fredag, oktober 17, 2008

Sakte men sikkert fremover.

Ramma fra sist helgs loppis, skal få nytt liv. Sakte men sikkert! For at det ikke malingen skal renne sprayer vi ultratynne lag med maling. (VI=husbonden) Jeg har sparkla masse spikerhull og sprekker. Hva det blir av ramma til slutt kommer senere. 
Måtte ta med dette bilde av Celine. Hun kryper som en vind(kun bakover) og på bildet har hun satt seg fast under en "Jennylund" i stua
I dag er det litt valgets kvaler for meg. Klokken 17 åpner ett loppemarked jeg virkelig kunne tenkt megå fått med meg. Det andre er at solen skinner så fint, og jeg kunne tenkt meg å få tatt julekortbilder av Celine. Har sett meg ut ett nyyyydelig sted.

Blir ikke pose og sekk i dag, så vi får se.

Christine

10 comments:

My home is my Castle sa...

hehe..
Herlig bilde *ler*
Dakkars som sitter fast ;)

Klem,Kari

ceciliegrut sa...

Spennende..

Nå har jeg venta på innlegg om den rammen :o) Er så spent på hva du skal gjøre. Den ser skikkelig fin ut allerede. Eeeelsker rammer! Når jeg blir rik (haha) skal jeg ramme alle bildene mine inn i fantastiske rammer. Eller kanskje jeg likegodt skulle lært med det selv?

God KREATIV helg!
Klem:o)

Guttemamma sa...

Gå for julekort, snart kommer regnet..!

malrodien sa...

blir spennende å se hva du gjør med ramma;)
:):):):)

malrodien sa...

Foresten... du syr ikke på bestilling slike monogram? på servietter liksom ?? Vi har B som første bokstav i familien her også... (og ikke har jeg noen maskin, og ikke kan jeg brodere:P)

syns de du laget var så fine;)

Fru Fjeldhammer sa...

Lekkert, gleder meg til å se hva du skal gjøre med ramma de... jeg har ikke startet på min, har ikke bestemt meg for hvordan farge den skal ha... men sitatet er i box!

klem klem

Anonym sa...

Tror den rammen din blir fin jeg. Har litt sansen for å pusse opp gamle ting istedet for å kjøpe nytt. Gleder meg til å se den ferdig. Ha en strålende helg.

Vår lille hage sa...

For et herlig bilde av ei jente som prøver seg frem...
Ser spennende ut med rammen. Blir sikkert kjempe når den er ferdig!

Klem Simmas Hus

Solstad sa...

Tror den ramma blir knallfin!!...gleder meg til å se fortsettelsen ;)
Stakkars lille venn....det er ikke så enkelt dette med fremdrift ;)
Klem

Liza i pepparkakshuset sa...

Tror ramen kommer bli kanonfin!

Ha en riktigt mysig helg
Kram Liza