lørdag, oktober 31, 2009

Beste flyttetips til nå!

Ei i barselgruppen min tipset meg om flyttebutikken på Slependen. City self storage heter den. Takk J!


Det andre tipset er flytteportalen som gir deg tilbud fra flere flyttebyrå med å fylle ut ett skjema. Link her

Det tredje er vinesker og apotekesker til glass slik at man slipper å pakke hvert enkelt glass i papir.


Flere spør meg om jeg skal fortsette bloggen nå når vi flytter. Jepp det skal jeg. Jeg har mere blogg-driv enn noensinne når jeg tenker på alle prosjekter vi skal gjennom fremover. For de som lurer på om vi har hus klart i Narvik: Nei, men vi har ett hus i kikkerten som vi synes er flott.

Vi er fri for godis etter all "knask eller knep" i kveld. Kommer det flere barn nå, så får vi sikkert egg på vinduet. Passer jo fint det siden de første skal se på huset vårt i morgen. Nå er det pakking som gjelder.

God Kveld
Christine

7 comments:

Bless by Tone sa...

god flytting

hvitstil.com/Christine sa...

Nå klarte jeg å trykke vekk en kommentar, men det var en som spurte om jeg kunne vise fotografens bilder.

Klart jeg skal det. Så snart jeg får dem. Jeg har bare sett dem på fremviseren da han var her på fredag!

Anonym sa...

Gratulerer med nytt oppsett,
så smart med egen butikk med
alt hva man trenger til
flytting ...!

klem til deg

ida sa...

hvorfor flytter dere? var dette noe spontant, har liksom ikke fått det med meg før nå..
hilsen ida

Photo-Me-Life sa...

Blir spennende å følge dere på veien til Narvik.

Ocean showroom sa...

Du är verkligen duktig på att dela med dig tips du samlar på dig! Kan tänka mig att hvitstil snart fungerar lika bra som google om man undrar över något!! :-) Lycka till med flytt! kram alexandra

Anonym sa...

Shit at jeg ikke har sett dette innlegget før, lever i bobleplast helvete her! Hadde jeg bare visst...