onsdag, oktober 28, 2009

I hundre km/t

Nå går det i hundre her på Nesøya. Det føles som jeg har en million ting som skal gjøres før fotografen kommer fredag. Jeg begynner ute i dag. Trappen som jeg har irritert meg over hele sommeren skal endelig gjøres noe med. I dag skal den skrubbes pen. utemøblene som vi har pakket vekk for vinteren skal pakkes ut igjen. Hekk skal klippes. løv skal rakes.
Søte tremenningen min sendte meg disse bildene etter vi var på besøk mandag. Det var så gøy å se at Celine og Lille Tomine lekte sammen. Løp etter hverandre og Celine synes nok det var veldig stas med litt eldre Tomine :)
Tremenningen´s eldste hadde laget disse Halloween cupcakes til vi kom.Var de ikke stilig???? Og utrolig gode. De hadde disket opp med så masse kaker at jeg kjenner presset til de kommer til oss på mandag ...;)

Da er det bare å gå i gang med forberedelsene til fotograf og visning! *spent*

Christine
Posted by Picasa

11 comments:

Anonym sa...

Her skal det nok bli spennende fremover! Gleder meg til dine nye prosjekter som det sikkert blir mange av nå.
Ønsker deg en strålende dag.
Trine

Monicas sa...

åh....ikke slit dæ ut...men sikkert nok å gjøre..så flott bilde av jentene.:) ha en vakkerfin dag i sør

Pink lady sa...

Hei!

Så spennende at dere skal flytte nordover! :) Veldig kjekt å se at noen flytter nordover.

Lykke til med alt sammen!

Klem Pink Lady

CecilieBJ sa...

så spennende!! Lykke til lille familie.
:) Cecilie

Anonym sa...

Ble det bråbestemt
disse planene med å selge huset og flytte nordover?
Ja, ja da er det frem med hagemøbler og skure trappen i en feil, blir nok så fint så!
Tror at huset deres har stor etterspørsel før det kommer på markedet, og med en megler som husbond skal nok dette gå som en drøm :)
Har dere begge fått jobb og ikke minst husvære & barnehageplass, når drar dere liksom...?
Det blir veldig gøy å følge prosessen, ønsker dere masse lykke til!!!
ha en arbeidsom fin dag, knall høstvær i Oslo nå og det er herlig!
klem til deg

hvitstil.com/Christine sa...

Det hvite hjertet:
Det kommer nok ikke så brått som det kan virke. Preben og jeg har drømt om Narvik en stund, og plutselig var drømmejobben hans ledig i Narvik. Fort gikk det, og jobben er hans(av veeeeeldig mange søkere)*stolt*
Plutselig gikk det fort, men vi var forberedt. Vi har allerede hatt takstmann og megler er valgt. Nå var det bare å starte prosessen :)

Vi har ikke hus og ikke b.hage. plass i Narvik, men alt ordner seg for snille piker ;)

aase sa...

Kjære deg, hadde jeg bare hatt fri, så hadde jeg vært å hjulpet deg med en gang!! Vi skal jo på messe i helgen så jeg har jo dessverre ingen mulighet da...så dumt!!

Jeg tipper dere er godt forberedt alikevel jeg du....bare tenk å kunne vise DET vaskerommet og den BODEN, bare der måtte jeg hatt en egen container.........lykke til vennen!! Vi rekker vell et juletreff først eller???

Anonym sa...

Jer er så glad på deres vegne Christine, ditt hjerte hører nok til i Narvik. Gleder meg til å følge denne prosesen - ønsker dere lykke til med alt.

Selvfølgelig ordner det seg for snille piker. Samtidig vil jeg gratulere husbonden med drømmejobben, "godt jobbet".

Blir feiring av jul i Nord på dere da?

Klem C

hvitstil.com/Christine sa...

Caroline:
Tusen takk for koselig kommentar. Vi feirer alltid jul på Gran Canaria, så det blir det i år også. Om vi får flyttet før eller etter jul avhenger av salget på vår egen bolig og hvor kjapt Preben selger ut og rydder opp på jobben sin.
Jeg er klar!

Anonym sa...

Så spennende!
Gratulerer til Preben med drømmejobben i Nord :)
Tenker dere gleder dere masse!
klemmer
PS! Og ja, det ordner seg for snille piker :) Absolutt :)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Lykke til med å gjøre klart til fotografen kommer! :)

Jeg skal innrømme at jeg bare har vært i Narvik en gang, og da var jeg kanskje 10 år... Enda er det jo ikke så langt unna, men når vi drar på helgeturer er det vanligvis Bodø eller Tromsø som lokker.