fredag, oktober 16, 2009

Kosedag!

I dag fikk Celine ha fri fra barnehagen for vi skulle på Childplanet og leke med Hedda og mammaen Vibeke fra bloggen Mammas Hus
De små jentene koste seg i lekeparken, mens de store jentene koste seg i cafeen :)
Celine har på seg en ny myk drakt fra 4children. Den er i silke. Superdeilig. Knyttejakke med tilhørende bukse.
Så kjøpte jeg disse øreringene fra Vibeke, som selger til inntekt for Rosa Sløyfe! Flere juveler på bloggen hennes!

Tusen millioner takk for alle tilbakemeldingene på vaskerommet:) Det ble jeg veldig glad for. Nå i kveld skal jeg på min første boksetime på tre år! Gjett at jeg gjør meg fortjent til gullrekka i dag! *stolt* I morgen gjør jeg regning med at det vil bli vanskelig å bevege seg :)hohoho!

Rettelse:
Oioioi, når jeg leste gjennom det jeg hadde skrevet så ser jeg at det kan høres ut som jeg er en slags Ole Klemetsen, men det er rett og slett time med en personlig trener, hvor vi trener boksing fordi det er god trening. Altså: Christine er ingen ex-boksing-pro!



14 comments:

Monja sa...

hehe,ja det får man si...boksing;)kunne vel kansnkje vært noe jeg kunne trengt også...trening er aldri feil uansett hvilken form det er;) Så søte jenter...og klærne til Celine så jo innmari behagelige ut, nesten en sånn dress man kunne tenkt å ha selv, når man skal krype ned i sofaen for kvelden...god helg, og kos dere masse..klemmer fra Monja

Nina og cocobongoo sa...

He he....du kan vel regne med at kroppen ikke bare blir ødelagt i morgen, men i lang tid fremover;)
Herlig dress på Celine,...den nettsiden må jeg sjekke ut.
Ha en fin fin helg!
klem
Nina

Villa Creme sa...

Har du drevet med boksing?
Wow, nå ble jeg imponert! Tøff dame du;)
Mannen min drev seriøst med det før, og har alltid vært helfrelst. (Han fikk boksehanske signert av Mike Tyson til bursdagen av meg).
Lykke til på trening, du får iallefall trent kondis!

Drakten til Celine var så søt!

hvitstil.com/Christine sa...

Oioioi, når jeg leste gjennom det jeg hadde skrevet så ser jeg at det kan høres ut som jeg er en slags Ole Klemetsen, men det er rett og slett time med en personlig trener, hvor vi trener boksing fordi det er god trening. Altså: Christine er ingen ex-boksing-pro!

Anonym sa...

Hei Hei! Så kos det så ut:) Jeg dropper egentlig innom for å si at jeg er såå sinnsykt misunnelig på vaskerommet ditt!!! Ha ei fin helg så håper jeg at vi snart ses igjen:)

Beate, A Brighter Day sa...

Hihi, boksing ER god trening :) Kjennes enormt godt i armene dagen(e) etter. Snakker av erfaring med Nintendo Wii ;)

Så fine bilder av jentene sammen! Og den dressen så kjempegod ut. Fine øreringer for et godt formål var det også :)

Ha ei god helg! Klem

Lykkelita sa...

Ha ha, jeg ler så jeg griner! Ser for meg deg i bokseringer, à la Ole Klemetsen!
Flott at det ble en hyggelig play-date i dag!
Stor klem:)

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Så flotte jenter :-) Herlig med slike plasser der de kan få leke og mødrene drikke kaffe!

Hehehehe, kos deg med boksingen! Det er fantastisk trening :-)

Ha en flott helg!
Klem Jorid

Hanne-Marit sa...

Hi hi...syns godt du kunne latt folk tro at du var "den" boksedama...sikkert bra trening det ;) God helg :)

Anonym sa...

Kjempefin blogg.
Må være deilig å ha så enormr mye penger. Handling og reising i et sett.
God helg flinka:)

Petit sa...

Knallfin drakt på ei nydelig jente... :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Se så fint bilde, selv om Hedda så en smule skeptisk ut da. *ler* Nærkontakt har vi nemlig ikke her i huset! :P

Takk for en hyggelig dag, jeg slapp visst akkurat unna alle køene hørte jeg på p4! Bilen er fortsatt full av varer - jeg endte rett på sofaen. Zzzzz... ;)

Håper treningen var stas, Mike. *fnise*


Anonym; Hahahaha! Det må være fint å kunne lire av seg misunnelige
kommentarer... ;) Har du tenkt på at Christine og Preben kanskje er flinke til å handle på salg, benytte seg av kampanjer på fly osv...? Eller fordi de heller bruker penger på slike ting enn på småting i hverdagen? Jeg har selv vært på 3 utenlandsturer i år fordi jeg bruker tid på å lete etter gode tilbud på transport og bosted. ;) (Min mor bruker nok like mye på å kjøpe seg VG og Dagbladet HVER dag i året som jeg brukte på turen til Kreta, det handler om prioriteringer...)

C: Sorry, jeg bare MÅTTE.

Gro sa...

Man kunne saktens føle for å bokse litt noen og enhver innimellom - men jeg baker brød istedet, jeg! Så ut som at småjentene koste seg på ChildPlanet... God helg-klem fra Gro!

Gro sa...

Man kunne saktens føle for å bokse litt noen og enhver innimellom - men jeg baker brød istedet, jeg! Så ut som at småjentene koste seg på ChildPlanet... God helg-klem fra Gro!