekkert soverom, fikk litt lyst til å sove der i natt jeg:)hehe, men regner med at det har dere tenkt også, så jeg får vel ta til takke med min egen seng. Herlig soverom var det nå, det skal du ha:) Nydelig hun er, hun lille datteren deres....ser ut som kjøkkenet falt i smak:)blogghilsen fra Monja

Villa Creme sa...

Jepp!
You`re the queen og white.

Beklager mitt utrente øye;) hihihi!

Pakken sendte jeg istad, håper Den kommer hel frem (den til Celine er nemlig knuselig):)

Anonym sa...

kjempe fint lekekjøkken... ser ut for at den lille frøkena har induksjons platetopp også...hehe..
fin kveld til deg.

Linn

Bea sa...

Ser ut som kjøkkenet ble en suksess:o)

Kajsa skal ikke få kjøkkenet før til jul, men jeg regner nok med at dukkene kommer til å bades i vasken her hjemme også:o)

Klem

hvitstil.com/Christine sa...

Anonym:
Hvis du mener på veggen, så er det 0500 n. Mener vi har 20 glans. 80 i taket

Monicas sa...

vakkert rom....og ei vakker lita jente....ha en vakker aften

ANETTESHUS.COM sa...

En drøm av et soverom, Christine!! Sååå lyst og lekkert!! Og den lille prinsessa deres er jo bare så skjønn;)

Klem Anette:)

Fire Hjerter sa...

Så delikat rom. Og ganske feminint da.

Villa von Krogh sa...

Disse barna er så gode!
Og bestemte...

Pink lady sa...

Veldig fint soverom dere har. Når jeg beundret bildene tenkte jeg på om Husbonden din virkelig fant seg i å sove i disse litt feminine omgivelsene. Men nå skjønner jeg at snikinnføring av blonder er tingen;)

Celine er så søt, det er vel stas med kjøkkenet?

Klem Pink Lady

Unknown sa...

Lekkert soverom!

Landstil sa...

Nydelig soverom og for ei nydelig prinsesse du har!!!

Anonym sa...

Veldig pent,og veldig "jentete",tror nok ikke min samboer hadde godtatt å sove sin "prinsesse" søvn under en hvit blondehimmel!! Skal jeg gjøre noe lignende får jeg gjemme brillene hans før han går på soverommet,hihihi
Håper du får en fin dag
Selma

Den Lille Prinsesse sa...

Du har et vakkert hjem.

Men hvor har dere klærne deres?
Har ikke sett bilder av klesskap verken på Celine eller deres rom...har ikke sett skap hos dere i det hele tatt, hehe ; )

Ann sa...

Du har et aldeles nydelig soverom!

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Annbjørg sa...

Du har et nydelig hjem! :) Er innom her og henter litt inspirasjon av og til.

Anonym sa...

Ser et som et dukkehus. Må være tidenes turn off for en mann. Har han ingen egne meninger?

Ina Emilie sa...

Nydelig soverom. Er stadig vekk inne i bloggen din å ser. Har helt forelsket meg i måten å ha sengehimmelen på, og har endelig overtalt gubben til å få ha sengehimmel på vårt rom når vi skal pusse opp. Men hvor i alle dager får jeg tak i selve ringen til å feste på veggen? Finner bare disse til å henge i taket eller på barnesenger.

Ha en nydelig dag! :)

Hilsen Ina Emilie