lørdag, oktober 10, 2009

Hvitstil.com er blitt bok!

Og jeg er utrolig fornøyd. Boken er like stor som et interiørmagasin. På forsiden fikk jeg velge bilde, så jeg la inn headeren min. Det var ikke så mange cover å velge mellom, så denne rosa passet best.
Man kunne velge om man ville ha med kommentarer eller ikke. Jeg valgte med- det er jo koselig å ha. Det eneste jeg kan sette fingeren på er at det ser ut som om de har glemt endel kommentarer, skal sjekke det nærmere.
Utformingen var flott. Fremst i boken var det en innholdsliste som viste hvilket innlegg som var på hvilken side. For å få din egen bloggbok- se link litt lengre ned på siden.

I dag har vi vært på den lille stranden her på Nesøya og spist lunsj. Vi har kjøpt stormkjøkken- så det ble karbonader til husbonden og meg. Celine fikk sin favoritt: pølse!
Jeg har fått spørsmål om Celines lue. Dessverre vet jeg ikke hvor den er kjøpt fordi det var en gave.
Vi har også tatt litt bilder til julekort. Skal bestille snarest- ingen tabber i år!

Christine

Posted by Picasa

27 comments:

Anne sa...

Så fin bok! Gratulerer så mykje:)
Ha ei herleg helg!

Unknown sa...

Gratulerer! Ser virkelig flott ut.
En varm hilsen ifra det kalde nord!
Ps koselige bilder av den lille familien :o)

Eva

Emmeline sa...

SÅ FIIIIN. Jeg må si at det frister veldig å bestille en sånn bok for meg også, eller jeg måtte jo eventuelt bestilt flere;)

Men hvor mye koster den sånn cirka??? Håper du koser deg på lørdagskvelden. Her vaskes det til siste nikk.. Har stereoannlegget på full guff for å overdøve støvsugeren, så jeg blir overrasket om ikke naboene dukker opp --eller kanskje bare politiet!!!

Ha en superduper kveld:) Klem

lisje astrid's husblogg sa...

OJOJOJ:)FANTASTISK!GRATULERER:))

Ocean showroom sa...

Så flott bok! Det var jammen en god ide!
Koselig utfukt dere ser ut til å ha hatt i dag:)
Ha en finfin kveld!
Klem, Lene

by Siv sa...

Kjempekul bok :)
Koster det mye?
Ha en finfin lørdagskveld!!!
*Siv*

aase sa...

Vi savnet deg i går kjære venninne!! Håper du har hatt en vakker ferie der nord!!


Den der boken din er jo bare kjempesmart og så fantastisk minne du!! Jeg tror jammen dette året skal bli bok fra min blogg. Ifjor var det liksom "veldig nybegynner"!!

Håper vi sees en dag snart!!

Forever Love sa...

Hei,
Den var knallfin, fikk du plass til hele bloggen din eller er det noen begrensninger der?
Fine bilder av dere!
Tonje ♥

Linda sa...

Så artig med bloggbok:) d er jo en fantastisk fin måte å bevare alt man legger ut:) ha en strålende kveld. Klæm

Anonym sa...

Så flott bok,
også rosa da gitt!!!
Hva kostet dette Christine?
Ser du har funnet frem
dunjakken, kaldt men herlig
vær & luft om dagen ...!
nyt helgen!
klem

ELIN sa...

Kjempeflott bok. Hvor var linken til hvor man kunne bestille slik? Utolig morsomt bilde av familien, måtte jo bare smile :) Klem fra Elin

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Jenter
Her er linken:
http://blogspot.sharedbook.com/blog2print/googleblogger/index.html

Jeg betalte 70 dollar for 2007 boken og 130 for 2008 boken. Jeg har valgt å dele inn ett år pr bok. Dollaren er jo rekordlav- så nå er det bare å bestille.

Mitt lille hjørne sa...

Kjempeartig med en slik bok da!!
Og fine bilder av dere :)
Go helg videre :O)

Bless by Tone sa...

Så vanvittig kult - det var en veldig bra ide - nå har jeg bare 18 innlegg på bloggen min enda, men det kommer mer, så kanskje noe å tenke på senere. Takk for flott blogg.

Monica sa...

den var fin:) Frister veldig å bestille ehr også, er jo gøy å ha den i papirformat og forevige bloggen slik at den ikke forsvinner i det store cyperspace hihi god helgeklem fra Monica

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Det blir jo en veldig flott dagbok! Jeg er en helt nyblogger, men syns det er utrolig moro. Boka di er kjempefin:)

Frk. Fosli sa...

Å jeg ble så glad for å høre at boka ble vellykket! For en genial forretningside og lage slike bøker! Veldig fint å få et så konkret resultat av bloggingen også, fordi jeg tror mange kjenner igjen følelsen av at all tiden man jo faktisk legger ned i bloggingen bare forsvinner ned i tastaturet eller noe ;)

Inga sa...

Flott bok! Jeg gikk inn på det nettstedet og så hvordan bloggen min vil se ut i bokform. Det frister så absolutt. Og forhåpentligvis vorker det på bloggelysten også.

Ha en fin søndag!

Lisa sa...

Hvordan brødboks har du? Er på leting, men finner bare sånne store metall-klumper i rødt eller stort, eller rustfritt stål. Jeg vil ha noe litt mer romantisk. :)

Lena sa...

Åh, RÅÅSSSA bloggbok!!! Den så skikkelig fin ut - og ikke tok det vel lang tid før den kom i posten heller??? Tror jammen jeg skal ha meg en slik på Reisebloggen min...
Ha en finfin søndag.

Anonym sa...

Hei :-) jeg er fra Narvik men har bodd i Oslo i 30 år.
Lurer veldig på om din mor i nord heter Ellen??

hvitstil.com/Christine sa...

Det stemmer. Mor i nord heter Ellen. Kjenner hun/vi deg?

Christine

Rock'n Roll Ballerina sa...

What a faboulus book:) Love the look of it too. Congraulations!

Husdraumen/Anita sa...

Den blei knallfin!

Skal sjekke dette meir opp, og angrar bittert på at vi sletta reisebloggen vår frå Australia og NZ....dette hadde vore genialt!
Hmm...tenkje tenkje om noko kan gjerast.

SMil frå Anita

Bette sa...

Så fin den ble!! Utrolig gøy å ha bloggen sin i bokform:)

Ha en deilig søndag!
Klem fra Bette!

Gry B. sa...

Ang lue til Celine, så mener jeg så noe lignende eller om det er samme, på Martines Barneklær i Bygdøy Allè, Frogner...

lillpastill sa...

Haha.. genialt det bilde til julekortet.. hoho.. måtte trekke litt på smilebåndet nå ja.. :) Fantastisk blogg du har her, jeg legger meg til som følger jeg, kan jo ikke la være..
Tiden flyr når jeg er her inne å titter.. ;) Stilig med egen bok gitt!
Dere må ha en fortreffelig helg..
Klem fra meg
-Lill Charlott-