onsdag, september 23, 2009

Fra Celines område!

Jeg har tatt flere bilder inne hos Celine.
For å holde orden har jeg latt alt få en fast plass. Celine synes det er gøy å rydde. Når vi er ferdige med leken gir jeg henne en og en ting, så putter hun det på plass i hyllen.

Kofferter og vesker er en hit hos Celine. Hun eeeeelsker å pakke! (Det har hun IKKE fra meg)
Den russiske dukken jeg kjøpte i sommer i St. Petersburg. Cruise-selskapet tok os med til en suvernirbutikk som var overpriset og dårlig utvalg. Jeg er sikker på at det finnes de nyyyydeligste dukker der borte, men ikke i "vår" butikk.( I Russland fikk ikke cruise-turistene vandre alene, vi MÅTTE følge en gruppe)

Bøkene er ikke så lett å holde orden i, her har jeg ryddet litt ekstra. Celine liker å dra "Goka" ut av hyllene.
I disse boksene er det duplo, klosser og kosedyr. De er kjøpt på Living.

Jeg er tross alt interiørblogger og som interiørblogger hør og bør har jeg hengt opp tallerkenhyller med bøker hos Celine.
Innenfor døren hos Celine henger ett speil som gjør at jeg kan se henne i sengen uten å gå inn i rommet. Hvis jeg skal se til henne og hun er i halvsøvne så spretter hun opp i sengen. Med speilet kn jeg sjekke uten at hun ser meg.
Jeg elsker disse glasskulene med snø i!
Den lille dukkesengen fra Sprell. Dukkedynen har jeg laget selv. Dukkesutten hender det at Celine låner litt:)
Puter med bilde av mamma og pappa. Har masse puter som vi kan sitte på.
I vinduet. Den første leken husbonden kjøpte til Celine og noen rammer jeg fant på Zara Home.

Det skal være bloggtreff i Narvik. Sjekk linken her!
Christine


22 comments:

Nora, Paul og Astrid sa...

Æ e stolt av dæ! Så utrolig bra at bloggen ligg på forsida av side2.no! Stå på videre, vennen. ;)

Unknown sa...

Så utrolig fint rom!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så du lurte på hvor gamle de måtte være for å begynne med gymlek; Hedda har begynt, hun er snart 15 mnd - sjekk de turnforeningene som er i nærheten av dere. Her på Elverum er de gode på turn, forskjellige partier hele uka!

Eneste kriteriet for at Hedda skulle kunne bli med var at hun gikk selv. :)

Linn fra Solheim sa...

Hei :)
Kjempefint barnerom Celine har. Karusellen på siste bilde var nydelig!

Ha en god onsdag ;)

Anita sa...

Jenta di har jammen mange fine ting!! :D

Jorid + NOE Blog sa...

Nydelig :-) Tusen takk for inspirasjonen!

Klem J

June sa...

Så fint rom! Du klarer på en helt spesiell måte å kombinere alle de flotte fargene, superfint :)

et kjært hjem sa...

Så fint barnerom, mange koselige ting! Den kofferten med babuska på var nydelig! ha en fin dag :)

sylvia sa...

nydelig rom dere har ordnet for prinsessa deres.veldig moro å se.og stor inspirasjon for meg som mommo som skal hjelpe å lage gutte rom å jenterom for dem.
klem fra sylvia

Ann Kristin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Camilla sa...

For et nydelig barnerom =) Veldig smart det med speilet ;)

Jannes lille sted sa...

Flotte bilder av jenterommet:) Også så smart et tips med speilet slik at du bare kan smugtitte inn uten å risikere å vekke henne!
Ønsker deg en fin dag.
Klem Janne Merethe

Villa von Krogh sa...

Koselig prinsesserom. :)
Skal du på bloggtreffet i Lillestrøm? Jeg skal. :)

Anonym sa...

Alltid like vakkert, gjennomført og inspirerende inne hos deg Christine.. Pussig for jeg tenkte jeg skulle høre med deg om de kassene du hadde i reolen til Celine. Eirik har en slik på rommet sitt og må få slike fargeglade esker han også..
Hvor ligger forresten Living?

Har du satt reolen så nære veggen at veggen lager en bakside på reolen eller lyver bildet? :)

Ha en super dag
Klem

linn sa...

Fint rom jenta di har!!! Digger dukkesengen, den er bare så fin!

Unknown sa...

Celine sitt rom er så nydelig. Fine farger også her inne!

Takk for den koselige hilsenen jeg fikk av deg her om dagen! Det setter jeg stor pris på. :)

Ha en god dag!

Monicas sa...

Tusen takk....gikk bra i dag....legen var forøyd, så det ser ut som det går sæ tell...men man psyker seg opp til seansen...stiv i maska men blir så fin når det e over...klem klem

Karin sa...

Så fint det er hos Celine. Tror både hun å mamman er glad i rosa. Veldig fine bilder du tar.Å så fint å se et barnerom rom er sååå fint. Får lyst på barn selv når man ser sånn.

Nina sa...

Hei Christine!

Vet at du har dukker til teateret til Celine, men så kom jeg over en nettbutikk som solgte kjempesøte fingerbamser fra Lisbeth Dahl:

http://www.carolinesbutikk.no/Default.aspx?pageID=153&ItemID=1237

Da tenkte jeg på deg og siden du skrev at du ikke helt visste hvor du hadde lagt dem, kunne du kanskje ha noen å bytte på med. De kostet jo ikke akkurat all verden..

Takk for en kjempefin blogg! Er innom støtt og stadig for tips og inspirasjon.

Klem fra Nina :)

Bless by Tone sa...

Celine har det så fint på rommet, jeg har ikke ord - takk for at du delte det. Tone

veronica sa...

utrolig fint! vet u om det går ann å få kjøpt noe av det på nettet?

Mia sa...

Koselig blogg med myyyye inspirasjon!!!