lørdag, september 26, 2009

På ønskelista

Her er 3 klokker designet av Arne Jacobsen, som nå blir produsert Rosenthal.
klokke
Klokken øverst til venstre er designet for Rådhuset i København i 1955, Den til høyre er designet til Den Danske Nasjonal Banken i 1971 mens den nederste er designet til rådhuset i Århus i 1937. Jeg liker best og ønsker meg den nederste. Dagens julehint til "Mor i Nord" (som ganske sikkert ikke leser blogger når jeg tenker meg om, fordi hun er på jakt)
God Lørdag.
Christine

13 comments:

sylvia sa...

så kjekt med gave ønsker,du får bare gjenta det når mor i nord er ferdig med jakta..ha en flott lørdag..
fra sylvia

Villa von Krogh sa...

Hei Christine! Ja den er fin! Jeg har en ønskeliste som er sååå lang. Så det blir ingen problemer å vite hva en kan lure under treet i år. :)
Jeg har ikke vært i postboksen enda. Fredrik tok med nøkkelen til Bergen han.Skal innom der i dag. :)

Håper du får en fin helg med dine kjære! Klem A

Christina sa...

Hei vennen:)

Kjempefine!!Morsom historie.

Ha en fin helg.Vi skal i bryllup og jeg gleder meg og har med sippetørkle..hehe

Klem

cocobongoo sa...

Disse var fine, da skulle det være lett å passe tiden ;)
Riktig god lørdag til deg også! :o)

Veronica RM. sa...

Så din flottte stue i en artikkel på side2.no. Her er artikkelen: http://www.side2.no/interior/article2715198.ece

Har vært innom bloggen din før, du har en suuuuper interiørblogg:) Ha en super lørdag:):)

Veronica RM. sa...

Så din flottte stue i en artikkel på side2.no. Her er artikkelen: http://www.side2.no/interior/article2715198.ece

Har vært innom bloggen din før, du har en suuuuper interiørblogg:) Ha en super lørdag:):)

Anonym sa...

heia,
det pleier jo å hjelpe å legge ut ønskene sine her med hint til mor i nord! går din vei hver gang det :) *fnis*
det aller beste er jo å både gi bort og få noe man ønsker seg!
med en av disse så kan man iallefall ikke glemme tiden...!
god helg kjære deg! klemmer

Bente sa...

Å, en av de klokkene ønsker jeg meg også! De er så kule. Tror kanskje den til venstre, men den nederste er også kjempefin. Stilren og klassisk, men dessverre ikke noe en kjøper seg på studenbudsjett :-(

God lørdag til deg også!

Anonym sa...

ååå den øverste til høyre var kjempe fin syns jeg - kunne likt å byttet ut en mye billigere variant som jeg har på kjøkkenet med denne!!

Anonym sa...

Nydelige klokker!
Og det er jo ikke såå lenge til jul..:-)
God helg , klem Hege.

Lykkelita sa...

Det blir vel klokke da:)
Klem, klem:)

Bella sa...

owæh.. så nydelig hjem du har.. elsker soverommet..!har dere malt på skriften på veggen?hva står det?

lisje astrid's husblogg sa...

Hei;)Så fin blogg du har!Så kjempe flotte bilder da!!Er sjølv fersk blogger!God søndag ønskest til deg;)