lørdag, oktober 24, 2009

Vintage Fisher Price

Hos en blogger (kan det ha vært Den gode feen??) leste jeg for en tid tilbake ett innlegg om gamle leker. Det fikk meg og Husbonden til å ta en tur ned "Memory Lane". Vi var begge enige om at at Fisher Price lekene er det vi husker best!
Nå har jeg søkt litt rundt på nett- men desverre er det svært få nettsteder som "shipper" til Norge. Jeg har lagt inn bud på noen av lekene som sender hit. Finn.no hadde ikke noe av det jeg var ute etter.

Det jeg lurer på nå er om kanskje noen har noen av disse lekene stående og har lyst til å selge dem til oss.

Vi er ute etter: Family House, School House, Garasjen og/eller Family Camper. Også møbler til husene , små biler og figurer. Noen som kan hjelpe?? Send meg gjerne en mail på : christine@hvitstil.com

Christine

Ps: Husk giveawayen under her......

15 comments:

Fjasevas Huset sa...

Hei! Minnene strømmer på fra min lillebror var liten... Kan dessverre ikke hjelpe deg med forespørselen, da mine barn igjen har stooor glede av gamle fisherprice leker hos mommo! Men masse lykke til med letingen.
Kanskje de har noe alla Finn.no i USA,der vil jeg tippe man lett får tak i slikt:-)
ha en fin lørdag!
Klem

fru Storlien sa...

Haha, dette hadde jeg skikkelig lyst på men min mor mente at plastikk er djevelens skaperverk så det fikk vi IKKE. Det pleier elelrs å være en del av dette på loppis.

Cathrin sa...

Hei Christine!
Huske godt di lekan fra æ va lita, hadde et kjæmpeflott garasjeanlegg me heis. Har tænkt flere ganga at æ sku ha fådd tak i ett sånn tel min søte lille 3 åring, da di dæm sæll nu e så dårli og vaklevorn. :o)
Kan desverre ikke hjælpe dæ me å få tak i dissan lekan, men krysse fingran førr at d ordne sæ og at dokker får dæm i hus.
Fortsatt go hælg tel dæ!
-klæm-

Drømmen om en eplehage sa...

Har ikke noe av dette selv, men husker den bussen.
Har en opptrekkbar Tv, men den får du ikke. London bridge is falling down, falling down....hihi!

Ha en skjønn søndag!
♥ fra Tove

Den gode feen sa...

Ja, det var meg ;) Eg er også intressert, om du får tilbud om samme ting fleire gonger :) Ha ei god natt (eg lurer på om naboane våkner om eg støvsuger nå gitt?). Klem

Stunder av lykke sa...

Hei!
Om du søker på ebay på fisher price vintage family house osv.-hak av for bay it now og worldwide får du opp flere hundre varer...flere slike family house fant jeg i alle fall:-)
Lykke til i jakten!
Riktig god natt fra meg og takk for en super blogg!!

tinemor sa...

Heia
Ja, jeg husker også disse lekene utrolig godt. Jeg hadde skoeln og Campinbilen. Lekte masse med det!!
Håper du får kjøpt de av noe :-)
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg lekte mest med Playmo(bile) jeg, og Barbie. Det er det jeg husker. Og Playmo'en ligger fortsatt i esken fra Irma. *ler*

Ha en flott dag! :)

*klem*

aase sa...

Håper virkelig du finner noen av disse vennen. Hadde vi hatt skulle jeg levert de idag!! hører jeg noen som har så gir jeg lyd fra meg!

Ha en fin søndag.

Vi skal forhåpentligvis på Knerten i kveld, om de holder formen idag!! Nikoline har begynt å hoste mye nå...hennes tur kanskje...

Nå får jeg ned i kjelleren å male det du så!!

Anonym sa...

Hei C

Jeg har huset øverst til venstre, men er desverre ikke klar for å selge det. Nå er det Eirik som har gleden av å leke med det.

Bildene du la ut bringer frem mange gode minner, håper du får napp.

Klem fra C, som ønsker dere en flott, regnfull søndag...

pensjonat frua sa...

Gøy å se, jeg hadde akkurat disse tingene selv, mine barn gleder seg og alltid til å leke med det hos mommo. Disse lekene har gledet mye:-)

Lykkelita sa...

Oh la la, har dere det bra? - oh la la - det blir så herlig!!
Forresten:Har ingen av tingene dere leter etter, men Stig Erik har kjøpt en del gamle leker på nettet - når han etterhvert våkner fra de døde skal jeg spørre hvor det var.
HURRA!!! Jeg er så glad:)
Klem og god søndag til dere alle tre!

Kort og Søm sa...

Lekehuset øverset til venstre ser kjent ut!! :o)
Sånn hadde jeg da jeg var lite, det hadde til og med en ringe klokke som fungerte, kjempe morro å se dette igjen!!
Ha en fin søndag,
klem Fredrikke :o)

Anonym sa...

På eBay har de ALT. Lykke til!

Hilde Østrem sa...

Hei
Så morsomt. Jeg har family house, men vil nok ikke selge det. Jeg har alltid vært så glad i det, og nå koser Nikolai og alle andre barn som er besøk seg med det. Er absolutt å anbefale!!
For to uker siden kjøpe vi en fischer price radio på veskanttorget, skikkelig retro. Fischer price lekene tåler jo alt.
Lykke til med letingen!.
Hilde