tirsdag, oktober 28, 2008

Celine har trukket vinneren.

Tusen tusen millioner takk for alle vidunderlig nydelige kommentarer jeg har fått til Kom og Vinn innlegget mitt. Helt Utrolig. 
Jeg laget lapper med hvert navn på, slik at Celine skulle få trekke. 
Siden jeg har lite flosshatter, tømte jeg alle lappene i fanget hennes. Babyer og lapper er en suksses! Hun storkoste seg!
Det tok sin tid, Celine ville tydeligvis at alle skulle vinne, men jeg ventet tolmodig til hun bare hadde en lapp i handa.
Vinneren er DRØMMEN OM EN EPLEHAGE! Til henne skal jeg lage personlige servietter.
Og siden det var så utrolig mange som hadde kommentert hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle gi ut en ekstra gave. Da trakk jeg selv HAUST ut av Celines lapper. Her har jeg ikke helt bestemt meg for premie, men jeg vet hun nettopp har fått en baby, så kanskje noe i den retningen.

Det er gøy å gi gaver, og gøy med så god og hyggelig respons, så dette er ikke den siste trekningen hos hvitstil. 

Ha en fin dag!
Christine




22 comments:

Lykkelita sa...

Nååå, så heldige de vinnerne er da! Flott tiltak, vennen. Jeg gleder meg til julegaven fra deg i år... Hi Hi:)
Fikk nydelig kort fra tante i dag -hun er søt da! Kos dere masse sammen i syden:)

Haust sa...

Nei, så kjekt dette var! Eg er vanlegvis ikkje bortskjemt med vinnarlukke, så dette var ei skikkeleg overasking! :D

Ha ein god dag!

www.hjertelig.blogg.no sa...

Så kreativ og flink du er OG FOR EI NYDELIG LITA JENTE:)virkelig et sjarmtroll!

Klem Hege

tinemor sa...

Artig trekkning.
Masse grattis til Drømmen om en eplehage.
Heldiggris!!
;-)

mali-mo sa...

Gratulerer til vinnerne ;) Kjempekoselig med et gavedryss, det kan iallfall jeg si meg enig i som har fått TO pakker i posten den siste tiden ;)

Og koselig å gi også, spennende å se responsen, spesielt hvis det er noe man har laget selv ;)

Søte lille Celine som loddtrekker!

Ønsker dere en fin dag ;)

ENGEL sa...

så gøy!søt unge;)klæm å god dag videre!

My home is my Castle sa...

herlig trekning hihi..
Sååå nydelig hun er :-)))

Grattis til de heldige vinnerne ;)

Klem,Kari

Klaffen sa...

Å herrefred så nydelig jente da, og så flink til å hjelpe mamman sin! Dette var et veldig koselig innlegg synes jeg. Litt sånn gåsehud av bildene dine!! I dag har jeg fått jobb, og sprudler over av glede!Stor glad klem

Kort og Søm sa...

Helldige vinnere :o)

Ha en fin ettermiddag!

Ingunn sa...

åååå....Jeg som skulle vinne!!!!;)hehe....Gratulerer så masse til vinnerne. Er bare en smule misunnelig!;)

God tirsdagskveld til deg!

Lykkelita sa...

Skal se om fryd har porselensknotter - hvis ikke kommer det en bestilling til deg:) Snilling!!! Klem:)

Anna Lisa sa...

Hei!
Så fin blogg du har. Så fint du har det!!!
Og lille prinsessa di er så sjønn :)
Ha en fin kveld.
Klem

Anonym sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene og stor takk til deg som er så snill å arrangere en slik trekning Christine!
Ha en fin tirsdagskveld, forresten helt nydelige de øredobbene du fikk av den unge piken, heldige deg! Klem

Tulip sa...

Moro å la babyen trekke vinneren!
Tenker hun koste seg når hun "leste" alle lappene!

Liza i pepparkakshuset sa...

grattis till vinnarna! *avis*

Celine såg verkligen supergullig ut när hon valde lapp...

Ha en bra kväll
Kram Liza

Fabrikken sa...

Åååå heldiggrisene. Gratulerer til vinnerne :)

Nettelita sa...

Skjønne lille jenta.. :)Flink til å trekke en vinner for mamma! Gratulerer til heldiggrisene som vant! :)
Ha en fin kveld..

Drømmen om en eplehage sa...

Nei, guri nå ble jeg glad. Og overrasket!!!!
Så heldig jeg er :O)

Mailadr. mi er: drommenomeneplehage@gmail.com


Juhu!

Gamlå sa...

Heisann

Så fint innlegg dette her var, og bildene av jenta di som sitter og trekker var bare så fine.

Anonym sa...

Gratulerer masse til vinnerene! ;)

Siri

Grannylovestoknit sa...

Gratulerer til de som ble trukket ut, heldiggrisene!
Søte øredobber du fikk i gave, skikkelig fine!

Unknown sa...

Så skjønn lita jente, og skikkeleg sjarmørtekning dette her:0)
Gratulerer til vinnarane...