fredag, oktober 30, 2009

Tre bilder med vidvinkelen

Da fotografen var gått tok jeg på vidvinkelen og knipset noen bilder selv.

Bildet over er fra yttergangen. Helt utrolig hva man får med med vidvinkelen.

Det ene badet som Celine og jeg bruker. Personlig er jeg ikke så glad i sjakkruter, men de var der da vi kom til huset. Badeinnredningen var grå og trefarget med rare knotter. I stedet for å bytte innredningen malte vi den, og ble veldig fornøyd med resultatet.

Kjøkkenet med vidvinkel. Siden sist har vi fått barnesikring på gassblussen/platene. Jeg irriterer meg over noen ting jeg ikke så da fotografen var her, men det får være. Jeg er glad vi er ferdige og bildene han viste oss var knallbra. I helgen må vi pakke vekk litt saker, for det kommer noen for å se allerede søndag!

Christine

7 comments:

Unknown sa...

Flotte bilder!
Takk for kjempe koselig hilsen hos meg :)
Synes det er supert at flere utflytta nordlænninga "tar til vett" og kommer hjem ;) (har selv bodd lenger sør i mange år).
Takk for at du sjekket ang det der, men du må ABSOLUTT ikke føle noe press!!!

Ønsker deg ei god helg!
Klæm

Greta-G sa...

Jeg elsker sjakkruter!
Skal dere selge?
Takk for at du minnet meg på at jeg må barnesikre gassblussen!

/Greta-G

Anonym sa...

Like lekkert som
jeg visste fra
før,
skulle
gjerne ha
kjøpt huset
ditt jeg
om det var
i vårt område ...!

Masse lykke til
med privatvisning
allerede denne
helgen,
vips så er det solgt ...!

Ha en fin lørdag!

her er frøken Sofie og jeg
oppe før fuglene
hun hoster og er
i dårlig form og
vi koser oss med
litt mat, TV og Blogging *fnis*

klem til deg

Balke gård sa...

Hei og god morgen! Lykke til med visning og flytting, blir nok godt å komme nærmere din mor som virker så snill og god og trygg til å se til lillejenta deres. Blir spennende å følge deg videre, klem fra Marianne som også flytta fra flotte Asker:-)

Barbros lille atelier sa...

Kjempefine bilder av nydelig interiør!

Anonym sa...

Flotte bilder!
Har dere fått dere hus i nord da?

Anonym sa...

Kan du ikke legge ut bilder som fotografen har tatt?

Bente Heisvik