tirsdag, oktober 06, 2009

Valper

Vi har vært så heldige at nå mens vi har vært på ferie i Nord har den ene hunden til Jens(Mor i Nord sin venn) fått valper. 3 sorte og en hvit.
Celine syntes det var stas med "beibi". Selv jeg som er redd for hunder og allergisk mot dem syntes de var nydelig. Jeg til og med holdt en i hendene mine (med hansker for å unngå rimi-pose-øyer).
Celine var helt vill med kosingen (helt til hun oppdaget at hun kunne ride ranke hos Jens sin sønn. Da var hundene straks glemt!)
Her er Freja med tre av valpene sine. Den ene er litt liten, men de tror han skal klare seg :)

God Tirsdag-
Christine
Posted by Picasa

20 comments:

Margrethes hus og hage sa...

Så søte de var!

aase sa...

Åhhh hællanutten da......så herlige!!!

Anonym sa...

Hei vet du hvilken rase det er, kjempenydelige. ser ut som dere har hatt en fin ferie her i narvik. jeg bor også her. bor din mamma i skjomen. du er så koselig du

Veronica Løland sa...

Så herlig søte de var ;) Tenker det var stor stas å kose med de ja..

C ♥ sa...

ÅÅÅÅÅ ♥
Råsøte!

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg skal spørre Jens om rasen i morgen. De er en kryssning av to raser tror jeg.

Mamma bor både i byen og i skjomen. Litt her og litt der :)

sylvia sa...

sååå nusselige..klem fra sylvia

..Til Lykkes Hjem sa...

Å helledussen så nydelige småtasser.
Så Herlig med valper.

Ha en finfin kveld videre!

Min stil sa...

Så koselig. Søte valper.
:) Susanne

Minka sa...

Nuddelige skapninger

Anita sa...

Så skjønt!! :D

Unknown sa...

Så skjønne! Er ikke så begeistret selv for hunder på nært hold, men synes de tar seg godt ut på bilder ;o)

Ellers vil jeg takke for en særdeles hyggelig kveld! Hadde det virkelig kjempe koselig.
Det var en gjeng med flotte, trivelige bloggjenter! Håper at vi kan gjenta dette.

Må dere kose dere videre på ferie her nord.
En god og varm klæm ifra ho Eva

Klaffen sa...

Næmen så søte da - det er egentlig alle valper i grunn, men disse var skjønne!! Forstår at Celine elsket de, men også at intr. avtok - det var tross alt lek på gang;) Herlige bilder og ett fint innlegg. klem

Pink lady sa...

Valper!!! Ååh, så fantastisk nydelig!

Jeg blir helt misunnelig på Celine som får kose med dem:)

Benedicte sa...

Åhhh for noen herlige valper, og for en skjønn jente du har. Kjempekoselige bilder.

Katrine K sa...

Oj, de var jo utrolig fine!

by Siv sa...

Så kjekt med tur til Nord, ser ut til at Celine storkoser seg!!!

Ha en strålende flott kveld
*Siv*

Ocean showroom sa...

Så söta! Det är så mysigt att få visa sina barn sådana ting! ha en fin kväll. kram alexandra

Anonym sa...

Hei!
Du er ikke tilfeldig intr. i å selge nattbordene dine?? Har vært på let i 1 år nå, men de jeg vil ha dukker aldri opp. Og dine er nydelige!! Klem klem

Maiken sa...

naw, så utrolig søt de valpene var! :)