søndag, oktober 26, 2008

Work In Progress

Takk til dere som stemmer på meg i konkurransen på Norske Interiør Blogger. Ikke stemt? 
Link Her. Min stue er stue nr 1!

Her er mitt nye prosjekt. (Har sikkert 6 halv-ferdige prosjekter her nå!) Jeg har kjøpt denne ramma på IKEA. Og nå har jeg kastet meg i grunningen.
Den er langt fra ferdig. Er slettes ikke sikker på at det er hvit den endelige fargen er. Kanskje den skal bli lyyyyyyyyyyys rosa, og henge inni himmelen på Celines rom? Ikke sikker enda. Veien får bli til mens jeg går.


Her er ramma som jeg kjøpte den.

Ha en deilig søndag. Her skinner solen.

14 comments:

Miss.T sa...

Rammen din blir knallbra ! sikkert fin i lys rosa også..men hvit er jo en slager hjemme hos deg : )
skal inn å stemme på den flotte stuen din NU !!

Ha en Flott søndag videre.

Therese sa...

Ja, de rammene er så fine. Jeg har to selv som har ligget i boden siden jul i fjor. Men jeg har ikke plass til dem. De er jo såpass store at de trenger litt plass rundt seg, og slik veggplass finnes ikke her i huset :) Men men, jeg har de hvertfall til siden en gang.

Ida sa...

Åh, den rammen er lekker! Har sett den i forskjellige reportasjer i blader - noen velger sølv, noen velger gull, noen velger hvitt - og noen velger kanskje tilslutt lyyyyyserosa ;-) Kanskje IKEA burde tatt hintet og heller produsert denne i flere farger :-)

Ser ut til at jeg må en tur på ikea igjen snart! Har en "ledig" vegg :-)

Ha en fin søndag!
Klem

Et hverdagshjem sa...

Har stemt på stua di:)
Ramma ser ut til å bli kjempefin, blir spennende å se det ferdige resultatet!
Jeg lurer litt på om du syr slike servietter med monogram på bestilling...? Hvilken type symaskin er det du bruker å brodere med?

Ha en flott søndag!

malrodien sa...

Stilig! Leta selv etter en kraftig ramme på loppemarked i går.. men fant ingen:S kansje jeg drar å kjøper meg på ikea da.... tenkte jeg skulle ha korktavle inni:D

Et hverdagshjem sa...

Jo, Ektorpen fins i to-seter også, men jeg har både toseter og treseter. Da passer ikke trekket til putene i tre-seteren, for de er mye større enn putene i to-seteren...Klønete forklart, men håper du forstår! Skal sende en mail ja!

Lykkelita sa...

Har stemt, din var min absolutte favoritt!
Ha en fin søndag - hele familien:)

Vibeke sa...

Her har vi spist "din" NYDELIGE spinatsuppe i dag!Koste oss, nam-nam :o)

Søndagsklem

Lykkelita sa...

Har lyst på noen enkle figurer på møblene, men først skal GUTTEhuset opp, så får vi se hva som gjenstår av tid etterhvert. Rommet skal jo tømmes - det er vårt gamle soverom... Og roterommet nede skal klargjøres for soverom til oss. Har ikke mye tid på oss:)
Så deilig det blir med sydentur. *misunnelig* Unner dere absolutt sol og varme og det blir nok fint med noen dager sammen med tante! Klem:)

Fjasevas Huset sa...

for å si det sånn..her i nord skinner ikke solen. Det er et sinnsykt vær. full storm:-/
brrr...
går man ut nå er faren stor for at man blåser bort..

Ha en fin søndag

Fridashus sa...

Jeg stemte på din stue nå!! Hvor har du kjøpt stolen? har du selv malt reviret på veggen? Kult!! Likte bildet skikkelig godt!!

Anonym sa...

Har faktisk allerede stemt, og valget falt på nr1!! ;)

Siri

Anonym sa...

Hei!Takk for inspirasjon og alt du deler:)
Spm:hvor kommer den rosa sengehimmelen på bilde over fra?
Håper på svar!!
Bekki

hvitstil.com/Christine sa...

Bekki

Den har jeg kjøpt på en liten butikk som heter Lucca i Strømmen!