fredag, oktober 23, 2009

Stor Give Away!

Fordi Husbonden og jeg har en litt spesiell dag i dag tar jeg meg ikke tid til å lage nytt innlegg. Jeg legger rett og slett ut give awayen en gang til :)
God Fredag!

Jeg er så heldig at jeg får lov og gi vekk en stor pakke med verktøy/utstyr. Pakken inneholder:

Spraymaler fra Bosch.
Denne Dremel Stylus kan brukes til å feks pusse små ting. Super handy verktøy. Jammen tror jeg man kan kutte i gresskar også!
Gluegun- brukes til alt. Jeg har limt bokstaver på Celines romdør med denne.
Dremel engraver. Kan gravere i masse materialer. En hilsen på vinflasken du skal gi bort til jul kanskje???

I tillegg slenger jeg med en broderi-suprise som jeg og Janome´n tilpasser med vinnerens monogram! Alt går til en og samme vinner!

Siden det er kort tid til Halloween trekker jeg allerede mandag kveld. Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en liten notis i kommentarfeltet med navn/bloggnavn/mailadresse- eller hva som helst slik at jeg finner tilbake til vinneren. Du trenger ikke ha blogg for å delta- hvis det er vanskelig å legge igjen kommentar så send en mail til christine@hvitstil.com. Bare husk å skriv KONKURRANSE i emnefeltet.

God Kveld
Christine

193 comments:

Anonym sa...

Jeg drømmer om å vinne pakken :)
Ida.borge@hotmail.com

Anonym sa...

Hei Christine,
Bloggen din er super, og jeg har blitt hekta.. :) Har nå bakt kanelbullar, lagt spagettisausen din, og elsker oppussingsobjektene dine. Skulle så gjerne øsnke jeg kunne gi bort noen julegaver som var hjemmelagede i år, og ikke kjøpe noe upersonlig..

Takk for en super blogg og at du deler så mye med andre mammaer som brenner for interiør, mat, og de nydelig små:)

Anonym sa...

Hei Christine,
Bloggen din er super, og jeg har blitt hekta.. :) Har nå bakt kanelbullar, lagt spagettisausen din, og elsker oppussingsobjektene dine. Skulle så gjerne øsnke jeg kunne gi bort noen julegaver som var hjemmelagede i år, og ikke kjøpe noe upersonlig..

Takk for en super blogg og at du deler så mye med andre mammaer som brenner for interiør, mat, og de nydelig små:)

Navnet er marthe.steen@hotmail.com

Anonym sa...

Hei, hei!
Fantastisk premie - og en fantastisk bra blogg. Jeg er innom hver dag, henter inspirasjon.

Håper på å vinne premien...
kristin.nilsen@tromsoskolen.no

Vibeke sa...

Hei..
For en søt blogg du har.. Har allerede forelska meg i den.. Kommer til å titte innom ofte..

Hilsen vibeke

www.vib3k3.blogg.no

Unknown sa...

yes, malingssprøyte hadde vært omega til alle furumøblene.
ha en flott helg
klem fra kragerø

Anonym sa...

Hei! Den pakken vet jeg om en som ville blitt veldig glad for til jul!=) Klem fra Trude T

Kjersti sa...

Hei Christine =)

Stilig give away=) Hadde vært kjekt å ha hjemme. Bloggen din er enorm inspirasjon for meg som nettopp har flyttet til ny leilighet.


Hilsen Kjersti
prinsessekjersti.blogspot.com

Anneli sa...

Åhh.. dette må jo være tidenes give away!!
Jeg har 1000 oppussingsprosjekter i hodet og med et slikt utsyr hadde det nok blitt fart over sakene ;)
Da er det vel bare å krysse det an har..

Ha en fin helg
og kos dere så masse i kveld da :)
Klem fra Anneli <3

Tone sa...

Det var litt av en premie!! Jeg vil gjerne være med og prøve lykken:)

Klem Lycheli

Anonym sa...

Hei!
Er ofte innom bloggen din og henter inspirasjon! Elsker stilen din.
Ja, nå nærmer julen seg med stormskritt- og denne premien er jo genial!:) Jeg vil vinne!

Ha en god helg.

sunniva_aastrom@hotmail.com
www.bliss21.blogspot.com

Bless by Tone sa...

Gratulerer med stor dag - regner med det er et eller annet jubileum, håper dere har det helt fortreffelig. Og vil ellers gjerne vinne ;)

tinemor sa...

Utrolig flotte gaver.
Og en vinner får alt??
Wow
Håper det blir meg ;-)
Klem

Linda & Jørgen sa...

Hei søta, denna sleng æ mæ på. Kanskje æ kan få bruk for premien i ny-huset mitt :-) klæm

Anonym sa...

Drømme drømm! :)

mvh,
smerete@yahoo.no

-Kamilla- sa...

Å jaaaa!!! Det var en stilig pakke med MYE snaisent jah! *Me like alot* Og EN vinner får alt??? HÅPER jeg blir den heldige vinner :0) *Krysser fingre OG tær OG knær*
*Klem*
-Kamilla-

Martine Kamilla sa...

Dette så superhandy ut *ønske seg*

Med Vennlig Hilsen
Martine KAmilla
mkamilla@broadpark.no

Hepburn Hilton sa...

Oi! Dette må jo være den beste giveawayen i bloglandias historie!!

Jeg har faktisk ønsket meg en limpistol en god stund.

Tror jeg har kommentert her før, litt usikker. Er ikke så flink til å kommentere. Men hvit stil har ihverfall ligget i google readeren min en stund :)

Anonym sa...

ha en super kveld!!
HIlsen fast smugtitter...:)
bentepe13@hotmail.com

Tone sa...

Wow! For en premiepakke!! Vil gjerne ha ett "lodd" i den trekningen ;) Og benytter anledningen til å si at jeg koser meg med besøkene på bloggen din. Mange fine idèer, og flotte bilder som jeg liker veldig godt!

God helg!

Annbjørg sa...

Herre min hatt, for en pakke å gi bort! Jeg har blitt litt som mannfolka, når det er spørsmål om hva jeg ønsker meg så er det verktøy og maling. Den pakken skulle jeg gjerne hatt! :)

Inspirerende blogg!

www.annsiv.blogg.no

Jeanette Jess1 sa...

Du store min for en pakke - jeg er innom deg stort sett hver dag og henter innspirasjon - en fantastisk blogg ;o)

Nå skal jeg drømme om denne pakken i helgen ;o)))

GOD HELG!!!

Marianne's Blogg. sa...

fantastisk premie... jeg vil være med å vinne :)

klem.
www.osmark-larsen.blogspot.com

C ♥ sa...

Hei Christine.

Er du seriøs?!? For noen flotte premier! Klart jeg er med i konkurransen :) Krysser alle fingre og tær og ønsker deg en kjempe fin helg!

klem C

Simple Lovely sa...

Så gøy!
Jeg prøver meg mer en gjerne på vinnerflaks:)
Håper du og familien får en kjekke helg!!
Klem Julie Helen

Moski sa...

Gratulerer med dagen!
For en fantastisk fin gave. Blir gjerne med i trekningen. God helg!

Breivik Samfunnshus sa...

WOW !!! for en premie ! blir nesten helt målløs jeg !! men deltar gjerne ;)
Du har en flott og inspirerende blogg jeg ofte er innom :)
Ha ei flott helg!!
klæm fra nord !!

Tinasting sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tinasting sa...

KONKURRANSE
Fantastisk blogg og fantastisk give away! Er innom bloggen din hver eneste dag og håper kjempe masse på å vinne pakken. Klem

tinaehk@gmail.com

-trine- sa...

Ja,denne vil jeg være med på...husets handygirl,det er meg,godt med bra verktøy da :)
God helg!

Kine sa...

Oi!!!Ja dette vil jeg være med på:))Digger bloggen din,selv om jeg er superdårlig til å kommentere gitt:/
Ha en super flott helg!

Ingrid sa...

Krysser fingre for meg selv! Håper å vinne;) Nydelig blogg du har:)

Frøkna på Haugen sa...

Det hadde vært en drøm å vinne denne pakken!

froknapahaugen@gmail.com

Nina sa...

Hei :)

Så utrolig flotte premier da :)
Har lurt lenge på hvordan den malingssprøyten er og om den egner seg til å male kjøkken med. Har store planer om å male det ganske snart. Håper jeg har vinnerlykken med meg;)
Ønsker der en minnerik kveld.

Hilsen nina :)

Irina sa...

Er fattig student, men vil så gjerne gi mammaen min en flott julegave til jul. Det fortjener hun! Hun drømmer om å starte opp en butikk hvor hun restaurerer gamle møbler. Dette settet hadde gjort henne så glad, og det hadde gitt henne en liten spark bak til å følge drømmen sin. Håper på å vinne, for min fine mamma sin del:)

Ps: Utolig flott blogg! Ingen over, ingen ved siden:)

Irinaamiand@gmail.com

Anonym sa...

Det var en flott premie:-) Drømme, drømme. Har mange ideer, som hadde vært lettere å få satt ut i livet med disse redskapene.

Takk for den supre bloggen din, som inspirerer og underholder:-)

Hilsen tvillingmamma i Bergen
aasne24@hotmail.com

Anonym sa...

Prøver igjen jeg...

sansamilla@gmail.com

Anne-Marthe sa...

Hei Christine!

Tusen takk for gode tips,og masse inspirasjon:)
Jeg er 20 år, og skal sammen med min kjæreste endelig flytte hjemmefra..Vi skal endelig få vårt eget sted, og jeg har så mange ideer og oppussingsprosjekter klare oppe i hodet mitt.. men jeg mangler redskaper;)

Jeg er blitt fast leser av bloggen din:) Stilen din er herlig!
Ønsker deg og dine en riktig god helg:)

Hilsen Anne-Marthe
annemarthe_89@hotmail.com

Anonym sa...

Du er min favoritt!!! Jeg krysser fingre og slenger meg med:
gneergaa@online.no

Tanja sa...

Dette er akkurat hva jeg trenger til å komme meg ut av sofaen og starte på noen av de alle prosjektene mine... håper på å vinne! :)

God helg!
Tanja
tgustavsen@hotmail.com

Jeanette sa...

jeg vil, jeg vil være med i konkurransen.

jeanette_lundekvam@live.no

Bette sa...

Hei Christine!

Herlighet for en flott give-away pakke da!!! Må jo være med på den:)

Ønsker deg en herlig helg sammen med din skjønne familie!

Klem fra Bette:)

Tomines hjem sa...

men i alle dager.. hva driver dere med?? tipper dere sjekker ut alt dremelverktøyet.. hoho R@@

kom tidlig.. vi har boller, sjokokake, muffins og oreobrownies klare!! suss og klem ( TIDLIG som i kl 10 liksom!!!)

Weronica sa...

(weronicagl@hotmail.com

Weronica sa...

Hei hei,

Må si eg e imponert over bloggen din, er innom titt og ofte for å se etter nye innlegg. Har fanget opp masse spennende tips og ideer takket være deg og bloggen din. En av de beste bloggene jeg har kommet over ;-)

Knall flott og generøs bloggegave som hadde vært en drøm å vinne ;-)

Stor klem fra weronica
(weronicagl@hotmail.com)

Tomines hjem sa...

Jeg putter forøvrig 10 fingre i nesa og holder de der til trekningen er over, så vi burde kanskje vurdere kjøpeboller!!! hoho.. ( selvom jeg har vunnet masse i det siste så er det fryktelig urettferdig at når du trekker meg som vinner så slenger du liksom lappen for det får være måte på vinnerlykke tenker du.. men husk!!! jeg har sett 4 stjerneskudd i det siste, og ett ønske var: ALT som finnes i dremel og boch verden... ) jeg bare nevner det.. hoho.. tok jeg for mye bailys??

Anonym sa...

Stor av beundring - en fryd å lese ! Vil gjerne være med i trekninga de .. God helg !

eirinkr@excite.com

K@ri sa...

Nyt kvelden, og sett meg også på lista din om den er aldri så lang :o)

Vakre tanker fra K@ri*

Benedicte sa...

Hei.
Kjempefin blogg du har. Og for en flott premie!

Nå pleier ikke jeg å vinne, men jeg prøver meg likevel, for en sånn utstyrspakke kunne vi virkelig trengt nå når vi skal overta dette gamle huset vi har kjøpt.

Ønsker deg en fortsatt god helg!
Hilsen fra Siddismamma
www.siddisliv.blogspot.com

Oss på Tverråmoen sa...

Er selvsagt med i denne "konkurransen"
Ha ei super helg:)

Nina sa...

Ååå for en FANTASTISK GIVE AWAY :)
Følger bloggen din hver eneste dag,jeg elsker den.
Jeg drømmer og om å vinne denne altså.

svimletua.blogspot.no

Anonym sa...

Hei Christine :)
Mitt navn er, Chrstina og jeg har en blogg som heter hvitenyanser, og er veldig inspirert av stilen din å ikke minst av familielivet ditt og hvordan du har det i hverdagen din. Jeg er ofte innom bloggen din får å få litt inspirasjon og kreativ tankegang. Jeg og min samboer har nettopp kjøpt oss et hus som er et gammelt hus fra 1953 og vi trenger vikelig all den utstyr vi kan få, og på bloggen min ser du litt bilder av opppussings prosjektet. Jeg tror at denne gaven hadde vært perfekt å gi til jul til min kjære, og siden vi begge er studenter som sliter litt med penger kunne jeg faktisk gitt han en utrolig fin julegave uten at jeg har brukt penger på det! Jeg melder meg på konkurransen og krysser fingrene ;) Ha en fin helg.

Karen Marie sa...

Hei der!!!
Utrolig flott blogg du har!! Er innom stort sett hver dag!! Må bare fortsette med dette, du:o)
Kanskje jeg har vinnerlykke;o)

karenmariem@hotmail.com

Lena sa...

Hei Christine.

Takk for en super inspirerende blogg du har !! Er så mange tips om ting og tang, ja alt fra mat til broderinger og tips for barne familier...

Vil gjerne være med å delta om denne, er jo perfekt å ha en sånn når man finner skatter på loppis/brukt markeder...

Ha en fin helg :)

Mvh
Lena

Unknown sa...

jeg vilgjerne være med på trekningen:)

torleif ann karin sa...

Hei.
Det var litt av en gave, så jeg er med.
Klart jeg vil vinne denne.

Klem Ann<3

HildeP. sa...

Heisan!
Jeg blir selvfølgelig med på konkurransen din! For en utrolig flott premie!

Ønsker deg god helg!

- Hilde

Mitt lille hjørne sa...

Wow!!
Det var litt av en Give Away!!
Den sprøytemalings maskina har jeg drømt om hehe.
En flott blogg du har Christine !! :)

Hilsen Unn Hege C",)

Anonym sa...

Heisann :-)
Dette ser så spennende ut at jeg må bare legge inn en hilsen.
God helg :-)

Marianne

mallophaga@hotmail.com

Prinsesse Elin sa...

hei hei
Mannen er alltid så kjip på å låne bort verktøyet så det hadde vært kult å hatt mitt eget som han absolutt ville misunne meg:)) Gratulerer med denne spesielle dagen begge to:)
Klem fra Elin:)

Anonym sa...

Dette vil jeg gjerne være med på, vet du:-) Alltid spennende med konkurranser!

Kjempefin blogg du har, forresten:-)

Hilsen fra Bente (slankebimbi@hotmail.com)

Anonym sa...

jeg trenger masse verktøy:) Ha en fin dag med dine! Klem Eli

The Silver Piglet sa...

Fin fin blogg med masse inspirasjon! Kjenner jeg også har litt lyst til å vinne pakken jah! XD

Anonym sa...

Hei=) For en herlig blogg du har, vi har barn på samme alder( ca) og jeg syns det er ekstra gøy å se innlegg om celine og å se hennes vakre klær. Jeg elsker klær til barna mine og jacadi er en stor favoritt, derfor gøy å se hvor flott celine er hver gang=)

Mvh

Heidi_Boge@hotmail.com

Min lille krok i verden sa...

Hei Christine
Herlighet for en fantastisk premie, denne muligheten kan jeg ikke la gå fra meg.
Må si at monogrammene p klutene du viser frem er spesielt flotte, eieren er nok veldig fornøyd med dem :-)
Da krysser jeg alt jeg har og ønsker samtidig dere en deilig helg!
Klem fra meg

Aina sa...

For en utrolig flott premie!!!

Bra utstyr er jo halve jobben.....

Klart jeg vil være med på trenkinga!!! Og vinner jeg er det brannslukningsapparatet vårt som skal til pers først...:)

God helg!

-AIna Wie-

Klaffen sa...

Tjohoi:) Ja jeg vil gjærne være med her. Nå er det på tide at lykken finner min vei etter en lang høst med sykdom, så bare å ta sjansen:) Kos dere i helgen Christine. Klem

Christine Louise sa...

Oi oi, jeg vil vinne :)
Krysser fingrene. Suuuper gave. Kommer godt med her. Jeg har ikke noe verktøy jeg. Som alenemamme er ikke det prioritert. Jeg bruker Mathias sin lekehammer når jeg skal henge opp noe ;)

Klem fra meg..

Anonym sa...

WOW! For en flott giveaway!! Dette hadde vært en drøm å vinne. Her i huset blir ikke slike verktøy prioritert, her er det bare "manneverktøy".
Du har en suuuper bra blogg, her er jeg ofte! Koser meg med bilder og alt det krative du finner på:)Stooor inspirasjon!!!
Krysser fingrer og tær for premien;)

Hilsen elisabethnh@yahoo.no

Kristine sa...

Tusen takk for mange gode tips fra bloggen din.
Og ønsker selfølgelig å vinne pakken. Perfekt for meg og min lusne økonomi ;)

Hilsen Kristine

kristine529@hotmail.com

Anonym sa...

Hei!

Takk for en kjempefin blogg. Er innom her så ofte jeg har mulighet!

Hilsen aida78@online.no

Anonym sa...

Ja takk en sån pakkesier jeg ikke nei takk til. Korslig blogg du har. selne.ingerlise@gmail.com

Hjem for 4 sa...

Så fine premier - klart jeg har lyst til å bli medå prøve å vinne!!

Anonym sa...

Stilig blogg!
Deltar i konkurransen.
Jan Skogstad
jaskogst@online.no

Martin sa...

Bra blogg og mange kreative ideer!
Jeg vil være med i trekningen på tingene!! Hilsen Martin

Mio Casa sa...

Hei!

For en fantastisk premie, den hadde jammen vært kjekk å ha så derfor melder jeg meg på :-).

Benytter anledningen til å takke for en kjempe fin blogg, er stadig innom!

bb's forunderlige verden sa...

super give away du har, jeg kunne godt tenke meg å vinne den pakken

Anonym sa...

Heisann
Super blogg du har. Får masse inspirasjon og pågangsmot til å pusse opp selv når jeg lese teksten dine. Syntes forøvrig at give away'en så super ut også :)

hilsen
sigurd.snorteland@gmail.com

Sonia sa...

Heisann..
Jeg har òg lysst til å vinne ;)
sonia

Anonym sa...

Jeg er herved påmeldt! :-)

KiBr

Anonym sa...

Å, dette ønsker jeg meg til jul!

Hilsen
kirsti.braaten@rud.vgs.no

IfraLahell sa...

For en flott pakke...!!
Jeg vil gjerne være med å konkurrere, oppdaget deg nylig gjennom Nib og synes du har en flott blogg ;)

Klem IfraLahell

Anonym sa...

Heisann!
Dette var da en flott gave!
Du har en veldig koselig blogg som jeg besøker flere ganger i uken.
Rett og slett inspirerende;)

kristelstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Hei Christine

Jeg vil gjerne være med på konkurransen! Tusen takk for den flotte bloggen du deler med oss - det er morsomt å følge med på alle prosjektene dine :)

elin

RA/finetingtingeling sa...

Flotte premier, jeg deltar gjerne! :) God helg!

storesky@hotmail.com sa...

Hei!

kjempefin blogg du har! Vil gjerne være med i konkurransen :)

Anonym sa...

Hei...

Ein veldig fin blogg du har, og kjekt med premie ideen...

Ha ei fin helg..

ingunnleivestad@hotmail.com

lillpastill sa...

Denne give awayen var så utrolig bra, at jeg skriver slenger inn en kommentar her også! På tide med litt flaks for meg, så jeg håper og håper og håper litt til.. :)
Hilsen fra meg lillpastill.blogspot.com

sarasverden sa...

Heisann Hvitstil :-)
For noen FANTASTISKE gaver du skal gi vekk!
Eg vil mer enn gjerne vere med på konkurransen, og det hadde vert så kjekt å få de gavene i posten! ;-)

Ha ei kjekke helg!

hilsen Siri

Anonym sa...

Så flott trekning, jeg hiver meg med. anita@osland-kompetanse.no
Takk for en super Blogg:-)

Anonym sa...

Hei! Utrolig fin give away :-) Håper jeg er heldig og vinner den :-) Du har en veldig inspirerende blogg!
anja.bergh@gmail.com

Anonym sa...

Hei!
Vinner gjerne "give away" pakken din :-).
Leser bloggen din hverdag, blogger ikke selv.

Mvh ugress6@hotmail.com

Vårt Hus sa...

Åh- for en drømme-pakke. Jeg krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige.
Klem Yvonne

Vårt Hus sa...

Unskyld- jeg glemte jo helt i iveren og gratulere dere med den spesielle dagen.
GRATULERER SÅ MYE :))

Lena C sa...

Har sett etter den malingssprøyten siden du blogget om den da du fikk den, men finner den ikke. Vet du hvor jeg evt kunne fått tak i en sånn? :) fantastisk blogg, er hektet.
lena.c.solberg@gmail.com

Lena C sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Hei hei
Jeg vil gjerne bli med i trekningen.
Kjempeflott blogg du har - følger deg hver dag :o)
Mvh Anne

annejsl@lyse.net

Stina sa...

Åh, de tingene her ville jeg ha mye moro med!

Christina sa...

Jeg bare digger bloggen din.Er innom å leser hele tiden.Jeg er så missunnelig på alle de fine tingene du har=)denne pakken hadde hjelpt meg godt på vei=)

Min stil sa...

Oj oj oj, nummer 100 på meg. Kanskje det betyr flaks. Jeg vil mer en gjerne være med, og krysser alt av fingre og tær.
Klæm fra Susanne

Desireé sa...

Hei hei
Jeg vil gjerne bli med i trekningen :)

littleangelfallen@gmail.com

www.pandanita.blogg.no

Unknown sa...

så stor flott premie! Drømmer om å bruke de til å lage noen julegaver!

Mvh Kristine
nåes på mail
catobeck@gmail.com

Frances sa...

For en fantastisk premie. Jeg vil gjerne prøve lykken :)

Huset på kollen sa...

Hei,

Flotters give-away, jeg blir gjerne med! God helg :)

Heidi

Vinglefrøken sa...

Her ønsker jeg meg vinnerlykke..! :-)

vinglefroken.blogspot.com

Drømmen om en eplehage sa...

Jeg trekker lodd nr 106!

Og epleskrukken, han kommer til å blir tidenes solstråle om jeg vinner.


karoline Kjøs sa...

vil gjerne være med på trekning av de flotte premier, kjempefin blogg du har.

Anonym sa...

Lenge siden jeg har vært innpå hos deg, men kikker innom sånn av og til. Hilsen Trollmor
uvanlig@hotmail.com

Lisas hjem og skatter sa...

åååå, jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av den fantastiske pakken! :) du har en super blogg som jeg ofte titter innom!

Ønsker deg og din lille familie en super helg videre, og at dere finner noen som har de lekene dere ser etter :)

klem fra Lisa

Anonym sa...

TVI TVI!!!!!!!!

lunde_mor@hotmail.com

Linn Renate sa...

Hadde vært fantastisk å vinne så mye praktisk utstyr=)

Landstil sa...

Jeg er med!
SÅ gøy!

Huset i skogen sa...

Wow for noen premier! Hadde jo vært utrolig morsomt å vinne dette:)

Ha en fortsatt fin helg!

Snuskebassa sa...

Heisan hoppsan.
For en super gavepakke! Det hadde ikke skadet med noe verktøy. Det meste jeg har er temmelig "Vintage".
Snuskebassa LIV

Størhuset sa...

Alltid spennende dette!SÅ jeg prøver om jeg har vinnerlykke!

JULIEK sa...

Den spraymaleren ser bare helt.....helt fantastisk ut......drømme....drømme : )

heidikjoervik@hotmail.com

Anonym sa...

For en flott gave,den vil jeg gjerne være med på.
Tusen takk ellers for en super inspirerende blogg.Ha en fortsatt god helg:)Hilsen Ann-Helen
dagsel@tele2.no

Monica sa...

dette vil jeg jo veldig gjerne vre med på:) Masse hærlig verktøy her, og det som du og janomen klarer å trylle frem er jo fantastisk:) God klem fra Monica

Skrekk og Gry sa...

Oioioi for noen premier!
Kan jo ikke la være å prøve meg i den konkurransen.
Venter i spenning...
mvh skrekkoggry
(mail: nultriletta krøllalfa hotmail.com

huset på øya sa...

Hei C,

Er som alltid innom den flotte bloggen din. Finner alltid noe nytt av det gamle innleggene som jeg ikke har lest og som inspirerer. Henger gjerne med på "Give awayen". Takk for alt du deler... Vibeke fra Øya :-)

Kamstong sa...

Yes, Give Away er gøy.
Elsker bloggen din.
kamstong@gmail.com

Anonym sa...

HEI CHRISTINE.
Den pakken drømmer jeg om å vinne.Må innrømme at jeg har tittet på din blogg i over et år.Kjempe spennende å flott blogg. karen_hoytomt@hotmail.com

Lyse drømmer sa...

Super pakke må jeg si:) Gjør et forsøk på å bli den heldige vinneren!
Ha en fortsatt fin helg.

hverdagsgodteri sa...

Flott blogg du har her! Og utrolig spennende konkurranse, som jeg gjerne vil være med på.:)

Vibeke sa...

For en flott give away!!
Jeg vil være med :o)

Du har en fantastisk fin blogg.

Vibeke :o)

beate sa...

hei.
klart jeg er med på konkurranse! Flotte premier!

ønsker deg en fin søndag

Beate

inger lises hjem sa...

Hei hei.
Må si du har en fantastisk gi bort gave, noe jeg virkelig kunne tenkt meg.
Du har også en fantastisk blogg jeg er innom hver dag.
Mvh
Ingerlisehol@hotmail.com

Karoline sa...

Heihei:)

Jippi,konkurranse! Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

karoline@froysa.net

Litt deg, litt meg sa...

Oj oj oj! Denne pakken hadde det vært så gøy å vinne! Ikke bare for at jeg er veldig glad i å lage, fikse og ordne. Men også fordi jeg nå skal flytte inn til min kjæste og der må jeg lage det litt ekstra hyggelig, og få bort litt av den "singel-mann" følelsen man får i leiligheten hans! Da hadde det vært ekstra stas med disse hjelpemidlene!
Til sist; takk for en inspirerend, koselig og avhengighetsskapende blogg:)

Anonym sa...

Hei hei!

Drømmer om div verktøy....

camillahj@gmail.com

Laila sa...

Du har ein fantastisk blogg med utruleg mange spanande ideer - vert inspirert. Natt til sundag forrige helg var det vatnlekkasje i blokka vår og leiligheten vår er ubeboleg dei neste 3-4 månader. Var kome så langt i oppussinga. Har ein mann som elsker å designe og bygge møbler, så det hadde vore fantastik å kunne overraske han med denne gåva. Ein skikkeleg godbit oppi alt styret.
Takk for god lesing!

Irene sa...

Yay!
Malingssprøyte hadde kommet godt med her i huset!
IreneF

Anonym sa...

Hei Christine. Nå blir det nytt vaskerom på meg også. Ditt var bare så praktisk. Har dessverre ikke like stor plass, men noe av det kan jeg bruke. Ikea here I come... Vil også delta i konkurransen. Min mail: elin_lundberg@yahoo.no

Go søndag

Elin

Anonym sa...

Kjempebra blogg!

Prøver lykken jeg også..

Hilsen Mona
svarte.natta@hotmail.com

Anonym sa...

Hei Christine,
Liker bloggen din kjempegodt. Inspirerer en som har en voksende interesse for interiør og som liker å pusse opp og lage ting selv.
mvh
mfyllingsnes@hotmail.com

MWH sa...

Denne pakken vil jeg vinne!

Anonym sa...

Da var det bare å krysse fingrene, og hive seg med i trekningen!

Hadde lettet oppussingen av kjøkkenet ja..(for å lage ennå flere kanelbullar..)

Jessan19@hotmail.com

Anonym sa...

Hei.
Synes bloggen din er veldig inspirerende og leser den ofte.

Har også lyst til å bli med på konkurransen, e-post adr
tina.sund@hotmail.com

Anonym sa...

Så kjekk blogg å følgja med på!
Eg melder meg gjerne på denne konkurransen!
Dette er jo drømmepremien:)
guribjo@online.no

Anonym sa...

Ojojoj, det var litt av ein premie!!! Eg vil gjerne vere med og prøve lykken:)

Helsing frå Mariette
mariette_elise@hotmail.com

Heiaaaa sa...

Fantastisk bra premie! Dette ville vært en drøm å gi til mamma og pappa til jul. Det er rett og slett perfekt!

Ingunn sa...

Jeg er gjerne med i din konkurranse. Gøy å lage ting og særlig før jul.

Hilsen Ingunn Hjemmets Gleder

En hvit drøm sa...

WOW, tenk om jeg kunne vinne alt dette da, for en give away!!!!
Vil samtidig benytte anledningen til å si at jeg følger bloggen din hver dag, alltid noen nyttige tips og koselige bilder!
Ha en fin søndag!

exons2262@yahoo.no

Sonja sa...

For en flott pakke! :)

Hilsen Sonja
(songre@online.no)

Anonym sa...

Følger bloggen din hver uke =) Utrolig koselig blogg som gir masse inspirasjon ;)
Ha en god søndag =)

Hilsen fra Mari.
Har ikke egen blogg enda, men mailen min er marilangiz@hotmail.com

Anonym sa...

HEI HEI!
Takk for all inspirasjon!
Etter at vi har kjøpt ny bolig og snekkeren har sprengt budsjettet vårt helt (..) har vi ikke råd til å få kjøpt oss møbler nok til boligen. Denne gaven ville derfor har hjulpet oss utroligmasse!Da hadde vi fått finere møblen enn vi får i butikken.

Uansett; Takk for en bra blog!

hildeofs@hotmail.com

Fru Fly * Heidi sa...

Det var flotte ting, jeg blir gjerne med! Ha en herlig søndag me dden skjønne kakebakeren og middagsgjester. Klem fra Heidi

Anonym sa...

Jeg hadde blitt så utrolig glad for dette! Håper håper..

Jeg er en av de som smugtitter hver dag. Er alt for dårlig til å skrive kommentarer. Men finner veldig mye inspirasjon hos deg!

Heidi
heidigrande@hotmail.com

Anonym sa...

Heisann! Jeg håper også på å vinne pakken din :) kanskje jeg også kan klare å lage noe av alt det fine du kreerer.....
Følger bloggen din nærmest hver dag - selv om jeg ikke blogger selv. Veldig inspirerende!

haabels@online.no

vivi sa...

Litt av en premie! Det hadde vært supert! :)
Ha en fin søndag!

Henriette sa...

Så fin blogg du har :)

Anonym sa...

ellison@start.no

Carinaoggutta sa...

Takk for en inspirerende blogg og håper jeg blir den heldige vinner av noe med monogram :) De er virkelig fine.....

God søndagskveld til deg og familien.

Anonym sa...

Lekkert hus du har! Har fått mye inspirasjon.

Hilsen tonjefy@hotmail.com

Anonym sa...

Heeeerlig blogg! Takk for alle tips og for å berike dagen min,med all din kreativitet..

Vil selvfølgelig være med i konkurransen.

Klem Cathrine
Pettersencathrine@hotmail.com

Anonym sa...

Hei.
Klart jeg vil være med på konkurransen. Takk for en super blogg.

Mvh grethe@harboe.org

Frk. T sa...

Så spennende, flotte premier! Slenger meg på i siste liten: )

Anonym sa...

Heisann Christine!
Du er virkelig en sann inspirasjon i en hektisk hverdag med barn og jobb og hus. Jeg stikker ofte innom bloggen din for korte "pick-me-uppere" og kreative ideer. Tusen takk.

Krysser fingrene for en super-duper premie!!!

frøydislandaas@yahoo.com

Anonym sa...

Jeg drømmer også om pakke!
Hilsen den fabelaktige M fra Sandvika :-)

Hege Berge Andreassen sa...

Åååh, jeg vil også være med i trekninga!

Du er altså dronninga av give-aways du!


Stooor klem fra Hege!

Kari sa...

Fantastisk flott premie! Jeg er vanligvis innom bloggen din hver dag for å hente litt inspirasjon.

Kari :-)

Henriette sa...

For ein flott giveaway. Eg vil gjeren vera med;)

Klem:0)

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Ååå jaaaa! Dette vil jeg gjerne vinne;-)

Katharina sa...

Utrolig kul blogg, merkelig at jeg ikke oppdaget den før!

Mvh. Fattig student med ønske om gavepakke!

katharina.lunde@gmail.com

karoline Kjøs sa...

Vil være med på trekningen.

Anonym sa...

jeg fant bloggen din for noen måneder siden, og nå har jeg lest meg fram til idag. Masse god inspirasjon å finne her. Nå vil jeg gjerne være med i trekning av de flotte premiene.
Mail: spithz1@yahoo.no

Hilsen Vibekke

LindaG sa...

Oj oj oj - for en utrolig inspirasjon det ville være å vunnet den gaven!

lindagronli@hotmail.com

Elisabeth Helland sa...

hei hei, stadig inne og titter her på alt hva du gjør på sammen med dine kjære.....og det er sannelig ikke lite ;o) Er også stadig inne og får noe inspirasjon her hos deg...
-ha en fin fin dag videre, du og dine kjære

Anonym sa...

Flott og inspirerende blogg!
Melder meg på konkurransen:
eileen_ulseth@yahoo.no

Honningdal.jr sa...

Hehe dette var en lang liste med deltakere, men jeg henger meg på.
Liker bloggen din kjempegodt!
Bakte dine svenske kanelbullar på fredag, til en fest vi skulle på, og de forsvant så fort fra kakebordet at jeg ikke fikk meg en selv en gang! Takk for gode tips!
God mandag!

lisa sa...

håper på å vinne...
hilsen lisa
trillelaks@gmail.com

Camilla og Hans J. Sandnes sa...

Oi, vi får prøve lykken...
Vi har en liten Halloween-kalender på vår blogg for de som vil ha en "mini-grøsser" i løpet av uka :o)
http://www.sandnesjunior.blogspot.com

Kristines verden sa...

Den spraymaleren ville vært vidundelig:)
Takk for alle tips ideer- vaskerommet ditt ble jeg skikkelig inspirert av!

Anonym sa...

Hei Christine!
Jeg har fulgt hvitstil en stund nå, og inspirers stading. Akkurat nå står en loppis-stol i stua som venter på å få den make-overen den fortjener. Inspirert av din sølvstol. Men på sluknent studentbudsjett er det ikke alltid like lett å skulle matche inspirasjon med gjennomførbarhet. Denne pakken ville løst det problemet!!! Tusen takk for en super blogg, med nydelige bilder og god stemning.
Mandagshilsen fra Janne

janneolsrud@hotmail.com

MissH sa...

Eg er på besøk på den fine bloggen minst ein gang i veka og gleder meg stort for kvart nye innlegg. Også denne gang - for ein super premie! JA! Eg vil gjerne vinne :)
ritha.helland@gmail.com

Anonym sa...

Slenger meg på "Give away" konkuransen,din,eg...Håper!!!!Helsing Inger Marie.

Solfrid sa...

Hei Christine,

Så kult, jeg vil , som alle andre her, svært gjerne vinne! Takk for en hyggelig og inspirerende blogg.

:) Solfrid

Anonym sa...

champi@start.no

Anonym sa...

Her var mye moro for hu mor!

annes@damaris.no

Anonym sa...

Elsker bloggen din, mange herlige tips!
kristinbratseth@gmail.com

Anonym sa...

Elsker bloggen din, mange herlige tips! Hilsen Kristin
kristinbratseth@gmail.com

Anonym sa...

Tusen takk for ein fin og inspirerande blogg!:)

Hiver meg på den flotte give away`,en

Nettadresse: I-mariee@online.no

Kine sa...

Håper jeg vinner denne premien. Du har en kjempefin blogg.
Hilsen kineingebrigtsen@live.no

Kine sa...

Håper jeg vinner denne premien. Du har en kjempefin blogg.
Hilsen kineingebrigtsen@live.no

Jøran sa...

Hei.
En kjempeflott blogg som jeg besøker ofte og henter mye inspirasjon til oppussingsprosjekter fra. Skulle gjerne hatt noe mer verktøy for å gjøre disse prosjektene enda bedre. Håper derfor på å vinne denne fantastiske premien.

Inspirasjonshilsen fra
jingebrigtsen@hotmail.com

A-H sa...

Må alltid innom deg!!

Flott blogg!!!
Klem

Josefine Walle Nergård sa...

Dette hadde vært helt ypperlig for en kreativ familie som oss! :D

Anonym sa...

Oi, det var en stor pakke! Syns det er så kjekt at du bare gir bort ting som du liker selv, er så mye mer personlig da, kjempekoslig :) Klem :)

Birga sa...

Heeeelt utrolig bra blogg,jeg er ganske så ny på dette,men dette kan jo ta pusten fra en hver.så mange fine bilder,bra tekst og ikke minst er du utrolig kreativ.Inponerende å lese denne bloggen,meget bra..kunne jeg gitt deg en terning..ja da gir jeg..6.
fortsett med fin blogging,jeg har i allefall fått en ny side å se på:)gleder meg.

Anonym sa...

du har en fantastisk blogg,og sikkert norges vakreste vaskerom:-)jeg vil gjerne vere med i trekningen om pakken:-) hilsen kristel fra lurøy kriivers@hotmail.com

Greta-G sa...

Hadde vært gøy å vinne!
Elsker bloggen din!

Greta-G

Myntebo sa...

Så flott gave! Den kunne jeg svært gjerne tenke meg å vinne....

Hilsen en trofast leser av din flotte blogg ;-)

Frida Camilla sa...

Bloggen din er virkelig inspirerende! :) Hadde vært helt knall å vunnet denne gangen, siden jeg og min kjære nettopp har blitt samboere.. Det hadde gjort seg med litt verktøy, så vi kunne pusset opp litt gamle møbler:) Blir fort dyrt å kjøpe alt nytt..