søndag, oktober 11, 2009

Ull-tips

Da er fårikål`n inntatt og søndagskvelden kan bare komme:)

Jeg ble tipset av en mamma i barnehagen om en nettbutikk som solgte så søte ullklær. 4children heter butikken som har utrolig fine klær, så jeg bestilte litt. Som tidligere nevnt er husbonden nokså skeptisk til ull(han har noen klø-traumer fra han var liten), men selv han måtte innrømme at dette ullet var helt nydelig mykt!
Når vi kom fra ferie var pakken kommet- og jeg måtte selvsagt ta bilder av min lille snuppe når vi prøvde tøyet!
Jeg bestilte en hjelm-lue til Celine. Det er ikke så mange steder man finner det i hennes størrelse- og det er jo såååååå nydelig :)
Ull-leggings (som nesten ikke vises under ballongskjørtet)- deilig å ha til skjørt tenkte jeg.
Liten ullkjole til barnehagen.
Celine ser nabojenta i vinduet!


Oppi alt det rosa bestilte jeg denne blå luen som var dobbelstrikket - passer til den blå coop vinterdressen. Veldig fornøyd- og takk for tipset!
PS: hvis man registrerer seg som mottaker av nyhetsbrev hos 4children er man med i trekning om gavekort!

I helgen rakk jeg å stikke innom ett loppemarked i Asker, men det ble så som så. Kom ut med ett stort maleri av en hjort (eller var det ett annet dyr med horn tro??). Har en liten plan for det, og håper jeg får brukt malesprøyten min nå!

God søndag kveld.
Christine


21 comments:

Julie sa...

Så fine klær, og så søt og ikke minst blid jente du har :) Hun ser veldig fornøyd ut.

Lene sa...

Det var noen nydelige ullklær. Tusen takk for tipset, den butikken må jeg nok besøke.

Klem, Lene.

aase sa...

De ullklærne så jo bare helt nydelig ut!!

Mitt lille hjem sa...

Så flott og ordentlig det så ut :)

Vigdis sa...

Det var kjempefint! Og Celine så ut som ei dukke på flere av bildene :)

Ingun sa...

Hærlig unge med fine ullklær;-)

Ocean showroom sa...

Så flotte ullklær! Mannen her i huset hadde akkurat samme resaksjon som din mann da jeg kom hjem med ull til ungene i forrige uke;) Men det var også veldig deilig og mykt:)
Ha en fin kveld!
Klem, Lene

Petit sa...

Ååå, jeg synes ull er gull. Ser kjempeflott ut og for ei bedårene litea prinsesse du har :)

Min vri sa...

Nydelige ullklær til ei søt lita pia :)

Thea sa...

Må bare si at du har en utrolig flott blogg! Er innom fra tid til annen. Utrolig kreativ dame du er! :) Ha en fiiiin søndag!

Katrine sa...

For ei nydelig jente du har, og kjempe fine klær:) Har virkelig forelska meg i bloggen din, synes du er utrolig flink og kreativ:) men hva har skjedd med vedkurven? Kongler i den nå?

Lykkelita sa...

Så deilige ull-klær, de vil nok komme godt med utover vinteren;)
Klem!!!

Therese sa...

Hun er så nydelig ❤ Grattis med nye ullklær.De kommer nok godt med når vinteren gjør sitt inntog tenker jeg :)

Anonym sa...

Nydelige ullklær du har kjøpt! Ja jeg foretrekker også ullklær til min datter! Da vet jeg at hun holder varmen selv om temeraturen veksler iløpet av dagen i barnehagen! Er også veldig fornøyd med ullklærne fra Janus som de bla selger hos Obs! Så ullbodyer og ullstrømpebukser er forbruksvarer her i huset igjennom hele høsten og vinteren!

Barbros lille atelier sa...

Utrolig skjønne klær til en nydelig liten tulle, og takk for tipset!

MariMaja sa...

Fårikål her også i dag;)
Nydelige ullklær du har kjøpt til prinsessa di;) Syns den rosa ull kjolen var søt;)
Smilende blid jente;)
God ukestart;)

Beate, A Brighter Day sa...

Så mye fint! Det der ser jo faktisk ut som det ikke klør :) Kjempesøtt, var det!

Ha en fin kveld :) Klem

sandra sa...

så flott ull!!! prisene var ikke så galne heller!! takk for tipset

Jorid + NOE Blog sa...

Hei Christine :-)
Takk for tips!! Er selv på utkikk etter ullklær til lille Thea som kommer i januar :-)

Ha en fin kommende uke!
Klem Jorid

Berthas Oldebarn sa...

For en nydelig liten jente du har, helt skjønn! Kjempe koselig blogg!
En flott uke til deg Christine!
Smil fra Hege

Carolyn sa...

Beautiful photos of your little one. I especially loved the third one-such a little doll!

Carolyn