torsdag, oktober 09, 2008

Veldig fornøyd

Tusen takk til alle dere bloggdamene som kom med kommentar på broderi innlegget fra i går. Jeg har ikke telt over hvilken brodering som var mest populær, det gjør jeg i kveld når Celine har lagt seg, og alt er klart for sying.

Her har vi tatt lekeoppbevaringen jeg sydde i bruk. Helt super. Rydding når Celine legger seg blir veldig enkelt, kaster bare alle leker oppi bagen. Den er stoooor! Jeg har tilpasset den til tripp trappen også. Så når grinden(som vi har lånt hos ett vennepar, tusen takk) må ut, kan bagen henge på stolen!

Bak lekegrinda henger bildene jeg laget i fjor. Link til bilder her.

8 comments:

micano sa...

Fine serviettbroderier!!
Blir spennende å se hva du velger!
Syr du de for hånd eller har du en symaskin du kan programere til å gjøre det? :-)

Anonym sa...

Kjempefine broderier! Jeg er også spent på svaret om maskin vs for hånd.

Så må jeg fortelle at jeg har blitt veldig inspirert av ideen om å spraye over blonde. Jeg har brukt sjablonger på skapdører, i trappetrinn og på bordplater og en venninne har brukt heklede duker, men din idè var også veldig god. Jeg skal nok blant annet prøve å spraye med gull på kort... kanskje på takkekortene for gavene til minsten :D.

Nooria

sandra sa...

så utrolig praktisk!!! så var den kjempefin også!! kunne tenkt meg en slik en, men tviler på at jeg klarer det... først må jeg kunne sy andre ting enn bare hjerter!hihi!!du er flink:)

mali-mo sa...

Flotte monogrammer og flott lekeoppbevaring. Så flink du er å sy!!!! Vi må få se de på tallerknene vel?


Stemmer forresten på nr. 1, syns den passer best til serviset ;)

prinsesselinn sa...

hei på deg.
fikk ikke kommentert serviettinnlegget så gjør det her jeg.
Kjempefine broderier.
synes alle tre er fione , men holder en knapp på nr 1, passer best til serviset synes jeg og ser gammel ut.
Nr tre er også kjempefin men kanskje litt mer " NÅ " hvis du skjønner hva jeg mener.
Ønsker deg en brillefin helg.

Anonym sa...

Så lekker gang, alt er hvit... deilig! Men står lekegrinden rett ved trappa til vanlig, jeg "filmer" at barnet reiser seg og stuper ned trappen jeg da, kan ikke noe for det. Det er sikkert ikke sånn i virkeligheten men på bildet ser det slik ut.

Det øverste bilde av broderiet syntes jeg var stiligst - du er så flink Christine!

Jeg selv er litt tom for bloggideer nå om dagen. Det har vært litt mye med flyttingen så jeg har nok å henge fingrene i kan man si, men jeg må innom deg & din herlige side! Koser meg her hos deg fordi du har så mye fint å vise frem :) Ha en god kveld, snart er det helg igjen!

Helene sa...

Du er bare så flink til å sy og brodere. Kjempefine ting du lager.

Ønsker deg en fin helg!!

MODERN COUNTRY sa...

Imponerende som du holder på å lage vakre ting!
Ønsker meg selv en broderimakin, noen bra tips?

God helg!
Aina