mandag, oktober 19, 2009

Auksjonsvinneren og nytt treningssted.

Serviettauksjonen min til inntekt for Rosa Sløyfe er over. Høyeste bud på 1100 kroner kom fra Anita B, fint om du kan sende meg en mail. Adressen er christine@hvitstil.com. Tusen takk til alle som deltok!


En venn av meg har akkurat startet sitt eget personlig treningsstudio like ved Aker Brygge. Jeg var der selv på fredag og virkelig slet meg ut før Gullrekka :) Nettsidene til treningsstudioet finner du her.

Are Martin tilbyr 2 gratis og uforpliktene timer til de som måtte ønske å teste han ut som trener! Hvis noen er interessert er det bare å ta kontakt med han på aremartink@hotmail.com.




Ha en god mandag
Christine

4 comments:

Anonym sa...

SUUUPERT:)
Har sendt deg ein mail eg:)

Anita B

Unknown sa...

Synes det var et utrolig flott tiltak av deg å lage en slik auksjon!
Svært viktig at man på en eller annen måte støtter opp om kampen mot kreft.

Ønsker deg en fin kveld.

Eva

aase sa...

Gratulerer til vinneren av auksjonen til en meget god sak!!

Tusen takk for superkoselig besøk idag Christine!! Og hundreognittitusenmillioner takk for gaven!! Jeg gleder meg til selskap!!

Klem Aase

Å jeg kan jo skrive under på at treningen hadde satt sine spor...hihi!!

Konvallhaugen sa...

Hei!
Flott tiltak!
Jeg har lest bloggen din i flere måneder nå, og du har virkelig en flott blogg. Du gir meg inspirasjon til å blogge videre, og måten du gjør det på, synes jeg er så fint. Det som er så merkelig er at jeg føler at jeg kjenner deg, på en annen måte:-) Jeg vil også ta bilder og skrive om det vi gjør på hverdagene, og på en måte ta vare på alle minnene. Men jeg synes det er så vanskelig å legge ut bilder av de tre barna mine. Jeg har allerede lagt ut ett par bilder av datteren min, men noen bekjente av meg reagerer at jeg vil gjøre det. Jeg ser du legger ut flotte bilder av skjønne Celine, og flere og flere bloggere gjør det, og det er vel ikke så farlig. Er vi for overbeskyttende i denne verden, eller hva synes du?
Takk for at du er til i denne Bloggverdenen!
Med hilsen Liv Johanne