søndag, september 06, 2009

Nye vinduer på en søndag

Celines hagehytte har fått glass(plexi), på vinduene i helgen, så nå kan hun leke tørt der ute. Med den sommeren som har vært i år har det ofte vært vått i hytta. Nå er det slutt på våte totelotter, for min venn bloggeren "Glad i Hvitt" har skaffet oss plexi vinduer til hytta. Tusen takk.
 
Plexi på plass, og de har jeg skrudd opp selv. *stolt*


I sommer fikk Husbonden denne gryta i bryllupspresang fra meg. Han liker å lage sine italienske gryteretter, så det hadde INGENTING med at jeg ønsket meg denne gryta selv.......
Siden husbonden har vært skrall i formen og ikke spist i helgen, lager jeg hans absolutte favoritt til søndag middag. RYPER. Oppskriften er god gammeldags fra"Mor i Nord" og helt vidunderlig. Nå ligger ryper å surrer i nygryta! Jeg har også bakt en Tropisk Aroma sjokoladekake slik at han skal få i seg de tapte kalorier. Nå er det bare å krysse fingrene for at Celine og jeg holder oss friske.

Nå skal jeg lage meg en liste over ting som må gjøres. Jeg synes det er mye bedre å jobbe etter lister. Krysse av er det beste!

Christine

6 comments:

Anonym sa...

Den menyen der hørtes ut som den perfekte medisin :) Fin gryte var det og ;)

sylvia sa...

flote vindu..moro for de små m eget hus..
fra sylvia

Therese fra huset med de rare i sa...

Så snill du er mot mannen din!!! Og får håpe dere slipper unna!! Jeg er også et liste menneske og elsker å stryke ut ting:P hmm kanskje jeg skal lage meg en liste selv i kveld:)

Lykkeliten sa...

Så hyggelig å skjemme bort mannen sin slik en gang i blandt!

Kan jeg spørre om tips/råd/oppskrift på ryper?
Jeg har nemlig noen i fryseren,men aner ikke hvordan jeg skal "angripe" dem.....

Pink lady sa...

Du er litt av ei husmor!!

Klem Pink Lady

adales verden sa...

Lekehytta er fenomenal!
Fnis er også en listeskriver....elsker også utkryssinga, deilig å vite at vi er flere...mannen i huset fleiper mye med listene mine...