mandag, oktober 27, 2008

OVERVELDET!

Ja det er det jeg er . Overveldet. I skrivende stund er det kommet 137 kommentarer på KOM OG VINN innlegget mitt fra i går! Tusen takk for hver eneste en kommentar! Celine gleder seg til å trekke. Hun trekker ikke før i morgen, så gå gjerne inn å legg igjen en kommentar.

I dag har Celine og jeg hatt en utrolig koselig dag. Vi har hatt besøk av en jente på 19 år som i utgangspunktet trengte litt innredningshjelp. Med  seg hadde hun disse nydelige øredobbene som hun hadde laget spesielt til meg.


I etterkant lurer jeg på om det var henne eller jeg som fikk mest ut av sammenkomsten. Hun var utrolig flink med klær, og jeg fikk tips i bøtter og spann. (Og hvem trenger ikke det etter å ha fått en baby) Tusen takk lille Christine.

Har du stemt på stue-bilde-konkurransen på Norske Interiør Blogger? Min stue er stue nr 1. Link her til dem som måtte ønske å stemme.

Ha en fin mandag.
Christine

5 comments:

Fjasevas Huset sa...

fine øredobber! godt med gode venner:-)
Et spørsmål. jeg liker så godt den lyskronen du har på soverommet ditt. hvor har du kjøpt den?

Klem

Julies sa...

Noen kan det ene og andre kan det andre ! Det er akkurat det som gjør det så artig å kikke på bloggene her inne.

Hvitrose sa...

No har jeg stemt på den fineste stua;)

ENGEL sa...

så spennende!!!!!!stua di er kjempeflott!virkelig!kos deg,klæm

Ida sa...

Åh, de var kjempefine! Så koselig med personlige presanger :)

Har stemt på din stue jeg også :-) Husker når du skrev innlegget om "elgehodet" - syntes det er tøft :-)

ha en fin kveld!