mandag, oktober 05, 2009

Bloggtreff i Narvik

Det har vært bloggtreff i Narvik i dag, og det har vært kanon koselig. Vi startet kvelden med en matbit på Kroa mens skravla gikk rundt bordet
Så hadde Christina fra bloggen Min lille lykke ordnet med hennes arbeidsplass Anns Gaver at vi kunne komme dit.



Her tar de søte jentene på Anns Gaver imot oss med levende lys på Storsentert i Narvik. De delte ut gavepose til alle bloggerne. De hadde pyntet og ordnet veldig for oss bloggerne!


Det ble servert vin (og brus). På glassene hadde de festet nummerlapper og mot slutten av kvelden trakk de en vinnere av en super søt gavepakke.


Jeg kjøpte meg ett skilt som skal på vaskerommet og en liten gave til Mor i Nord. Ole Brum bildet ble jeg forelsket i, men kjøpt ikke....kanskje jeg må gå tilbake å kjøpe det!

Tusen takk for en koselig bloggtreffkveld jenter.


På tampen måtte jeg skvise inn dette bilde av Celine, med Mor i Nord sine sametøfler. Det har muligens vært litt lite leker her i forhold til hjemme, men Celine tar til takke med det hun finner :)
Christine

16 comments:

Prinsessen-og-skurken sa...

Det både ser og høres ut som en koselig og vellykket kveld!!
Ha en fortsatt fin Narvik-ferie :)

/Marianne

aase sa...

Dette hørtes jo nydelig ut Christine. Bloggtreff er gøy!! Ser at dere har en super ferie hos Mor i nord!! De herlige reinsdyrene da, og søte Celine i strikkatøy!! Jeg ser ikke bildene fra treffet, men kanskje feil bare hos meg.

Sees vi på fredag eller, når er du hjemme??

Klem fra Tyrkiafarer som har hatt det megabra!!

Ocean showroom sa...

Det låter som om ni hade en kanon-kväll! Kan tänka mig att det är kul att få ansikte påmånga man har "daglig" kontakt med! :-) Ha en fin dag! Kram alexandra

Klaffen sa...

Ja det får`n si... Ser ut som om jentene i Nord har samme stilen som oss østlendinger, vrkelig koserseg!! Herlig asså! jeg fikk heller ikke opp bildene - men de kan vi se senere! klem og ha en super dag

Elisabeth sa...

oi så koselig! Forstår godt at du får hjemlengsel etter besøk her i nord i disse dager. Det har jo rett og slett vært helt nydelig her. Ingenting er som Nord-Norge når vi har fint vær :)

Av en eller annen grunn så lengter jeg ikke etter Asker, til tross for at temp og værforhold der pleier å utklasse nordnorske forhold. Tror rett og slett denne landsdelen har tatt meg med STORM....

Ha en flott ferie hos Mor i Nord! Jeg er sikker på at hun savner dere også.

GRACE sa...

Hei Christine!
Det ser ut som at dere koser dere masse...hærlige bilder:)
En liten rettelse på "sametøflene" Tror det kalles for skaller:)(Iallefall det navnet vi bruker) Nydelige og veldig varme og gode om vinteren...
Ha en fortsatt fin ferie!

Cathrin sa...

Hei igjen Christine!
Tusn takk førr en kjæmpekoseli kvell i går, va jo så koseli å se alle man e inne å "snik" på bloggen hos i virkeliheta og bli litt bedre kjent.
Celine e bare så søt dær ho står i sametøffla! Håpe dokker får en fortsatt kjæmpefin ferie hær oppe i nord, og at vi kan få tel flere sånne træff i framtia! :o)
Klæm Cathrin

My home is my Castle sa...

Høres kjempekoselig ut :))
Og så gøy at de virkelig tok imot bloggerne ;)

Klem,Kari

Christina sa...

Tusen takk for en superkoselig kveld;)

Celine var jo til å spise opp der hun står!!Skikkelig snuska.
KLEM

Marianne's Blogg. sa...

tusen takk for igår. jeg hadde en strålende kveld, og det tror jeg vi alle hadde. Dette må man gjøre igjen. kos deg vidre i Narvik.
klem.

Anita sa...

Så koseleg det såg ut på bloggtreff!! Og jammen likte eg dei sametøflane til Celine, så nusselege!!! :D

Ocean showroom sa...

Så veldig koselig ut! Synd jeg bor i Larvik og ikke Narvik, hihi:)

Ha en fortsatt fin dag!
Klem, Lene

Lena sa...

Så ut som om dere koste dere veldig!!!
Herlig bilde av den lille damen med de store, flotte tøflene!!!

Lyse drømmer sa...

Heldig dere som har treff:) Hei er det nok ikke mange nok bloggere til å ha noe treff.. Skallene er ikke tøfler, men "sko" man bruker ute om vinteren. Holder seg både tørre og varme i kulda, de er ikke akkurat noe mildværs fottøy:)
Ha en fortsatt koselig tur hos din mor:)
Klem

Nicoline sa...

Hei ! Så at det er en stund siden du spurte om tips ang. kjøkken, men har ikke blogget på en liten stund. Men kan jo komme med mine tips uansett. Vi har jo akkurat fått nytt kjøkken, og her er iallefall det vi er veldig fornøyd med:
Vi har valgt bare høyskap og skuffer (vel vi har et underskap, inni hjørnet, men inge overskap)Utrolig greit å ha alt av serviser o.l i skuffer, så slipper jeg å strekke meg opp i overskap, jeg er ikke så høy, og da er det lettere for barna og komme til også.
Masse benkeplate (vi har ei øy som er 3500x1200) Her er det god plass til platetopp, induskjonswok og i tillegg god sitte plass til 6 personer.
Stekeovn på veggen.
Nå vet ikke jeg om dere har et eget rom til data (kontor)o.l, men jeg ser at det er kjøkkenet som blir brukt her i huset (delvis stue også) derfor har vi et eget skap til printer, permer o.l. og som også rommer støvsuger, vaskeredskaper, tomgods osv...
Vi har også en skuff under vasken (80 cm) her er det delt inn i 6 "bøtter". Så her er det veldig oversiktlig og greit å holde orden på poser, flasker, papp til sortering o.l.
Også på enden av benkeplata som er på veggen har vi avsluttet med et sjalusiskap. Her er det lett å skjule og rydde unna kaffetrakteren, vaffeljern og brødrister...
Bilder av kjøkkenet vårt ligger ute på min blogg, så ta gjerne en titt.
Vi har også denne gangen valgt dampovn og induskjonswok...og det er vi veldig fornøyd med.
Og side-by-side kjøleskap...det er veldig populærthos de små...stas med isbiter og vann fra dispenser. De drikker MYE mere vann nå. Lett tilgjengelig og de tar det selv.
Lykke til med valgene...

Ove sa...

Bloggtreff i Narvik. Farsken, det viste jeg ikke :)

Hilsen
minkonequilter.blogspot.com

Hjemsted Narvik.