mandag, oktober 12, 2009

Rosa-sløyfe-auksjon-servietter

Jeg ønsker å støtte rosa-sløyfe auksjonen og har bestemt meg for å auksjonere bort 12 hvite hullsømsservietter .
Servietterne blir brodert med auksjonsvinnerens monogram- etter ønske. Med Janome´n kan jeg trylle frem akkurat det vinneren vil ha!

Her er serviettene som jeg broderer på- nydelig med hullsøm
Auksjonen fungerer slik:
Legg igjen en kommentar eller send meg en mail (christine@hvitstil.com)med ønsket sum som du vil by. Jeg legger ut i kommentar feltet de budene jeg event. får på mail. Hvis noen vil være anonym-skriv det i mailen. Sjekk i kommetarfeltet hva som er høyeste bud.
Budrunden avsluttes mandag 19. oktober. Pengene setter jeg selvsagt rett inn på kontoen til rosa-sløyfe-auksjonen.

Auksjonen starter på 100 kroner!

God budrunde!
Christine

For de som ikke vinner auksjonen, men likevel vil bidra:
Jeg har laget min egen innsamling på nett- for de som vil bidra er det helt enkelt - ta frem bankkortet og trykk på linken til innsamlingen her!

18 comments:

Lene sa...

Dette var en fin måte å støtte rosa sløyfe aksjonen på. Jeg byr herved 200 kr.

Lene.

Lykkeliten sa...

Kjempefin auksjon til en god sak!
Byr 250,-

stine sa...

Veldig fint tiltak!
Jeg byr 350 kr.

Emmeline sa...

OG da byr jeg 400 kroner:) FLOTT TILTAK Christine. Skal bli spennende å se hvor det ender!!!

Hege sa...

Flott tiltak, og de serviettene dine er jo såå stilige, så jeg byr 500 kr :)

klem Hege

Camilla G sa...

Jeg byr 450

AstridVU sa...

For et strålende tiltak, Christine!! Jeg byr gjerne 600 kr for så fine servietter og for en så god sak :) Lykke til med auksjonen!

Beate, A Brighter Day sa...

Hei! Så fantastisk tiltak :) Og nydelige servietter!

Jeg byr 700 kr.

aase sa...

Jeg byr kr. 1000,- Du er super Christine!!

Anonym sa...

Hei du! Jeg leser bloggen din fast og elsker den, men har aldri lagt igjen kommentar. Jeg syns det ser ut som du har hvitmalte gulv i tv-stuen? Vi skal også male gulvene hvite i vår nye leilighet og jeg lurer på om du har noen tips å dele? Gulvet er lakket fra før, tror du man kan unngå sliping på noen måte??
Hilsen Kathrine

hvitstil.com/Christine sa...

Kathrine:
Jeg ville hørt med en malemester- de kan svare på slikt. Vi malte rett på ett gulv som var delvis melket. Dvs vi pusset med sandpapir over gulvet for at malingen skulle feste seg :)

mvh Christine

Anonym sa...

Gratulerer som en av de utvalgte bloggene:

http://www.side2.no/livsstil/article2727669.ece

KATRINES INTERIØR sa...

Hei Christine. Leser bloggen din fast og du har stil etter min smak :) Kjemoeflott blogg du har. Jeg har skrevet om et bra tips, du som liker hvitt; nemlig gryter og panner i hvitt:
http://katrinesfoto.blogspot.com/2009/10/kjkkenutstyr.html

Jeanette sa...

Fint tiltak! Jeg er bare inne for å
gratulerer som nr. 24 i kåringen av norges største blogger:-) Det må jo være inspirerende!
Du slo Trine Grung ned i støvlene!
(www.side2.no)
Klem J.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Oi! Gratulerer så masse med god omtale!! :)))

Om dere kan på fredag er det superstas!! :) Sender deg en mail! ;)

PS: Takk for gratulasjon!!

Villa von Krogh sa...

Halloen!
Tusen takk for nydelige servietter. Jeg hentet de i dag i pb. :)
Fredrik synes de var fine han også! :)

Jeg har gitt penger gjennom Jorid jeg...
Lykke til med budrunden!

Klem fra meg

Anonym sa...

Nydelige servietter, nydelig tiltak og nydelig blogg:) Eg byr 1100.-
Anita B

Sofie sa...

Hei! Er det mulig å kjøpe slike servietter av deg utenom denne auksjonen? Det er flotte julegaver!! :)