fredag, oktober 30, 2009

Skammens trapp?

Jeg har aldri vært fornøyd med forsiden av huset. Hele sommeren gikk jeg og tenkte at jeg snart skulle vaske og male trappen. Nå er det gjort- det ble i alle fall litt bedre enn det var.

Her er før bilde:

Grønn møkk  mellom trinnene som lett gikk bort med kraftvask og algedreper. *stolt* Så lot jeg trappen tørke godt før jeg malte med murmaling.

Nå har fotografen vært her og jeg er superfornøyd. Fikk ta en titt på bildene og de var knallbra. Flaks for oss at han er byens beste interiørfotograf. Bildene kommer på bloggen snart!

Trening utsatt til i morgen, så da er det sushi og gullrekke neste! (Hva skal vi gjøre når vi kommer til Narvik og det ikke finnes sushi??)

21 comments:

Anne sa...

Trappen så fin ut den :) Koselig med lyktene på trappen :) Elsker sushi selv...kanskje det går an å lære og lage det selv? Ha en kjempefin helg! :)

Anonym sa...

Da anbefaler jeg å lære seg å lage sushi selv:) faktisk ikke vanskelig i det hele tatt. Alt du trenger finnes på Meny og på Youtube finnes masse fine videoer om fremgangsmåter. God helg!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vi har fersk (?) sushi på CC mat hver fredag. ;P

Unknown sa...

Så fin trappen ble! Det er jo ofte ikke mer enn litt maling som skal til :)

Spennende med de nye bildene, de ble nok helt sikkert superfine:)

God helg!

Kort og Søm sa...

Så flink du har vært!
God helg,
Fredrikke :o)

Mariann sa...

Jeg har fått Kjetil til å lære seg å lage sushi og rulle maki, ganske behagelig :-) Kjøp med deg basisting (ris, eddik, rullematte, noriark (sjøgress), wasabi og ingefær) fra www.japantorget.no Der er det en god del billigere enn Meny osv, og invester i en riskoker!! Som fisk bruker vi salmalaks.
Gleder meg til å se bilder av hele huset deres. Lykke til!!

Jorid + NOE Blog sa...

Så fint det ble :-D Gjør seg med litt maling!

Gleder meg til å se bildene!

Ha en fin kveld :-)
Klem J

Familien Tuv sa...

Skal ta med en ladning hver gang vi kommer nordover!

Tracy ~Seeking Refinement~ sa...

can't wait to see the professional pictures of your interior! I know they will be so beautiful.

LOVE your blog - all the way from California!

CamillasVilla sa...

Gleder meg til å se bildene fra huset ditt.
Har du navnet på denne fotografen..?

God fredag!

Camilla :)

Karina sa...

Gleder meg også til å se bildene fra huset ditt :) Og apropo sushi, det er enklere å lage selv enn hva en skulle tro. Jeg har gjort det flere ganger, anbefales! :)

Anonym sa...

Trappen er fin!
Huset blir nok
solgt raskt skal du
se, blir spennende
å se bildene fra
fotografen ...!
God helg, Christine!
klem

lillelise sa...

Hei!
Litt av en forandring. Så flink du har vært. Og så koselig det ble med lyktene.
Ha ei fin helg

Mitt lille hjem sa...

Så fint det ble :)

Gleder meg til å se bilder!

Ha en fin fredagskveld!

Anonym sa...

Trappen ble flott!
Gleder meg veldig til å se bildene.

Du som er kreativiteten selv, lærer da uten noe problem å lage sushi..

Kos dere med gullrekka og helg!
Her er det også tv titting og Eirik sover i reisesengen ved siden av meg i stuen. Lillegutt har hatt feberkramper stakkars liten.

Klem, C

♥ Tina ♥ sa...

Komme til Tromsø og spise sushi! ;-)

Lisa Eliver sa...

Hvor i Asker \ Bærum området kjøper dere sushi? trenger tips!

uniktliv sa...

Synest det ser bra ut denne trappa di jeg ...

Kommer det snø til visning får du heller ærgre deg over all vaskingen::))

Blir spennende å se bildene på nett.. synest jo huset deres er superfint.. å alt arbeid dere har lagt i det i de siste året.

Men uansett masse fisk i Narvik :) så sushi blir det garantert:))

Ellers får du åpne deg en egen liten Sushi kro:))

Klem GE

Anonym sa...

Mor i nord sier:

Sushi .... a piz of cake, jeg lærte det på no time.
Sushi skal iallefall ikke bli noe problem!!!!!!
Vi har pakket ut og flyttet inn i hele dag, det er nydelig i Skjomen nå -Nordlys,stjerner, fløyelsblått mørke og snø på toppene.
Kos dere i kveld!
Varm klem fra mamma.

Monja sa...

Starte en sushi returant selv;)????eller glede dere til dere kommer til et sted hvor de selger sushi, eller rett og slet lære dere å lage det selv;)ser jo så enkelt ut når man ser det på tv programmer osv, men det er visst en kunst å lage det:)sier ekspertene...jeg tviler i grunn ikke. Trappen ble forresten veldig fin...og jeg gleder meg til å se bildene fotografen har tatt, kjekt med en som kan ta bra bilder, kjiipt hvis ikke bildene skulle gitt rettferdighet til virkeligheten, ikke at jeg har vært på besøk, men det ser jo så flott ut:)Håper dere får et raskt salg, og en gooood pris. Tvi tvi og god helg. Hilsner fra Monja

Hilde sa...

Begynn å lage sushi selv, det er så enkelt og utrolig godt når det er helt ferskt!