fredag, september 11, 2009

Chill baby

Flax flax flax. Jeg synes voksen klærne fra Chill of Norway er helt geniale koseklær, og har registrert at de har barnetøy. Personlig synes jeg de koster litt for mye til å bruke som kosetøy til barn- MEN ikke når man har flax og finner det på en butikk som skal slutte med barnetøy og derfor selger ut alt på supersalg!. Husker ikke hva butikken het(muligens Herlig), men den ligger i Vollen. (var ikke mye igjen)
 
I dag var det planleggingsdag i barnehagen så Celine og jeg hadde planer om å dra i svømmehallen lamme en fra barselgruppen. Desverre er nok Celine smittet av husbonden som var syk sist helg, så det ble ingen svømming på oss :( Hun er pjusk og vil KUN sitte på fanget.
I helgen har dette å gjøre: 
1 Finne ut hva jeg skal stemme på valgdagen. Jeg orker ikke følge alle valgsendinger på tv, så jeg sjekker partiprogrammene før valget og ser hva som passer for meg og min familie
2 "KUN"1200 spiker i rokokko stolen
3Barnas dag på Nesøya (hvis Celine er frisk)
4 Skal sette meg inn i kameraet vårt. Jeg ønsker meg en vidvinkel- noen som vil anbefale noe??
5 LOPPIS
Christine


Posted by Picasa

12 comments:

sylvia sa...

så heldig du var som fikk det tøyet på salg,litt flaks skal man jo ha...
høres ut som du får en deilig helg med litt av hvert å gjøre,
god bedring til minsten.
ønsker dere alle en fantastisk høst helg.
fra sylvia

Vibeke / Mammas Hus sa...

God bedring til Celine!!

Fine klær du har funnet, flaks med salg. ;)

Jeg er enig med nr 1, sånn gjør jeg det også. ;)

God helg!

uniktliv sa...

Helt enig med deg at disse merkeklerne er alt for dyre.. la inn et innleg selv om dette i dag.
Haareisende priser.. men de selger som hakka mökk da :) ler

Men mange har ubegrenset med kronasjer og kan handle..

Ha en trivelig helg:)

Anette og jentene sa...

Chill har fine klær ja, så heldig med salg. :)

Anette og jentene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kathleen sa...

Jeg blir så glad når du tipser altså! :D Loppis på meg også i morgen, på Mortensrud faktisk.

Husdraumen/Anita sa...

God bedring til Celine!

Anonym sa...

Ja, det får en si er flaks! Jeg har siklet på en tunika siden sommeren, men syns ikke lommeboka tåler den.. De har masse fint til barn, men det var det med prisen..

God helg!

Camilla sa...

Hei på deg!

Jeg har lyst til å vise deg denne linken. Tror du vil like den, med mindre du ikke allerede har oppdaget det:)

http://mormorshave.blogspot.com/2009/09/lille-ba-fantastiske-barneklr.html

Jeg får ta meg turen til Vollen i morgen for å se om det er litt rester igjen.. Synes også det er litt i overkant for barnetøyet til Chill, men noen ganger finner man kupp og må bare slå til:)

Alven sa...

Åh så heldig du var som fant de billige :-)


Ha en fin helg!

Anonym sa...

hvorfor er det så viktig med merkeklær? På salg eller ikke.
Please ikke svar kvalitet for det er IKKE sant!
Marta

Sigrid sa...

Herligheten heter det! Nydelig butikk med søte klær :) Er veldig glad i bloggen din, Christine, har lest den helt fra før du fikk Celine. Kjempestor inspirasjon i hverdagen! :)