onsdag, oktober 21, 2009

Hvit og rosa sløyfe

Serviettene til budgiveren med høyeste bud er ferdige og pengene er på innsamlingskontoen.
Tusen takk til budgiveren.
Selvsagt måtte serviettene få en rosa sløyfe :)
Frk Bussoli med perlekjedet sitt og hvit sløyfe i håret!

Nå skal jeg lage klar middag til husbond og barn, slik at vi kan dra å handle før sovetid. Julepynten er kommet på IKEA og det skal handles til både bussolifamilien og kusiner som ikke har IKEA i umiddelbar nærhet !

Ha en herlig onsdag.
Christine

12 comments:

Gro Anita sa...

Lenge siden jeg har vært inne på bloggen din:) Så stor og nydelig Celine er blitt... Hun har alltid vært nydelig, men hun har jo blitt så stor...
Skulle absolutt fått henne og Oscar til å møttes snart:)
Ha en fin dag...
Klem:)

Lykkelita sa...

Snille, søte kusina mi!
Takk for at du er IKEAs utsendte. Setter stor pris på det.
Søte Celine, perlekjede til en virkelig prinsesse!
Klemmer i massevis fra meg til deg:)

Lykkeliten sa...

Hvilken søt prinsesse du har.

Gjett om jeg fikk lyst til å ta meg en tur til IKEA nå?

Hmmm, var der forrige onsdag, så det spørs om mannen i huset setter foten ned denne gangen.....

Får vente til forkjølelsen er ute av kroppen i alle fall. Må si det begynner å bli rimelig kjedelig å slappe av hele tiden ;-)

Anonym sa...

De ser berre heilt fantastiske ut:) So flink du er, gledar meg til å få de i posten:) Anita

Christine Louise sa...

Nydelige servietter :)

Anonym sa...

Gleder meg til å se hva du finner på IKEA i fjor var jeg skuffet over julepynten deres, men i utgangspunktet ELSKER jeg IKEA !

klem til deg

Ocean showroom sa...

Lycka till med shoppingen då!! :-) Kram Alexandra

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hihihi... Kom jo på at dere nesten ikke har julepynt, etter kransepisoden. ;)

Kos dere på Ikea! :)

Frk Ligaard sa...

Takk for påminnelsen om Ikeas julekolleksjon. Har pleid å hamstre innpakkningspapir om de har det jeg liker. De broderte serviettene er nydelig, og du inmoperer med innsamligsaksjonen. Jeg har selv en hang til ting med monogram, og disse var bare lekre.

aase sa...

Lekre servietter til vinneren av auksjonen!! Såklart de måtte ha rosa sløyfe!!

Celine kolleksjon bør slå godt ann den altså. Hun er jo allerede godt igang!!

Heldig alle dine venner og familie der nord som har deg!! Verst for Preben på flyet kanskje??

Sees snart håper jeg!!

Villa Drømmeverden sa...

Hei Christine!

Du lager så utrolig fine servietter, kjenner jeg kunne ønske meg noen slike. Lager du også på oppdrag? Evt pris?

Nydelige lille Celine! En ordentlig prinsesse med perlekjede:) Fikk jeg tips til aktivitet jeg kan prøve med snuppa mi. Hun er 2mnd yngre enn Celine.

Ha en fin dag!

Tanja sa...

Jenta di er bare sååå skjønn! :) Så bra du sa fra at julepynten har kommet til Ikea, jeg bor 4 timer unna nærmeste Ikea men nå er handlelista så lang at jeg må finne en dag å kjøre oppover dit snart, tenkte å vente til julepynten kom så takk til deg- da blir det snart ikea tur på meg :)) Juhuu :)

- Tanja