lørdag, oktober 03, 2009

Med reinsdyrene i Lappland.

Vi er dratt på miniferie til verdens beste reisemål: NARVIK!
"Mor i Nord" har tatt oss med på svensk side og vi har lekt med reinsdyrene.
Dette har jeg gledet meg til leeenge!
Se så fin den hvite reinen er!
Celine var litt skeptisk til reinsdyrene, men på avstand og fra husbondens arm var det gøy.Nå skal vi ha en rolig kveld hjemme hos "Mor i Nord".

Tusen millioner takk for alle tilbakemeldingene på brannslukkeren. Håper flere ble inspiret til å dra apparatet sitt ut fra bod og klesskap, og gi meg gjerne ett pip så jeg kan få se om noen skulle pynte opp sin slukker! Det hadde vært hyggelig.

God lørdag
Christine
Posted by Picasa

9 comments:

Lenas hjem sa...

Hei.

Så koselig det så ut! Her er nå virkelig flott oppe i nord. Heldig med været i dag også gitt...

Go helg.

lena

Christina sa...

Åhh,så fint!Ja,her e det nesten full vinter;)

Velkommen til nord.Kos dere ikveld hos mamsen...KLEM

sylvia sa...

koselige vinter bilder med reinsdyr,ser ut som den blå timen.ha en fin helg.
fra sylvia

Anonym sa...

Kos dere i Narvik!
Vi hadde nærkontakt med reinsdyr på Langedrag tidligere i uken, herlig!
Jeg har et bilde fra en butikk i gamle byen i Stockholm hvor de hadde fantastiske flotte brannslukningsapparater, blogger om det senere!!!
Hils mor i nord!
klem klem

HusmorDronninga sa...

Ååå... så koseli! Snø og alt :)
Kremt... den kommer vel tidsnok hit også.. og vinteren på vestlandet pleier ikke akkuratt være noen fornøyelse.. hehe...

Må si det brannslokkings apparatet var fint ja... men Husfar bare ristet på hodet og advarte meg mot å gjøre det samme... "Jeg hadde i alle fall IKKE godkjent det der..." Det var rett å slett ulovlig mente han...

Monicas sa...

koselig at dere har det flott i nord....her i dag har det vært et nydelig høstvær..så lenge det varer....kos dere videre

Karin sa...

Så fine bilder! Blir så inspirert av bloggen din,takket være innslaget om brannslukningsapparat å kommentarene du fikk så gikk jeg opp på soverommet å snudde det opp ned å fant ut hvordan det skal brukes.Men mitt står bak døra å ingen ser det, så det kan godt være rødt.Men må innrømme at ditt var veldig lekkert da.

Inga sa...

Det er fint i Nord i dag! Kvæfjord har vist seg fra sin beste side også.

Et lite kulturelt tips til "Mor i Nord". I begynnelsen av desember kommer korpset jeg jobber i (Divisjonsmusikken i Harstad) til Narvik med et juleshow kalt "Swinging Christmas". Solist er blant annet Christian Ingebrigtsen. Kan skaffe en billett eller to til henne hvis hun er interessert.

Ha en hyggelig kveld! :-)

Anita sa...

Nydelege vinterbilete!! Gleder meg til å sjå snøen igjen, sjølv om ein ikkje burde håpe på noko spesielt her på vestlandet..!;)