torsdag, oktober 02, 2008

GLAD

Jeg har fått en utfordring av Nr. 5. Here goes:

Seks ting som gjør Christine glad:

Jeg har valgt å se bort fra de store tingene som Fred på jord osv

*Celine (spesielt Celines latter)


*At man har mulighet til å ta nesten ett års permisjon når man får barn, det er jo ikke noe selvfølge det.

*Fredager. For da kan jeg glede meg over at vi skal kose oss sammen hele familien nesten hele helgen(minus søndag formiddag for da jobber husbonden)

*Å kjøpe noe fint. Materialistisk men ærlig.

*Alle eksperter som uttaler seg om renta, og mener den skal ned.

*Når jeg har tid til å sette meg ned i lesehjørnet mitt, med macén på fanget, en god kopp kakao, joggedress, myksokker, kanskje ett lite smørbrød, og surfe i vei på interiørbloggene.


Sendes videre til: Det Hvite Hjerte og Lykkelita

6 comments:

Lykkehuset sa...

Fine ting å glede seg over:) Helt herlig lita jente du har da:) Ha en fin kveld:)

Heidi-anitha sa...

Hei! Så vakker blogg!
Så vakre ting og bilder.. Nydelig liste du har over hva vi har å være glad for... kjenner meg nok litt igjen!

Kan jeg lenke deg til min bloggliste?

klem White vintage

by Siv sa...

Hurra for gode ting å glede seg over. Fantastisk flott bloggehjørne du har hjemme :)
Ha en superduper torsdagskveld, snart helg!
*Siv*

tinemor sa...

Mye flott å glede seg over!
:-)

Lykkelita sa...

He he, så du mitt siste innlegg?? Phu, har jobbet hardt for å få site-meter'et på plass:) natta..

Min lille krok i verden sa...

Ingenting slår barnelatter.
Svarene dine var gode- og ærlige.
-Heller materialistisk og ærlig, enn materialistisk og uærlig :-)
Imorgen er det fredag og den beste dagen/kvelden i uke. Ønsker deg en god fredag og en deilig høst.
Klem fra meg