lørdag, oktober 25, 2008

Utflukt og husmortips

Tusen takk til alle som stemmer på min stue (stue nr 1) på konkuranssen på Norske Interiør Blogger. Har du ikke stemt? Link her

Det ble ingen tur til Göteborg på oss i dag, men e liten tur over grensa ble det. Har kjøpt alt som skal til for å lage en real dose spaghettisaus, som vi kan fryse ned. Siden Celine og jeg skal til syden en uke på torsdag(!!!!!JIPPI!!!!), er det nok greit at husbonden har middag klar til sene arbeidskvelder.


På bildet er en russisk krystallpokal jeg har fått av "Mor i Nord". Under Vinterfestuka i Narvik (hvert år i mars) kommer det alltid russiske krystall selgere. Denne er kjempestor, men jeg en liten også. Bruker dem hele tiden.
Husmortips:
Jeg kjøpte noe som heter babycubes i Sverige. Lurt! Små bokser til å fryse ned middager eller frukt til Celine.

Foto: www.happymummy.com
Nå skal jeg hive meg rundt med spaghettisausen.
Ha en herlig kveld!

8 comments:

Stjernebarna sa...

er det stua di det???hihi...den stemte jeg på:-)håper du har litt finere vær enn oss...her regner det og blåser det som bare det:-(

ha en videre fin helg:-)

klem

Anonym sa...

Hei, hei.....
Nå har jeg faktisk brukt et par timer på å lese gjennom det som du har lagt ut på bloggen din, og der var det veldig mye bra og interessant.
Kom tilfeldig over bloggen din og ble så fasinert når jeg begynte å lese at jeg klarte ikke å stoppe :)
Så utrolig flink du er til å sy....det er noe jeg virkelig skulle ønske at jeg kunne.
Har forresten vært innom og stemt på den flotte stua di ;)
Ha ei fortsatt flott helg...

Wenchepia sa...

Har stemt,må jo det så flott som du har det :D

Ha en fortsatt god helg :)

Lena sa...

Det ble litt handling, tross alt ja? De kubene var superpraktiske - de funker jo fint til det aller meste! *lurer-på-om-jeg-må-ha-sånne*

Så deilig å få en tur til varmere strøk, da! DET blir flott!

Ønsker deg en fortreffelg søndag.

KOSELIGE HJEM sa...

Har allerede stemt og kunne godt tenke meg at det var din stue. Har gjettet for meg selv hvem som eier de andre. Får se om det er riktig etterhvert.God tur til varmen!

KOSELIGE HJEM sa...

Har allerede stemt og kunne godt tenke meg at det var din stue. Har gjettet for meg selv hvem som eier de andre. Får se om det er riktig etterhvert.God tur til varmen!

Gunhild sa...

Artig med flere husmødre som lager stort og fryser ned :d De babycubsene var jo geniale, skulle hatt noen slike da jeg hadde babyer.
Så må jeg bare legge til at soverommet deres så herlig ut! Og skal ta meg en titt på den avstemmingen også ;) Riktig god søndag videre! klemmer fra Lavendelheimen.

Anonym sa...

Da hadde du min stemme :-)