lørdag, september 12, 2009

Miniprosjektet

Virre og flere andre hadde helt rett. De små kronene ble ludobrikker til det lille barnebordet på Celines rom.
Bordet og stolene er av billigste sort fra IKEA , også har jeg malt dem hvite og malt ludospill på toppen. Kronene er fra Panduro og først er de grunnet før de er malt i ludo-pastell-farger.......

Celine er fortsatt pjusk, så det ble ingen Barnas dag på oss. I dag stilte vi på IKEA 5 over 9 og ENDELIG fikk vi tak i lekekjøkkenet etter minst 6 forsøk! Det må være skikkelig populært.........

Christine
Posted by Picasa

24 comments:

Ellemeller sa...

Hei. Eg lurte på om eg kunne spørre deg om ein ting? Eg har vore og snoka i bloggen din og i eit gammalt innlegg ser eg at du har samme golv som meg; nedslipa tregolv som er måla kvitt. Kan eg spørje kva måling du brukte og om den har gulna under tepper og andre ting som står permanent oppå? Det har det nemleg gjort med meg og han i fargebutikken meinte at eg ikkje hadde latt golvet tørke etter vask og deretter lagt teppet oppå for tidleg... veit ikkje om eg svelgjer den utan vidare...

Anita

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Anita. Jepp- det er gult under teppene mine og! Jeg skal få spørre min kusines mann om hva grunnen kan være- han eier en malebutikk i Narvik!

Christine

HildeS sa...

Det ble utrolig fint ludobord. Bare man har fantasien i orden kan man lage det mest utrolige.. En nytelse å komme hit inn bestanding.

Pink lady sa...

Så tøft med kroner som ludobrikker:) Du er virkelig oppfinnsom.

Regner med at du snart viser fram det lille kjøkkenet? :)

Ha en superduper helg!

Konkurranse hos meg om du har lyst til å bli med.

Klem Pink lady

Lisas hjem og skatter sa...

Utrolig kult!!! så flink du er :) God bedring til lilletuppa di!!!

klem

Vår lille hage sa...

Kjempefint ble det ! Du er utrolig kreativ synes jeg !

Kathleen sa...

Flink du er Christine! Dette var artig og se :)

Brit Strikkenerd sa...

Har du virkelig mala det ludobrettet på bordet. Da er det snakk om nøyaktighet!! OG TOLMODIGHET. Jeg ble skikkelig imponert.

Tina - Oppussing og Drømmer sa...

Så utrolig flott det ble! Flotte farger, og veldig lur løsning. Ha en fin helg, og god bedring til Celine.

Unknown sa...

For en flott og morsom ide'!

Ha en fin lørdag.
Hilsen Eva

Lena sa...

Kult :)

Hannah sa...

utrolig fint, du fortsetter å inspirere:)
siden du alltid svarer lurte jeg på om du hadde ett tips til hvor en kan få tak i søte dørskilt til ytterdør?

ha rn fin dag!

Anette og jentene sa...

Haha, så kult. :)
Er det de gullkronene fra Panduro?

Sånne har vi liggende et sted her også, hmmm..

Photo-Me-Life sa...

KJEMPE fint det ludospillet!!!

Mariann sa...

Utrolig fint Christine. Du er så kreativ. Håper at Celine snart blir bedre og at dere får en flott helg :-)

Anonym sa...

Skikkelig stilig, jeg titta på kronene dine forrige kvelden og gledet meg til avsløringen ;o)

Kjempe herlige farger du har valgt på ludospillet og kronene.

Ønsker deg en flott lørdagskveld.

Klem Jeanette

Therese sa...

Så tøft det ble. DIGGER at du har brukt noe annet enn de tradisjonelle Ludo fargene :)

Monicas sa...

flotte farger du har valgt,...innom å ønsker deg og dine ei go helg, og god bedring til jenta....:)

ANETTESHUS.COM sa...

Så kreativ og flink du er!! Kjempe-flott ble det:)

Ha en fortsatt strålende helg!

Klem Anette:)

Beate, A Brighter Day sa...

Å, for et fantastisk fint bord! Nydelige farger, så kreativt og flott med de brikkene :)

Therese fra huset med de rare i sa...

nei så fint det ble!!! Kan tro jeg lurte på hva det skulle bli:) Utrolig flott ide å male på det ludobrettet altså!!!

Elisabeth sa...

En super ide!!:)

det ikea kjøkkenet virker helt genialt for små kokker! jeg planlegger å kjøpe det til 2års gave til min lille prins;)

ha en fin kveld!

foresten.. du har en kjempe koslig blogg! elsker å se hær!:)

Idun // Breidablikk sa...

Du forbløffer stadig med dine kreative krumspring ;)
Utrolig lekkert med utradisjonelle ludo-farger! Og vil tro du har brukt litt tid på maskering og maling her..? Wow sier jeg bare....

Unknown sa...

Så stilig!!
Du må ha tonnevis med tålmodighet?! Jeg blir imponert:)

God bedring til Celine:)